DAGEN I DAG

Jeg er så glad over dette fantastiske været!
Sol og nesten helt blå himmel :mrgreen:
Hipp hurra, jeg er hoppende glad.


Jeg dro med kjæresten på en gåtur i formiddag.
‘Vi MÅ ut i solen’, sa jeg.
Selv om han ikke var helt overbegeistret over turforslaget ble han med.
Det ble en kosetur på 45 minutter med prating, solskinn og håndholding.


Så var det klart for lunsj.
Salma er en favoritt for tiden.
Godt, sunt og enkelt. Du trenger ijo ikke tilberede den.
Jeg serverte salma laksen med ovnsbakte grønnsaker og potetbåter.
Grønnsakene delte jeg opp, aubergine i halve skiver, brokkoli i buketter og tomat i to, før jeg hadde på godt krydder; hvitløk, oregano og chili og la dem på en bakeplate. Potetene delte jeg i to og hadde over Jacobs potetkrydder før jeg la dem sammen med grønnsakene. Inn i ovnen på 200 grader i 30 minutter.
Fisken fikk et lag soyasaus og wasabi etter at bilde ble tatt.

Denne er ny i min verden.
Er det noen av dere som har prøvd Fightline?
Den skal gi deg økt prestasjonsevne på treningen og bedre fettforbrenning.
Jeg kommer til å teste denne i noen uker fremover.
I og med at jeg ikke ønsker å gå ned i fettprosent kommer jeg i hovedsak til å bruke den som en prestasjonsfremmer og ta 2 tabletter (isteden for 4 som er anbefalt på pakkingen) før trening.

Jeg trar ikke mye kosttilskudd.
For det er, som navnet tilsier, et tilskudd til maten.
Om du spiser mye grønnsaker og frukt slik som meg, er det ikke nødvendig med masse tabletter.


Det jeg tar hver dag er:
Lakseolje, fra Activate
2 tabletter krillolje, fra Norwegen FishOil
1 tablett D-vitamin, fra NowFoods
– 2 tabletter FithtBurn før trening, fra Fightline

Omega3er en av de absolutt viktigste kosttilskuddene etter min mening.
Dette er en essensiell fettsyre. Den er nødvendig for mange livsviktige funksjoner i kroppen og gir dokumentert helsegevinst, i tillegg til å øke blant annet fettforbrenning og muskelrestitusjon.
Med mindre du spiser mye fet fisk er dette et kosttilskudd jeg vil sterkt anbefale å legge penger i.


Dagens styrkeøkt på rygg, bryst og mage gikk supert.
En dårlig økt på mandag, en herlig økt i dag.
– Nedtrekk
– Stående roing
– Omvend flyes
– Benkpress
– Flyes i kabel
– Benhev
– Situps på BOSU


Jeg var veldig spent på lavkarbo brødet fra Sverige.
Ikke at jeg er noen lavkarbo fan, men magen min er ikke spesielt glad i brød.
Etter trening i dag ble det derfor brødskiver.
To med kesella, blåbær og sukrin og en med kesella og jordbærsyltetøy.
Det var overraskende godt. Det smaker faktisk loff. 
En skive gir 6 gram proteiner.
Nå blir jeg en brødperson fremover.

Ha en herlig dag videre :grin:
Jeg og PØ skal lage middag og grille.
Nyt det fine været.

Kristine

14 kommentarer
    1. Anna Tatjana:
      Fighurtburn extreme er egentlig ikke lovlig i Norge 😉 2 tabletter holder mer enn nok for meg. Jeg tar de bare på dager jeg føler at jeg trenger et ekstra push 🙂

    2. jeg har brukt den för, men nå bruker jeg den som heter “fightburn extreme”
      synes begge to er gode energi-givere, men bruker selv 2 tabletter. 4 blir litt mye for små jentekropper.
      🙂

    3. Det brødet så utrolig godt ut! Skal til Sverige til uka så jeg lurte på hvor du kjøpte det og hva det heter? 🙂

    4. Vet du egentlig om det er stor forskjell på de ulike Omega3 kosttilskuddene? Det er så utrolig mye å velge i. Er tran godt nok liksom? hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg