LITT AV HVERT


Jeg må vise dere dagens frokost.
Havregrøt er alltid en vinner, noe jeg aldri blir lei.
Dagens versjon med vanilje, sjokolade og peanøtter var rett og slett himmelsk.
Også smakte det forferdelig usunt :grin: 
Noe det langt fra er.


Havregrøten kokte jeg på vanlig måte ved å koke havregryn og vann.
Jeg liker å la grøten koke ekstra lenge, da jeg synes det er best.
Når grøten var ferdig, hadde jeg i vaniljeproteinpulver og noen dråper stevia vanilje.
Sjokoladetoppingen laget jeg av mager kesam som jeg blandet med kakaopulver, moccaprotein og noen dråper stevia sjokolade.
Tilslutt toppet jeg det hele med peanøtter.
Så deilig!


Jeg har akkurat spist en tidlig middag…eller sen lunsj?
Det ble en slags ratatouille-mix ala ‘man tar hva man har’ og ostefylt kyllingfilet.
Til grønnsaksgryten stekte jeg squash, løk, gul og rør paprika sammen med chili og hvitløk. Jeg tilsatte litt hakkede tomater og oregano, og lot gryten koke litt.
Kyllingfileten stekte jeg i panne til den var nesten ferdig, før jeg skar et snitt i den, fylte med mozarella ost og gratinerte noen minutter under grillelement i ovnen.

Nå er det avgårde for en cafètur, gode venner er de beste.
Deretter blir det en Elixia økt.
Har du fått trent i dag?
Det blir biceps, triceps, skuldre og mage på meg i dag.
Ukens favoritt treningsøkt!
– Triceps pushdown
– Dips
– Biceps curl med stang (bilde)
– Skulderpress
– Sidehev
– Planken
– Sit ups på BOSU-ball

Ha en riktig fin onsdag :grin: 
Vi er halvveis til helg. Det er verdt å smile litt ekstra for.

Kristine

20 kommentarer
    1. hei..morro å følge deg og du er kjempe flink til å lage mye mat, som inspirerer og det ser jo så godt ut 🙂 mye jeg vil prøve..
      men jeg har et spm.. hvor kjøper du hi-maiz? er mange ingridienser som du bruker som jeg ikke vet hvor jeg kjøper det..
      men fortsett med masse innlegg.. det motiverer!! 🙂 selv er jeg en treningsfreeeeeeak 😛 hehe

    2. Det er den kuleste grøten jeg har sett på LENGE! Må prøve. 😀
      Håper du har en nydelig sommer, søte Kristine.

    3. Hei Kristine 🙂
      Jeg husker her for en stund siden, da du laget et innlegg om hele dagen din. Kan ikke du lage et slikt innlegg igjen ? 🙂
      Også lurte jeg på om du kunne skrive litt om hva du spiser mest eller liker best å spise til frokost og kvelds? 🙂

    4. Hei og hopp! Har blitt helt hektet på bloggen din nå, veldig gøy å lese 😀 Jeg har fått min første pakke fra iherb i posten nå og lurte på om du har noen erfaring med zero kcal produktene fra walden farms? Det høres jo egentlig for godt ut til å være sunt, men måtte bare prøve peanut spread og chockolate dip.

    5. Havregrøt er kjempegodt! Kan jeg spørre hvor mange gram karbo du spiser per dag? Ect hvordan man finner ut hvor mye man bør spise? Helt siden jeg bestemte meg for å kutte ut raske karbo helt, så har jeg blitt litt for fiksert på at jeg ikke skal spise karbo..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg