FREDAGSFØLELSEN

Den herlige, søte og deilige fredagsfølelsen :grin:
Selv om jeg jobber i helgen, er fortsatt følelsen av fredag og helg fantastisk.
Kanskje fordi jeg har fri i dag?
Fri på en fredag er ikke feil.
Tente lys og middag i stuen.


Denne uken har gått i ett.
Jeg vet at jeg dessverre ikke har hatt fokus på å få svart på kommentarene deres.
Dere må vite at jeg leser hver eneste kommentar med stor glede og setter utrolig pris på ordene deres.
Tusen, tusen takk.
Jeg skal få laget et innlegg med en oppsummering av ukens spørsmål i løpet av helgen.


Til middag i dag laget jeg ovnsbakte søtpoteter med grønt og ostegratinert kylling.
Søtpotet er utrolig godt. De smaker mer (og bedre etter min mening) enn vanlig potet.

Jeg skar et snitt i søtpotene og la de på et bakepapir. Inn i ovnen på 200 grader i 30 minutter. Her må du se ann størrelsen på potetene. Stikk en kniv i de for å kjenne om de er ferdige. Når potetene er myke med en fast kjerne, er de ferdige.
Jeg hadde en hel paprika og noen brokkolibuketter på samme stekeplate som potetene og lot de steke sammen. På grønnsakene har jeg hvitløkskrydder og chilikrydder.
Jeg tok en stor kyllingfilet, hadde over salt og pepper, cherrytomtater i skiver og mozarella ost, og hadde den i ovnen de siste 15 minuttene.
Det hele ble servert med litt ketchup.


Jeg elsker frukt.
Så og si hvert eneste måltid avsluttes med frukt.
Det er en søt og frisk avslutning.
Her har jeg druer, appelsin og cashewnøtter.


Nå sitter jeg med en skål is, gjett om fredagsfølelsen virkelig siger på.
Vaniljeis med hakket sukkerfri melkesjokolade og salte nøtter.
Når skålen er tom blir det en tur på trening før det er klart før kjærestetid.
På treningsplanen i dag bakside ben, rygg og biceps. Gleder meg!

Hipp hurra – det er fredagskveld!
Jeg ønsker deg en riktig god helg :grin:

Kristine

12 kommentarer
    1. Søtpotetene så gode ut. Jeg syns også det er bedre enn vanlig potet. Er så LEI av vanlig potet fra da jeg bodde hjemme og pappa måtte ha potet til hvert måltid! xD

    2. Åhh, dette ser herlig ut:) tror jeg skal kjøpe meg lett is ikveld, og ha mørk sjokolade over + nøtter:) Nam nam <3 Du er så flink til å bake å lage mat du, blir veldig inspirert:)
      Ha en flott lørdag:)

    3. hvor mange måltider spiser du på en treningsdag vs treningsfridag? sååå mye godt du spiser, PØ er en heldig mann som har en kokk og dame som deg+++

    4. Hei, beklager om du har svart på dette før, men hvilken olje bruker du til å steke mat i?
      Digger bloggen din forresten! 🙂

    5. Kos deg masse på trening! Jeg er på jobb, og det gir jo for så vidt fredagsfølelse, det også 😉 Maten ser nydelig ut. Som alltid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg