SMIL

Smil til livet
og det smiler til deg.


Jeg hadde en kjempe koselig kveld i går.
Først ut å spise sushi, deretter av gårde for å ta en par glass vin og så en tur på byen.
Det ble et glass vin for min del og deretter et par glass Pepsi max. Jeg er ikke så glad i mengder med alkohol og koser meg vel så mye med et glass brus. I dag kjenner jeg at jeg gjerne skulle hatt et par timer
til i sengen. I og med at jeg står på Elixia til klokke fem, men jeg skal ikke klage. Jeg har meg selv og takke og valgte trossalt og være oppe halve natten til tross for at jeg visste at jeg skulle åpne i dag.
Det blir hjem og legge seg på sofaen tett inngikk verdens bete
kjæreste etterpå.


Jeg vil gi dere alle en god klem og si tusen takk for at dere følger
meg, legger igjen noen ord og titter innom.
Dere er skjønne mennesker.
Jeg setter enormt pris på det.
Tusen hjertelig :grin:

Livet mitt er godt for tiden, håper ditt er det samme.
Det ser ut til å bli nok en regnfylt dag, men det trenger ikke bety at det
blir en grå og kjedelig søndag. Dess bedre grunn er det til å gjøre
noe koselig inne. Bruk tiden på noe som gir deg glede og får deg til
å smile. Noe du har lyst til!
Finn livets gleder og få dem til å skinne.

A smile is the prettiest thing you can where.

Kristine

40 kommentarer

Siste innlegg