SÅ KOM JULI

Tenkt at det er første juli allerede!
Jeg har ikke den helt store sommerfølelsen enda, men jeg krysser fingrende for at sommeren tar oss med storm snart :grin:
Norsk sommer er virkelig herlig når den først kommer. Og det gjør den, bare vent og se!


Jeg nøt en lang og god frokost.
Det er sånn det skal være på søndager.
– Kaffe latte med sukrin og steamet soya melk
– Grapefrukt
– Kokt egg, porsjert egg (som tydeligvis ikke gikk helt bra, da det splæsjet totalt på tallerken), bacon, cherrytomater, asparges,  aspargesbønner og cottage cheese
Jeg tente lysene, tok frem en bok og senket skuldrene.


Egentlig hadde jeg tenkt til å ta en runde morgenkardio før frokost.
Da jeg stod opp og så at det pøsregnet var det veldig lite fristende.
Jeg droppet det!  Da ble det en god hviledag isteden.

Jeg prøvde meg på bonty idag.
Oppskriften jeg brukte fant jeg på Soma her, og gjorde et par endringer.
Mine så litt rare ut, men smaken var fantastisk.
Det blir helt klart kun hjemmelaget bonty framover, aldri mer kjøpevarianten!

Nå er jeg kommet meg vel hjem til min kjære mor. Her blir jeg et par dager.
I kveld skal jeg lage god søndagsmiddag til hele familien og kose oss sammen.
Ha en riktig god søndag :grin:
Ta vare på dem dere er glade i.

Kristine

20 kommentarer
    1. Hva er forskjellen på kokosolje og cocosa? og hvor får man tak i kokosolje? kanskje du har link til produktet på iherb? 🙂 hvis man skal bruke vanlig sukrin istedet for sukrin +, hvor mye burde jeg bruke?

    2. Du er altså så fink til å gjøre det koselig og det virker som du virkelig tar deg tid til både tilberedening og spising. Her har jeg mye å lære av deg! Av og til kan jeg ikke huske måltidet en gang etter at jeg har spist…

    3. Åhallo! Supertips med bountyen! Denne så ikke dummen ut!!! (frokosten din så forsåvidt heller ikke dum ut) Herlig å kunne sette seg ned og kose seg med maten som du gjør 🙂 Ha en super treningsuke Kristine!

    4. Hvordan lager du kaffen med steamet soyamelk ? Lagde en idag, men usikker på kaffemengden og type kaffe jeg skal bruke som blir god ? Og om du har Stevia- dråper i, tar du det oppi melka før du steamer den eller blander du dråpene i kaffen før melka felles over. Ja, håper du skjønte hva jeg mente 😉

    5. Dine så utrolig mye finere ut enn mine bountys. Jeg fikk vann oppi sjokoladen, så alt ble bare helt feil. Spørs om jeg må prøve denne oppskriften neste gang da 🙂

    6. Så godt å se at du nyter dagen:) Ser så idyllisk ut. Gleder meg til sommeren kommer jeg også.
      Jeg fikk med meg Erik på en kort spurtøkt istad etterfulgt av en rolig jogge-/gåtur i solskinn, og når vi kom inn begynte det å tordne og lyne, så åpnet himmelen seg og det pøsa ned.
      Ha en herlig søndag videre. Har du noen gode boktips forresten ?

    7. Det så herlig ut! Du er virkelig flink 😀
      Har du endret dietten igjen til mindre karbo?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg