LITT AV HVERT

Lørdag allerede gitt.
Har du hatt en fin helg så langt? :grin:
Jeg nyter noen late uker. Det er skikkelig deilig.
I dag og i morgen er jeg tilbake i eget hus fordi jeg har jobbhelg, men i morgen drar jeg tilbake.


Etter dagens treningsøkt var det rett hjem å lage mat.
Her ble det en salig blanding av litt av hvert.
Jeg stekte karbonadedeig og kyllingkjøttdeig med finhakket hvitløk og chili. Deretter hadde jeg i hakket løk og tomatpure og lot blandingen putre noen minutter.
Til kjøttblandingen hadde jeg salat (ruccola, gul paprika, søt paprika og tomat), cottage cheese, fetaost og et dryss parmesan.

Når det gjelder treningen, bare koser jeg meg om dagen.
Gjør akkurat det som faller meg inn og det jeg har lyst til.
I går ble det en kondisjonsøkt på spinningssykkelen som står på gjesterommet hos familien.
50 minutter med gjennomsnittspuls på 158.
Da jeg våknet i morges kjente jeg gårsdagens spinn-økt!
Bena var gele. Det er tydeligvis lenge siden sist jeg syklet.
Etter jobb i dag hadde jeg en styrkeøkt på litt av hvert.
Litt rygg, litt bryst, litt ben og litt mage.

– Nedtrekk
– Knebøy
– Skrå benkpress
– Enarms roing i kabel
– Benpress
– Pec deck
– Situps i maskin
– Omvendt flyes
– Liggende benhev med crunch


Nå sitter jeg godt plassert i sofaen med en snorkende kjæresten inntil meg.
Jeg går for dessert, mens han går for en hvil.
Proteinkaffe med 20 g mocca-protein, steamet melk og sukkerfri sjokoladesaus, banan, bringebær, jordbær og blåbær med litt pisket fløte.

Ha en fin lørdag videre :grin:
Jeg skal bare ligge på sofaen resten av kvelden.

Kristine

16 kommentarer
    1. Ingrid:
      Akkurat nå har jeg ingen plan eller program, jeg bare gjør akkurat det jeg føler for og vil.
      Om du er er nybegynner er et fullkroppsprogram supert, har du derimot trent lenge vil jeg delt opp kroppen mer 🙂

    2. Har bare vært noen dager uten karbonadedeig og jeg kjenner STERK craving etter det nå :p Det der så jo helt ekstremt godt ut! Skal lages til uka 🙂

    3. Kan du skrive et innlegg om hvordan du planlegger treningen din? Hvilket type program du bruker og hvordan du setter dette opp i løpet av uken. Hva tenker du om fullkroppsprogram flere ganger i uken sammenlignet med eks. 3-splitt.

    4. Kan jeg spørre om noe? Det er på ingen måte ment som noe kritikk eller lignende – du er fantastisk, det vil jeg du skal vite 🙂
      Har du en veldig lav fettprosent? Jeg bare tenker på siden du tidligere har slitt med en spiseforstyrrelse, så er det noen ganger jeg får inntrykk av at du har erstattet den lave bmi’en med muskler. Hvis du skjønner hva jeg mener? Du spiser jo mye mat og ser utrolig glad, bra og fornøyd ut, så jeg hinter på ingen måte til at du er syk. Det er bare det at når jeg ser hvor markert du er tenker jeg “hvordan ville bmi’en vært uten muskelmassen? er den nåværende kroppen fungerende – mensen osv?”
      Har selv slitt med spiseforstyrrelse, men er så og si frisk nå – 99%, hehe.
      Bloggen din er en stor inspirasjon, og det er du også! Som sagt, dette var ikke ment som negativt på noe måte. Jeg var bare litt nysgjerrig på dine tanker rundt dette? De fleste som har slitt/sliter med en spiseforstyrrelse ønsker jo en kropp som din 😉

    5. Kan jeg spørre om noe? Det er på ingen måte ment som noe kritikk eller lignende – du er fantastisk, det vil jeg du skal vite 🙂
      Har du en veldig lav fettprosent? Jeg bare tenker på siden du tidligere har slitt med en spiseforstyrrelse, så er det noen ganger jeg får inntrykk av at du har erstattet den lave bmi’en med muskler. Hvis du skjønner hva jeg mener? Du spiser jo mye mat og ser utrolig glad, bra og fornøyd ut, så jeg hinter på ingen måte til at du er syk. Det er bare det at når jeg ser hvor markert du er tenker jeg “hvordan ville bmi’en vært uten muskelmassen? er den nåværende kroppen fungerende – mensen osv?”
      Har selv slitt med spiseforstyrrelse, men er så og si frisk nå – 99%, hehe.
      Bloggen din er en stor inspirasjon, og det er du også! Som sagt, dette var ikke ment som negativt på noe måte. Jeg var bare litt nysgjerrig på dine tanker rundt dette? De fleste som har slitt/sliter med en spiseforstyrrelse ønsker jo en kropp som din 😉

    6. Hei Kristine! Nå lurer jeg på en ting. Har du sluttet å spise “kosemat”, smågodt og lignende på lørdager? Mener å huske at du hadde det som fast innslag tidligere! 😉 Kjører du ellers noe form for oppkarbing, eller har du droppet det nå som (det virker som om) du har økt inntaket av karbohydrater i hverdagen?
      God søndag! 🙂

    7. Hei 🙂
      Må bare få sagt at jeg elsker bloggen din! Er innom ofte. Jeg får alltid lyst til å prøve ut alle de deilige og sunne oppskriftene du legger ut! Alt ser så godt ut, samtidig som det er sunt! Blir alltid veldig inspirert til ny trening og mat når jeg leser bloggen din! 🙂
      Ville bare si det, hehe 🙂 Stå på videre 😀

    8. Spiser du pasta, ris, poteter, havregryn osv., eller bare grønnsaker?
      Regnes de overnevnte med under “clean food”?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg