TODAY

Solen skinner dere :grin: 
Og gradestokken viser godt over 20 grader.
Herlig!
Har du fått kost deg noe i solen i dag?
Håper det. Her i Oslo-området er det meldt dårligere vær allerede i helgen. Da gjelder det å benytte seg av finværet når det først er her.
Jeg har ligget og kost meg ute i solen med en god bok flere timer i dag. Så deilig!


Til frokost laget jeg en god salat med diverse rester fra gårsdagen.
Det ble biff, storfe av ytrefilet, fetaost og egg sammen med et par spelt lomper.
Salaten består av salat, gul rød og oransje paprika, minimais, cherrytomater og rødløk.


Når det er så varmt som det er nå, har jeg ikke lyst på varm mat.
Ei heller har jeg lyst til å bruke lang tid på kjøkkenet.
Å ha en stor bolle med ferdig laget salat er en god løsning som redder meg stadig vekk.
Jeg har også så og si alltid ferdig kokt egg i kjøleskapet, og kjøtt, fisk, fugl eller skinke som er klar til å spises.
På den måten tar det faktisk bare noen få sekunder og slenge alt jeg trenger på en tallerken og ha klart et måltid.


Mens jeg lå ute i solen kom kjæresten med dette deilige glasset.
Cola Zero som har ligget i fryseren en time og blitt perfekt frossen.
Det blir slus på toppen.
Kaldt og deilig i sommervarmen.
Det skal sies at jeg for det meste drikker vann og anbefaler absolutt vann som tørstedrikk. Et glass brus unner jeg meg om jeg har lyst på.


I går kom jeg over Island Whey Sorbet på Ultra.
Dette er ekte sorbe laget på gode råvarer. Sorbeene finnes i mange forskjellige smaker, jeg kjøpte en av hver.
Sorbeen er blitt puttet i fruktskall når de fryses, slik at de ser ordentlig delikate ut. En porsjon, altså et halvt skall (som på bildet over) inneholder bare 67 kalorier!
I dag prøvde jeg meg på sorbeen med granateple. Den var søt og syrlig. Veldig god.
Jeg gleder meg til å teste kokos varianten. Den tror jeg er enda bedre.

Nå skal jeg ta turen på trening :grin: 
Jeg drar med meg små brødrene i dag og jeg skal kjøre dem igjennom en benøkt.
Knebøy, markløft og benpress.
Ha en herlig dag videre.

Kristine   

17 kommentarer

Siste innlegg