EN BLOMST MÅ MAN HA


Vakre, flotte og nydelige.
Med blomster på bordet blir livet bedre :grin:
I dag var gikk jeg ut i hagen og plukket noen blomster for å ha på kjøkkenbordet mens jeg spiste lunsj.

Å leve er ikke nok.
Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha…
H.C. Andersen.


Til lunsj laget jeg en deilig thai inspirert kalkunsalat.
En av de beste salatene jeg har spist på lenge.
Jeg marinerte en kalkunfilet i 2 ss soyasaus, 2 ss fiskesaus, 1 ss olje, 1/2 finhakket chili, 1 finhakket hvitløksfedd, 1 cm med finhakket ingefær og saften fra 1/2 lime. La det marinere minst 1 time, gjerne natten over. Ta så kalkunen opp av marinaden og stek i pannen.
Salaten laget jeg av ruccola, cherrytomater, gul paprika, purre og aspargestopper.
Jeg toppet med nøtter og resten av marinaden.
Vannmelon og et glass vann med lime og et par dråper stevia ble servert ved siden av.


Så godt, sunt og delikat.

Dagens trening var støtte- og tøyedag.
Lett og greit.
– Utfall til siden
3 sett * 15 -20 repetisjoner
– Leg ex
3 sett * 15 -20 repetisjoner
– Omvendt flyes
3 sett * 15 -20 repetisjoner
– Legger
3 sett * 15 -20 repetisjoner
– Supermann
3 sett * 15 -20 repetisjoner
– Diverste tøying

Jeg skal innrømme at det er ikke like gøy med en slik treningsdag som de “vanlige” treningsdagene.
Søtte dagen skal kun være lett og jeg skal ikke press meg selv, men heller holde litt igjen.
Jeg liker bedre tung trening!
Kroppen har gått av variasjon og jeg stoler på PØ som har satt opp treningsprogrammet mitt nå.
Det blir spennende å se om det blir noen resultater.


Om noen av dere bor i nærheten av Sandvika, vil jeg tipse dere om at Mols på Storsenteret har 50 % på hele butikken.
Det er så mye lekkert der.
Jeg kjøpte blant annet et par Baston keramikk kopper. De er søte med hjerter og stjerner og er kjempe gode å drikke av.
Er det noe jeg ikke får nok av så er det gode, fine og store kopper.

Ha en herlig lørdag :grin: 
Jeg stenger Elixia i dag.
I kveld blir det et par glass vin med noen gode venner.
God sankthansaften.

Kristine

13 kommentarer

Siste innlegg