EN ONSDAG I JUNI

Tusen hjertelig takk for for gode ord.
Fantastiske mennesker  
Jeg blir utrolig rørt av kommentarene deres.
Dere får frem smilet hos meg.
Før jeg begynte å blogge var jeg svært skeptisk for hva slags tilbakemeldinger jeg ville få. Jeg trodde oppriktig talt ikke at det fantes så mange gode mennesker der ute. Dere kjenner meg ikke, likevel bruker dere tid og energi på å skulle glede meg. Det er helt utrolig i mine øyne. Gode, gode mennesker.


Jeg unnet meg selv en deilig lunsj i dag.
Gresk biffsalat.
Raskt, enkelt, sunt og så godt.
Jeg skar biff, ytrefilet av storfe fra FirstPrice, i strimler og stekte rask i pannen med et par hele hvitløksfedd, salt og pepper.
I mellomtiden laget jeg salat av ruccola, gul paprika, rødløk, tomat, brokkoli og avokado.
Ha over biffstrimlene og topp med fetaost og oliven.
Alt kjøtt kan brukes, jeg vil tro det er like godt med kylling og fisk.

Planen var å trene tidligere i dag.
Jeg var skiftet og klar for trening halv elleve. Til tross for at jeg kom meg på treningssenteret ente jeg opp med å gå på kaffe med en venninne isteden. Treningslysten var ikke tilstede og en kaffe latte fristet langt mer enn markløft.


Jeg akkurat ladet opp til trening med en proteinkaffe, saltristede mandler og et knall grønt eple.
Det ble en kurv med jordbær også, mens jeg skrev ferdig dette innlegget.
Treningslysten er fremdeles ikke på topp, men jeg vet at jeg vil føle meg bedre etterpå.
Det blir en lett og kort økt.


Mange av dere forteller at dere ikke klarer å lage proteinkaffe.
Det er utrolig enkelt.
Til proteinkaffen bruker jeg alltid Mocca-Protein.
Bland så mye proteinpulver du vil ha, jeg bruker som regel 20 gram, med ca 0,4 dl vann. Rør rundt med en skje til en klumpfri masse, det er gjort på noen få sekunder. Hell så over ferdiglaget kaffe.
Nyt med kjærlighet og glede.

Ha en herlig onsdag.
Jeg skal komme meg på trening før jeg skal slenge meg ned i sofaen med en god mat, en fin film og verdens herligste kjæreste :grin:
Kristine  

11 kommentarer
    1. Kjære Kristine! Jeg har lest bloggen din en god stund, men har ikke vært så flink til å kommentere. Derfor vil jeg nå si til deg hvor utrolig inspirerende du er, og veldig søt. Det er noe spesielt med stemningen på bloggen din – det er en veldig positiv atmosfære her. Kjempehyggelig å få mat-tips, og høre litt om din hverdag.
      Håper dette gjorde din dag litt bedre, for det synes jeg at jeg skylder deg, siden du har gjort min dag bedre så mange ganger.

    2. man har jo ikke noe valg enn å like deg! 🙂 skulle virkelig ønske jeg likte kaffe for det ser så innmari godt ut 😀

    3. Åh, jeg eelsker ristede mandler! Hvis jeg i tillegg får en pepsi max og en god bok, er jeg i himmelen!:)

    4. Du gir masse tilbake også, vet du 🙂 Blir så glad og motivert av å lese bloggen din; så selvfølgelig skriver jeg ned hva jeg tenker og føler om du har en dårlig dag. Det har vi jo alle!

    5. Fantastiske jenter som deg fortjener gode ord <3 Håper økten gjorde godt, og det samme med film, sofa og kjæreste!

    6. Det er like hyggelig å gå inn på bloggen din hver gang! Jeg lærer så mye og får masse inspirasjon til både kosthold og trening!:D Jeg har noen spørsmål: når du baker/lager noe snacks; hva er det som bestemmer hva slags mel du bruker? (mandelmel, kokosmel, peanøttmel, soyamel.. ja, you catch my drift) 😀 Mitt andre spørsmål er: det proteinpulveret jeg har sett her på bloggen (Chocorice, tror jeg det var), er det noe du kun bruker til baking/matlaging? Jeg har en PT og hun sier jeg bør begynne med en proteinshake etter trening, nå som jeg har fått litt mer muskler, men lurer på om Chocorice-proteinet er egnet til det formålet? 🙂

    7. proteinkaffe er goodt =) jeg brukte å shake proteinpulver ca 20 g ja med melk i en shaker – så ble det definitivt klumpefritt =) også helte jeg over koppen med kaffe =) men nå tåler ikke magen min kaffe lengre…så her går det i te te og te! :p 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg