VINN SHOOT

Jeg er så heldig å få lov til å gi ut en fotoshoot til en av dere :mrgreen:
Utrolig gøy.
Jeg kjenner at jeg er litt misunnelig og skulle gjerne hatt den selv.

Øystein Andreas Bjerke, les mer om fotografen her, har spesialisert seg på bryllupsbilder, portretter og melkebilder har gitt meg en mulighet til å gi bort en time fotografering med han.
Øystein holder til å Oslo og dere har 60 minutter å boltre dere på.
Du er modellen!
Bor du langt unna eller ikke ønsker en fotoshoot selv, hva med å gi det som gave?
Du bestemmer selv om du ønsker bilder av kun deg selv, om du vil ha med familie, kjæresten eller venninnene, eller eventuelt gi shooten bort til noen andre.

Alt du trenger å gjøre er å like siden han på facebook her og legge igjen en kommentar under med mailadressen din.
Jeg trekker vinneren på mandag.
Lykke til.

Dorthea stakk av med seieren.
Jeg har sendt deg mail og håper du og storesøster får en fantastisk dag 🙂

Kristine 

81 kommentarer

Siste innlegg