SOLSKINNSMORGEN

God formiddag dere
Hvor skjønt er det ikke med solskinn?
Jeg er en person som blir nok så værpreget.
Nå som solen skinner har jeg lyst til å løpe rundt, smile og le, og gi alle jeg kommer over en diger klem!


Ferdig trent med proteinkaffe og godt humør

For å utnytte solen ble dagens trening utført utendørs.
Jeg får ikke vært noe mer ute i dag, og måtte benytte den lille muligheten jeg hadde.
På den nye treningsplanen har jeg fire dager med styrketrening, en støtte-dag og resten fri eller eventuelt kondisjonstrening.
Jeg har hatt så gode resultater de siste ukene helt uten kondisjonstrening, faktisk de beste resultatene jeg har fått noen sinne. Derfor ønsker jeg ikke å innføre så mye av dette enda.
Dagens trening ble derfor 30 minutters morgenkardio
I solen hvor jeg fikk latterlig godt humør :grin:

I går hadde jeg dag to av styrkeplanen.
Det var bakside ben og rygg som skulle trenes.
Økten så slik ut:
– Strak markløft
– Lår curl
– Chins
– Nedtrekk med bredt grep med aktivering av skulderbladene
– Sittende roing
– Roing på benk med aktivering av skulderbladene

Det var ikke min dag i går.
Jeg klarte 5 chins, under det dobbelte av hva jeg vanligvis tar, og jeg failet på 25 kilo i lår curl på 6 repetisjoner, hvor jeg vanligvis trener med dobbelt så mye motstand og langt flere repetisjoner!
Jeg kortet derfor noe ned på antall sett og repetisjoner.

Be so happy, that when others look at you they become happy too.

Ha en strålende dag.
Smil, le, tren hardt og ha det gøy.

Kristine

25 kommentarer
    1. Du ser smashing ut, lille Kristine, men jeg håper det går bra å ha så lav fettprosent uten å klikke bare bittelitt. Jeg hadde klikket big time om det var meg nemlig!
      Knusekos på deg!

    2. Ja, nå ble ihvertfall jeg i godt humør 🙂 Solen skinner endelig her også, etter 3 dager med regn, regn og atter en haug med regn :/

    3. Hei! Jeg har ett spørsmål ang proteiner. Jeg ønsker å gå ned i vekt, rundt en kg i uken, men jeg lurer på dette ang proteinshake. Er det lurt å ta dette før trening, og er det nødvendig når man har ett normalt? Vil det å ta proteinshake føre til vektøkning, og kan jeg ta det før trening – er vel det jeg lurer på. Så flott du er! 🙂

    4. hei ! kunne du vist på en video hvordan du tar de forskjellige øvelsene ? :))
      utrolig fiin blogg !

    5. FOR noen mageruter, ingen tvil om at øktene dine gir resultater 🙂
      Og det er noen dager der øktene er dårligere enn andre, men det er en del av gamet det og 🙂

    6. Alle har noen sånne dager. Det er hvertfall ikke noe fare for at du ikke trener nok, så jeg tror det er viktig å gi kroppen litt hvilepauser også 🙂
      Men jeg lurte på, hva er morgenkardio? Alle driver å snakker om cardio, men hva er det du gjør da enentlig?

    7. Du er nydelig Kristine!!Nå gjorde du dagen min bedre bare ved å smile så nydelig!!! En ting jeg lurte på, jeg sliter også veldig med magen og har kuttet melkeprodukter, gluten og nå også endel grønnsaker (bla løk og mange andre gode grønnsaker jeg savner). Magen er dog bedre, men jeg sliter med å finne god mat!!Hadde ikke du også endel problemer med magen?Fant de ut hva der var, og hva er dine beste tips mot oppblåsthet og urolig mage? På forhånd takk 🙂

    8. Flink du er! Noen dager henger ikke kroppen med og da er det nok riktig å gjøre som du gjør 🙂
      Håper du får en fin kveld 🙂

    9. Blir glad av å lese bloggen din, og du er så flink til å oppdatere ofte! 🙂 Sykt fin mage og armer du har! Ville bare pirke og si at det heter halvparten så mange (ikke under det dobbelte).
      Godt du fikk vært ute i sola! Jeg fikk også tatt meg en halvtimes pause fra jobben ute, og det var herlig! I kveld blir det Elixia på meg! 🙂
      Ha en fortsatt herlig dag!

    10. Har lest bloggen din lenge, og du ser vanvitiig bra ut om dagen!! 🙂 Kan du fortelle hvorfor du ikke gikk ned/hadde lavere fettprosent/var tynnere når du levde på 1200 kalorier og trente hver dag? Det må jo være fysisk umulig å ikke gå ned da?!

    11. Noen ganger er ikke kroppen helt med – og det er helt greit 🙂 Det som teller er at du er i godt humør, din lille solstråle!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg