LAG DIN ALMANAKK

Sommerferien er snart over og det er på tide å ta fått på nye mål og utfordringer.
Hvorfor ikke starte høsten 2012 med en ny almanakk eller notatbok?
I samarbeid med Personlig Almanakk får jeg lov til å gi bort en almanakk/notatbok til dere.  
Hos PersonligAlmanakk kan du designe din egen bok. Størrelse, design og hva du vil bruke den til, velger du helt selv.


Alt du trenger å gjøre er å gå inn her, like Personlig Almanakk på Facebook og legge igjen en kommentar under.
Husk å legge igjen e-posten din i mailfeltet slik at jeg kan kontakte deg.
I tillegg trekker jeg fire stykker som får en liten ting av meg i posten :grin:
Jeg elsker å kunne gi noe tilbake til dere som takk for at du er du.
Vinnerene trekkes onsdag.
Vinnerene er nå trukket ved hjelp av True random number generator.
Cecile gikk av med første plassen og får lage sin egen almanakk.
Vibeke K, Julianne, Sofia og Tina får en liten trøstehilsen fra meg i posten.
Jeg har sendt dere alle en mail.

Kanskje det har blitt lite aktivitet denne sommeren og det er på tide å ta treningen til nye høyder med en treningsdagbok? 
En treningsdagbok er et nyttig verktøy for å holde bedre oversikt over treningen.
Den hjelper deg også med å holde oversikt over mål og fremgang. For å ikke snakke om; det er motiverende å skrive det ned og se hvor langt du er kommet. 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har ikke vært så flink til å skrive ned treningen, det blir det slutt på nå; Nye mål og ny giv med ny notatbok! 

Kristine

126 kommentarer
    1. Hei Kristine. Jeg har noen spørsmål som jeg håper du kan svare på!
      Hvor mange gram med proteiner, karobohydrater og fett anbefaler du at man skal få i seg rett etter trening? Hvordan bør fordelingen av makronæringsstoffene utgjøre i løpet av en hel dag?
      Hilsen ei forvirra og nysgjerrig jente

    2. Er det slik at alle som liker og legger igjen en kommentar får? Håper det ikke er for sent!

    3. Dette er akkuratt hva jeg trenger! Liker facebook-siden og er med på trekningen ;D

    4. En slik en ønsker jeg meg mest akkurat nå! Perfekt å ha til skolestart når alle rutiner og gjøremål skal innføres igjen 😀 En almanakk som er personlig gjør planleggingen ekstra motiverende! 🙂

    5. Så fantastisk! Har virkelig lyst på en sånn treningsdagbok! Du er super Kristine!

    6. Bra konkurranse! Med en premie som faktisk kan komme til nytte på mange måter;)
      Positiv blogg med mye motivasjon:) må leses! Hver dag!!
      Hilsen Caroline Gulli

    7. Denne var jo kjempe gøy! Trenger en til å logge treningene fremover. Starter for fullt igjen med riktig kosthold og trening etter en litt for lang sommerferie.. Du er en stor motivasjonskilde, takk! 🙂

    8. Å, så gøy! Og så spennende med de fire småtingene du har på lur også.
      Du får ha en fin dag videre, med trening og god mat 🙂

    9. Har flyttet for meg selv for første gang, og skal starte på en ny bachelor til høsten! En ny almanakk hadde vært perfekt! 😀

    10. Allerede superfan av personlig almanakka!! Og nylig leser av bloggen din 🙂 fin blogg! 🙂

    11. Da er siden er likt på facebook!
      Og jeg skulle selvfølgelig, på lik linje med alle andre her, ønske at det var jeg som ble den heldige vinner 😉 Jeg er veldig flink til å skive treningsdagbok fra før av, men jeg skriver i en vanlig notatbok, tipper det ville vært mye gøyere å føre logg i en personlig almanakk 😀

    12. Jeg er med:) Denne hadde jo vært superfin og ha for å følge utviklingen på treningen min:)

    13. Hei.
      Jeg har likt facebook-siden og er gjerne med i denne konkurransen. Det ville vært flott med en slik personlig almanakk til mitt første år som student. Håper jeg er vinneren.
      Kontakt meg; [email protected]
      Varm hilsen fra Andrea

    14. Fantastisk!! I tillegg til bloggen din må dette være den beste motivasjonen
      til å nå målene jeg ønsker! 🙂
      Og ekstra motivasjon blir det hvis jeg vinner den – da MÅ den brukes 😉

    15. Da var siden likt, så da er det bare å vente og se om det finnes vinnerlykke på meg 😀

    16. Det hadde vært noe for høstens kommende travle hverdag 🙂 høyskole, jobb, trening, mann og 2 barn 🙂 siden er i hvertfal likt 🙂

    17. Du skriver så utrolig motiverende så er innom bloggen din hver dag! Har likt siden og det hadde vært supert med en almanakk til det nye skoleåret! 🙂

    18. Liker de allerede! 🙂 Dette var god timing, min almanakk gikk ut i forrige mnd – og jeg har sååå lyst til å teste den nye A5 almanakken!

    19. Hei snuppa! Hadde visst Likt siden allerede fra når du tidligere har fortelt om den =) Supert initiativ! Så snill og god du er 🙂 Dette passer meg ypperlig, så hvis jeg ikke er så heldig å bli trekt ut, skal jeg pikade bestille meg en uansett:) så superpraktisk og flotte! Håper du har hatt en fin helg 🙂 klem

    20. Jeg elsker planleggeren min og er helt avhengig av den. Virkelig ikke den impulsive typen, jeg liker å ha ei plan klar. Spørs om jeg ikke må få meg min egen personlige almanakk jeg også!

    21. Ahh, så fin! Skulle gjerne hatt meg en sann altså. Går på friidrett så å skrive ned tidene på intervallene, lengdesatsen min, hopp, styrketreningsløfta og alt mulig er noe som eg må gjøre.å få en sann super søt almanakk hadde jo vert strålande 🙂 satser på det beste!
      Min e-post: [email protected]
      P.S har alldri lagt igjen noe kommentar på bloggen din før, men vil bare bruke denne anledninga til å fortelle deg at du er ein sann inspirasjon kristine, stå på og fortsett vidare 🙂

    22. Hei!
      Trening er en viktig del av hverdagen min, og en almanakk hadde virkelig gjort det lille ekstra, og gitt meg enda mere motivasjon til å fortsette med treningen! Det er nemlig ikke alltid like lett å “holde styr på” , treningen. Hadde derfor passet perfekt med en ny almanakk, ikke minst en som motiverer kun ved å se på den.. Designe akkurat som DU vil.
      Du er virkelig en stor motivator Kristine! Stå på videre, du er en flott jente:)

    23. Du også? Det er så sinnsykt mange som er i samarbeid med “personlig almanakk”.
      Dårligste premien noensinne.

    24. Er i gang med trening igjen, etter en lengre periode med sykdom – i tillegg begynner jeg på idrettsstudie til høsten – så en almanakk hadde vært SUPERT! 😀
      Lurer på en ting; du kjøpte en ”salatboks” på iherb for litt siden; hvor stor er den? Stor nok til å bruke som matboks på skolen?

    25. Jeg er med! Super for planlegging av høstens trening 🙂 Du er en utrolig stor motivasjon, Kristine!

    26. Har siklet på en sånn en stund nå! Hadde vært perfekt å starte høsten med god planlegging!

    27. Jeg liker allerede siden og hadde blitt utrolig glad for en slik almanakk for å holde styr på mitt kaotiske hode. Jeg må bare berømme deg for alt arbeidet du legger i denne bloggen, søte deg. Dette er et sted hvor jeg kan “gjemme” meg i timesvis og suge til meg alt jeg kan av inspirasjon. Det er ikke mange bligger jeg klarer å lese uten å bli negativt påvirket (selv om det ikke er personens hensikt!), så det må du ta til deg 🙂 Jeg gleder meg over hver lyd du gir fra deg her inne. Håper virkelig jeg klarer å komme meg over kneika- du inspirerer til det i hvert fall! Stor klem fra Martine
      Min mailadresse er [email protected]

    28. Då har eg lika det på fb, og legg att ein kommentar her på at eg er med! 😀
      Ein slik notisbok hadde eg verkeleg hatt brukt for, for nå skriv eg ned ting i hytt og pine. Skriv ned litt her og der, og det blir aldri samla ein stad. Med ein almanakk kan eg samle notis litt lettare saman.
      Forresten, veldig kult med ein slik konkurranse! Det likar me! 😀
      Ha ein fin sondagskveld! 😀

    29. Åh, jeg har likt siden lenge, og har gitt vekk slike i gave tre ganger, i tillegg til at jeg har brukt de selv! Ønsker meg en treningsdagbok slik jeg kan følge med på fremgang og om jeg i det hele tatt kommer igang, for ikke å snakke om å få kontroll på kostholdet!
      Takk for at du er du<3

    30. Så bra at det du gir bort på bloggen faktisk er noe nyttig! Jeg er med i konkurransen!

    31. Jeg er med! Hadde vært veldi greit å hatt en egen bok, istedenfor å skrive treningsøktene inn på forskjellige word-ark på pcn =D

    32. Det kunne virkelig hjulpet på motivasjonen med en slik treningsdagbok 🙂

    33. Søsteren min fyller 18 den 14. august, og jeg har kjøpt sats medelemskap til henne i presang. Hvis jeg hadde vunnet denne boka, hadde jeg designet den til henne og gitt hun den og! Hun har nemlig slitet med sykdom de to siste årene og har vært inn og ut av sykehuset. For en mnd siden ble hun erklært frisk og skrevet ut. Legen sier det er viktig at hun trener seg opp, og det er grunnen for at hun får abbonomentet i bursdagsgave. Hun hadde blitt så glad for en slik bok, det er jg sikker på!

