INTERVALL LØRDAG


Hei dere og riktig god lørdag.
Jeg startet tidlig i dag med en god kopp kaffe og en intervalløkt før jobb.
Det gav virkelig et kick :mrgreen:

Økten så slik ut:
– Oppvarming
10 minutters gange på møllen.
Hastighet 7,2 og stigning 3.
– Intervaller
12 minutter på ellipsemaskinen.
30 sekunder med høy hastighet og høy motstand etterfulgt av 30 sekunder med lav intensitet og lav motstand.
– Power walk
20 minutter på tredemøllen.
Hastighet 7,2 og stigning 3 (trappet gradvis ned de siste 3 minuttene)


I dag er jeg på jobb og har derfor ingen spennende mattips til dere.
Jeg har en haug med matpakker som ikke ser særlig delikate ut.
Derimot kan jeg vise dere gårsdagens deilige lunsj.
Jeg er inne i en periode hvor jeg har helt dilla på knekkebrød, spesielt fin crips, bær og kaffe latte. Spiser det flere ganger hver dag! Sunt og godt.



– Proteinkaffe med 30 g mocca-protein og steamet soya melk på toppen
Grunnen til at jeg bruker soya melk er rett og slett fordi den gir mer fylde og bedre konsistens enn vanlig melk når den steames
– Cherrytomater
– Knekkebrød smurt med mager smørost, toppet med egg, agurk og paprika, og tomat, jarlsberg ost og paprika
– Bær skål med jordbær og bringebær toppet kokos-cottage cheese (en boks cottage cheese blandet med to bokser yoplait dobbel 0 kokos yoghurt) og kokosflak
Skikkelig godt.

Nyt resten av dagen.
Det er helg  :grin: 

Kristine

13 kommentarer
    1. Hei! For en flott blogg! Jeg leser innmari mange treningsblogger og det virker som om du har litt mer balanse mellom “null kalori, sukker, fett” og vanlig mat. Misforstå meg rett. Jeg liker absolutt å bruke protein pulver etc, men fint å se at du spiser en vanlig skive en gang i blant også 🙂 Cottage cheese og kokos! Nam!! Orker du en hel boks? Jeg trener veldig mye, særlig styrke i det siste. Etter å ha hatt PT en stund blir man litt inspirert til det, men jeg mistenker at jeg kanskje nesten spiser litt lite. Føler jeg spiser mye,men når jeg leser andre blogger så blir jeg litt usikker..
      Supert at du lenker til iherb (<3 iherb)! i tillegg veldig gøy at du legger ut treningsprogrammene dine. Jeg har hentet mye inspo fra blogger når jeg trener.
      Tusen takk! Du ser smashing ut! 🙂

    2. Lunsjen så herlig ut! Du er så kreativ:) sitter i dette sekund og nyter panacottaen din med limemarinerte jorbær. Fantastisk! Virkelig godt, takk for oppskrift:)

    3. guur det hørtes deilig ut med en slik morgenøkt. Det er så lenge siden! Må prøve å få det til på mandagen 🙂 Maten hørtes sykt god ut! Kokosyoghurt er jo fantastisk godt da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg