HERLIGE LØRDAG

Det er helg.
Det var utrolig deilig å våkne i dag morges og kjenne på helgefølelsen.
Lørdag, fri og absolutt ingenting på planen :grin:
Befriende og veldig, veldig avslappende.
Etter en lat morgen og en god frokost tok jeg turen på trening.


God pump i dag.

Jeg rakk ikke å trene rygg i går.
Dagens økt ble derfor styrketrening på rygg, biceps og triceps.
– Enarms roing
4 sett * 6 -9 repetisjoner
– Nedtrekk
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Roing
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Face pull
2 sett * 12 -14 repetisjoner
– Triceps pushdown
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Biceps curl med stang
3 sett * 7 -10 repetisjoner

Jeg fikk skikkelig god kontakt og pump i dag.
Da er det virkelig gøy å trene.
Det føltes som om jeg kunne fortsette i det uendelige.



Etter trening ble det en stor sushi lunsj.
Det er EM-tilbud på Bambus Sushi, det måtte benyttes.
I tillegg ble det en softshell crab ved siden av, rett og slett fordi det er den beste sushivarianten jeg vet om.


Nå har jeg funnet frem godisposen.
Masse deilig yoghurtgodt.
Resten av kvelden skal jeg bare slappe av, kose meg og nyte dagen.
Akkurat slik en lørdag skal være.
Herlig!

Ha en koselig kveld :grin:
Kristine

22 kommentarer

Siste innlegg