    34. Når du lager vaffel med kokosmel m.m. Kor mye røre har du i gjernet og varme?

    35. Hei. Har likt siden og lagt igjen en kommentar på facebook siden 🙂 Venter på spent på trekningen! 🙂

    36. En sånn trenger jeg! Går alltid bedre når man ser fremgangen svart på hvitt. Super blogg du har, håper du fortsetter å skrive lenge, mange gode tips til hverdagen 🙂

    37. Hei! Det hadde vært midt i blinken for meg. Har trent styrke i tre måneder nå, og er bitt av bassillen. Hadde vært topp med en slik bok til å måle framgang og få litt struktur over treningen. Jeg digger notatbøker og har laget min egen til semesterstart, en treningsdagbok ville vært motiverende i seg selv (slik som bloggen din er).
      Krysser fingrene. Mail: [email protected]

    38. HEI! dette vil jeg være med på! sendte deg faktisk en mail på om du kunne tipse om diverse slik her om dagen, og tenkte egentlig du kanskje aldri kom til å svare og/eller lese den… MEN! jeg velger å tro at dette er ment som svar:) kunne virkelig trengt meg en treningsdagbok for å komme over kneika! du ser sykt bra ut, og sånn vil jeg også se ut! fortsett å løfte tungt! digger bloggen din:)

    39. åå, jeg trenger virkelig en treningsdagbok! Nå går jeg rundt med lapper på trening, og det er utrolig irriterende og lite oversiktlig. Så jeg krysser fingrer og tær 😀

    40. Hadde vært digg å hatt en plass å holde styr på treninga! 😀 Ellers digger jeg bloggen din, humøret ditt og all den superlekre maten du lager! Stå på, Kristine 🙂
      ([email protected])

    41. Da har jeg likt siden! Jeg er det største surrehuet i verden, dog treningsnarkoman, så kanskje denne hjelper meg med å holde orden på ting og tang?

    42. Åå så spennende, hadde vært supert med en slik bok! Blir med engang mer motiverende når man kan skrive ned mål og se tilbake på hva man har klart å gjennomføre!
      Jeg liker veldig godt bloggen din og blir veldig motivert av å lese den!:) Du kommer med supre tips om trening og kosthold 😀 Tusen takk!!
      e-posten min er [email protected]

    43. Jeg er med! Hadde vært veldi greit å hatt en egen bok, istedenfor å skrive treningsøktene inn på forskjellige word-ark på pcn =D

    44. Er med ^^
      Treningen begynner for fullt nå etter sommeren, kanskje jeg starter på et senter rett ved skolen, da er det ikke noe å unnskylde seg for, 😀

    45. ååå! Det høres helt fantastisk ut!:D Jeg ønske meg veldig gjerne en sånn almanakk slik at jeg kan få enda bedre kontroll på treningen min. Hadde vært supert å ha en skikkelig bok til å se fremgang på både styrken og kondisen!:) Høsten 2012 hadde fått en fantastisk start med en slik bok <3
      Du har forresten en super blogg som jeg må innom hver dag! you go girl!:D

    46. Er med! Utruleg kult å kunne designe sin eigen almanakk. Syns forsida på din var
      kjempekult ;D

    47. Sånn, nå har jeg likt! 🙂 En almanakk er genialt, det så mye lettere å holde oversikten på hva som må gjøres, og lettere å motivere seg selv!

    48. Jaaaa, jeg er med. Personlig almanakk har jeg likt på facebook lenge:-) jeg har snart brukt opp min 3 almanakk og det er litt kriiiise. For jeg begynner på skolen nå og har ikke råd til å kjøpe meg en ny for øyeblikket. Disse almanakkene er så utrolig kjekke for det er plass til både avtaler og trening inni de!!! 🙂

    49. Åh, jeg hadde en sånn i første klasse på VGS! Helt perfekt.
      Hadde vært supert med en ny til tredje.

    50. Å, jeg har lyst på! Er faktisk motivert for å starte opp igjen med siste året på videregående og det hadde vært supert med en bok som kunne gi meg oversikt over skolearbeid, trening osv da 🙂

    51. God morgen!
      Det hadde jo vært kjempekjekt!
      Ha en fin dag!
      Sykemeldt fra servitørjobb & styrketrening på overkropp,
      Så nå blir det tidlig fjelltur!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg