BOLLER I BOKS

Dagens lunsj er pakket med i matboksen.
Tunfiskboller :grin:
Det er første gangen jeg har prøvd meg på fiskeboller av tunfisk fra boks.
Resultatet ble overraskende bra.

Tunfiskboller

Jeg blandet sammen en boks tunfisk med 1 egg, 1/4 hakket løk, chili- og hvitløkskrydder.
Deretter tok jeg en skje og formet boller med skjeen og hånden. Det lønner seg å være litt fuktig på hånden, da setter ikke blandingen seg fast.
Legg tunfiskbollene på et stekebrett og stek på 200 grader i 12 minutter.
Jeg vil tro det går supert å steke dem i pannen også.


Jeg hadde en tunfiskbollene over en salat av brokkoli, tomat, agurk og ruccola og toppet med en dressing laget av mager kesam, creme fraiche, tomatpure, finhakket chili og hvitløk.
 

Solen skinner :grin:
Ha en fantastisk tirsdag.

Kristine

19 kommentarer

Siste innlegg