TOPP

Hei og hopp,
mandag er topp :grin:
Når jeg i tillegg har fri, er med de jeg er glad i, får en pakke fra iHerb, trener bra og baker, da blir det ikke stort bedre.

Jeg tok med brødrene på trening igjen i dag.
Det er gøy å trene med dem!
Vi hadde en toppers økt på bryst, rygg og skuldre.
– Benkpress
– Flyes i kabel
– Stående skulderpress med manualer
– Sidehev
– Nedtrekk
– Sittende roing
– Enarms roing


Jeg er som dere vet, iHerb avhengig.
Når man får DHL til å levere en pakke der man er på ferie, ja da skjønner jeg at jeg er avhengig!
Jeg elsker iHerb!
I dagens pakke var det (alle produktene er linket):
– ChocoRite vanilje proteinpulver
– Fit & fresh matboks
– Pukka detox te, denne er kjempe god
Xanthan gum, det samme som fiberhusk
– Walden farms sjokoladesirup
Wild berry mix, organisk og usaltede nøtter, frø og bær
Quest proteinbar med sjokolade og peanøttsmør smak 
Du får 5 $ i rabatt om du bruker koden OKE701.


Jeg måtte selvfølgelig prøve meg på litt bakst med det nye proteinpulveret.
Ettersom jeg ikke er hjemme har jeg ikke masse spennende bakesaker tilgjengelig. Derfor ble det en enkel kake, men ikke minst god!

Vanilje Protein Kake
1 eggehvite
100 g mager kesam
100 g cottage cheese
10 g vaniljeprotein (jeg vil tro at du kan droppe dette om du ikke har)
4 dråper stevia vanilje

Stivpisk eggehviten.
Bland sammen de resterende ingrediensene og ha over i ildfaste former.
Jeg fikk tre kaker.
Stek på 200 grader i 12 minutter.
Jeg toppet med litt bringebær og kesam.
Deilig!


Hver kake inneholder 75 kalorier, 12 gram protein, 2 gram fett og 2 gram karbohydrater.
Det er jo ingen ting!

For en topp mandag, håper du har hatt det samme.
Ha en riktig flott uke :grin:
Husk at det ikke blir stort bedre enn hva du gjør dagene til selv. Gjør det beste ut av hver dag.

Kristine

37 kommentarer
    1. Hei,
      Hvis man bare vil kjøpe noen få ting (matboksen og wild berries) vil det da ende opp relativt dyrt i forhold til atman kjøpe så lite?

    2. Om det går ann å lage denne kaken i mikrobølgovnen?
      Men jeg må bare si også at du har fått en utrolig fin kropp med super framgang og masse muskler. Du gir i alle fall meg masse stå på vilje og inspirasjon! 🙂
      Har satt mål sammen med en som jeg ikke kjenner som leser bloggen min at vi skal få sixpack på 4uker, ikke at jeg er så sikker på at det skal gå, men jeg får i alle fall gjøre så godt jeg kan 🙂
      Blir så glad av å lese denne bloggen og setter stor pris på at du gidder å bruke tid på å dele bilder, oppskrifter, tanker, trening, tips og alt annet på bloggen 🙂
      -Helene

    3. bestilte dette proteinpulveret selv for noen dager siden, venter bare på post 🙂 Hvordan var smaken?

    4. Nam! Lagde dine Dark Chocolate Brownies i går, ble kjempegodt. Farlig at det er mer igjen i kjøleskapet :))
      Pluss at jeg prøvde meg på mage-og-hoppetau-treningen i dag. Tok bare 1 min istedet for 2 min på hoppetauet og kun tre runder, men gud så tungt det var 🙂
      Takk for at du deler oppskrifter og trening, det er veldig motiverende og inspirerende!

    5. Tone:
      Hei du 🙂
      Ja, det gjør jeg jo. Å, det var tre jenter som kom fra Hønefoss som blant annet tok noen bilder, var du med der? I så fall husker jeg dere 😉

      Tusen takk for en kjempe koselig tilbakemelding.
      Slikt motiverer veldig til videre blogging. Ha en super dag Tone 🙂

    6. Nam, kake!! 😀 Så gøy med iherb pakker da, jeg har nettopp fått 2 pakker der fra selv og tror jeg har et par til på vei nå. Får liksom aldri nok, de har jo et så uendelig stort utvalg som bare MÅ prøves ut! 😀

    7. Hei !
      Tror du jeg kan bruke sjokolade protein pulver i stede for vanilje ??
      Mvh Kristin

    8. Mmm, vaniljekake 😀
      Gleder meg til å få lønning så jeg kan bestille nye varer fra iHerb nå, har så mange godbiter jeg er tom for.

    9. Hvil bare komme men en oppklaring om at romfolket driver
      og kødder med beltedyrene i den vesle dyreparken vår! Synes dette virker litt kriminelt
      og selfølgelig veldig trist.
      Oppfordrer dermed alle til å kjefte litt på den neste romfolket du ser.’
      Takk

    10. Har lest bloggen din inninmellom 😉
      Du jobber på elixia sandvika? (var innom der på lørdag morgen. Jeg er fra hønefoss. Hilste på deg i resepsjonen der og mente at det var du som skriver blogg om mat, treing osv. Så deg igjen på elixia hverven i dag 😉 Skulle hilst på deg, men turte ikke – er litt sjernert jeg..)
      Uansett, du har en bra blogg som jeg liker å lese 🙂 Fortsett i samme duren og så skal jeg hilse på deg neste gang jeg ser deg ;), hvis jeg ser deg igjen da – jeg er egentlig aldri inniom elixia sandvika, men kan jo hende neste sommer når det er premium medlemskap.

    11. Hei. Hvilke Elixia jobber du på? Er det langt unna Sinsen/Økern?
      🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg