SUNT SØTT

Flere av dere har kanskje fått med dere at jeg har et spennende prosjekt på gang med MyRevolution.
Målet er å skape sunn hverdagskos helt uten dårlig samvittighet :grin: 
Jeg kan fortelle så mye som at det blir en kokebok i nærmeste fremtid.
I mellomtiden har vi et par smakebiter dere kan kose dere med.


Kjeks med mandler og sjokolade, oppskriften finner du her.

Disse er blitt en favoritt hos både meg og PØ.
Ekstra godt med en kopp kaffe til.


Sjokolade- og kokoskjeks, oppskriften finner du her.

Sjokolade er alltid en vinner.
Kanskje ekstra godt med kokos.
Over har jeg sjokoladesaus (mocca-protein, kakaopulver, sukrinmelis og melk) og kokos.

Jupp, jeg elsker søtt.
Og jammen kan jeg ikke spise det hver dag :grin: 
Søtt smaker enda bedre når det er sunt!

Kristine

22 kommentarer
    1. ÅÅ nå ble jeg glad!! Så moro Kristine, gratulerer! Så heldige MyRevolution er som får samarbeide med deg! OM jeg skal ha den boken! Du er jo en fantastisk kokk og bakemester 🙂 Lykke til med boken, og ha en strålende helg! Og som jeg sa på instagram; bra jobba med løpeturen!! Imponerende 🙂 Stor helgeklem til deg fra meg

    2. Hei:) Lurer på om du vet om noen amerikanske nettsider som selger mocca-protein ?:) Eller om du vet om noen fra iherb som smaker godt?:) Er bare mocca-protein pulveret som har falt i smak hos meg, og har nettopp flyttet til USA serru:)
      Flott blogg foresten:D Regner med at kokeboka blir knall!;)

    3. Heidu. Kanskje litt off-topic. Men siden du har peiling på kosthold og trening så tenkte jeg å høre med deg. Jeg skal ut i fadderuke neste uke og lurte på om du hadde noen tips og råd for å holde vekten nede? Er det overhode mulig. Si det blir tre turer ut med alkohol i bildet. Jeg kommer til å trene (kadrio) hver dag. Håper det ikke ødelegger fullstendig.
      🙂

    4. Åh, det så godt ut frøken! 😀
      Herlig at det er helg, og dermed lov å prosjektere litt mer enn vanlig på kjøkkenet! 😀

    5. Dette gleder jeg meg til! Har allerede hele Favoritter stappfull av dine oppskrifter, blir herlig å få dem i papirform 😀 Lykke til, blir spennende!

    6. Så spennende med kokebok 🙂 Ser frem til å kunne ha mange av de herlige oppskriftene dine samlet i bokhyllen min.
      Klem fra meg 🙂

    7. Er det sant? KOKEBOK? Herregud, den må jeg faktisk bare få kjøpt når den kommer ut. Du er så flink du, Kristine og det kan jeg virkelig ikke få sagt nok !!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg