ABS & JUMPING ROPE

Jeg prøvde noe nytt under dagens trening.
Som dere vet liker jeg best tung styrketrening.
Det er gøy å variere litt og prøve noe nytt også.
I dag kjørte jeg derfor en type intervall sirkeltrening.
Det ble en kondisjonsøkt med styrketrening på mage.
Hardt og godt :grin:
Du kan gjøre dette hjemme i stua.

Her kan dere se øvelsene jeg gjorde:



Jeg startet med å varme opp på tredemøllen med 10 minutters gange.
Deretter satte jeg i gang med sirkeltreningen.
– 2 minutter hoppetau
– 1 min med sit-ups
– 2 minutter hoppetau
– 1 min exercise ball pull-in
– 2 minutter hoppetau
– 1 min reverse crunch
– 2 minutter hoppetau
– 1 min planke
Så gjorde jeg denne runden fire ganger.


Svett og fornøyd.
For en morsom form for trening.
Du rekker knapt nok å føle deg sliten eller kjede deg.
Jeg vurderer å ta inn en slik økt hver uke.
Prøv selv og si hva du synes :grin:

Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg