LUNSJ HOS MEG

Dag tre av det nye treningsprogrammet gikk strålende :grin:
Det er rart hvordan nytt opplegg gir ny giv og motivasjon.
Framside ben, bryst, skuldre og triceps stod på planen i dag:
– Benpress
10 + 3x (myo-reps)
– Bulgarsk utfall
3 sett * 10 repetisjoner
– Manual press
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Flyes
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Sidehev i kabel
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Skulderpress, sittende
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Triceps pushdown
3 sett * 10 -12 repetisjoner


Da var jeg sulten og det bar rett hjem til lunsj.
Jeg lagde en kremet grønnsaksblanding med kyllingfilet og avokadobrød.
Mat klar på fem minutter.
Raskt, sunt og godt, akkurat slik jeg liker det!


Kyllingfileten hadde jeg ferdigstekt i kjøleskapet, rester fra i går.
Til grønnsaksblandingen stekte jeg rødløk og squash i skiver raskt i pannen sammen med finhakket hvitløk og chili. Deretter hadde jeg i cherrytomater delt i to, noen spiseskjeer med hakkede tomater og et par spiseskjeer med matfløte. Ha i kyllingfileten så den blir varm og server.
Brødskiven er rett og slett ekstra grovt brød som jeg kjøpte på Ultra.
Jeg smurt skiven med dijon sennep, hadde over avokadoskiver, solsikke pesto fra Santa Maria Tex Mex og litt sitronsaft.
Da holder jeg meg mett et par timer til.

Nå får jeg løpe på jobb.
Jeg befinner meg på Elixia resten av kvelden.
Ha en flott torsdag videre.
Helgen er nær og solen skinner :grin:

Kristine

12 kommentarer
    1. Har akkurat begynt å følge bloggen din – veldig motiverende både ift trening og kosthold/matlaging!
      Lurer på hva slags salte peanøtter du bruker? Er dette noe du kjøper i helsekost, iherb eller liknende eller er det bare vanlige salte peanøtter (typ Polly)?
      Keep up the good work 🙂

    2. Ja, nytt program gjør underverker for ny giv og innsats 🙂 Ser ut som gode øvelser og en god økt dette! + NAM sier jeg bare! Enkelt, sunt og fristende godt 🙂 Ha en flott dag kjære!

    3. Heihei!:) Æ e i Oslo no. Har du noen råd om ka man bør se/oppleve i oslo? Kor ligger Ultra forhold til Karl Johanns Gate?

    4. Bulgarsk utfall er når du har det bakerste benet oppå en benk f.eks. Så velger en om man vil kjøre med manualer, uten eller med stang.. Kjempetung øvelse, så det kan være greit å gjøre den uten vekter i starten 🙂
      Svrte for deg jeg Kristine..Håper det er ok 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg