GÅRSDAGENS

Hei og hopp.
Riktig god formiddag :grin:
Det er tid for å komme seg på trening for min del.
Jeg jobber sent i dag og da må treningen unna gjøres tidlig.
I dag gleder jeg meg til å trene. Det er en deilig følelse som har vært fraværende denne uken.
Bakside ben, rygg og biceps skal få kjørt seg.
– Markløft
– Lår curl
– Glute bridge
– Nedtrekk med bredt grep
– Stående roing
– Biceps curl


Jeg må bare vise dere gårsdagens lunsj.
Sjokolademoussen var helt himmelsk!
Jeg hadde lyst på alt egentlig og klarte ikke bestemme meg for hva jeg ville ha, derfor ble det nettopp det – litt av alt.
– Knekkebrød med tomat og egg
– Knekkebrød med mager smørost, agurk, jarlsbergost, tomat og paprika
– Knekkebrød med tomatpure, wasabi, jarlsbergost og paprika
– Proteinkaffe med mocca-protein med steamet melk på toppen og kanel
– Proteinsjokolademousse toppet med banan


Proteinsjokolademoussen laget jeg av å stivpiske en eggehvite. Tilsett så litt sukrin og salt og pisk litt til.
Bland sammen 100 g mager kesam, 1 ss kakaopulver, 20 g mocca-protein, 4 dråper stevia sjokolade, 1 ts fiberhusk og litt vann, ca 0,3 dl.
Vend så den stivpiskede eggehviten ned i sjokoladeblandingen.
La moussen stå i 10 minutter, gjerne i fryseren men kjøkkenbenken gjør seg også bra.
Spis og nyt.
Mmmm….

Ha en super dag.
Det er FREDAG og helg hvert øyeblikk :grin:

Kristine

13 kommentarer

Siste innlegg