HERLIGE HELG

Ville bare titte innom for å ønske dere en god helg :grin:
Håper dere koser dere masse og har noen herlige planer.
Jeg har jobbhelg, men får selvfølgelig tid til litt hygge også.

Etter jobb tok jeg meg en liten treningsøkt.
Egentlig vil jeg kalle det en tulleøkt.
Jeg soset rundt i 30 minutter, gjorde det jeg hadde lyst til å prøvde diverse apparater. Jeg bruker så og si aldri noen apparater.
– 10 min gange på møllen
– Situps apparat
2 sett * 10 repetisjoner
– Skrå mage apparat
2 sett * 12 repetisjoner
– Benpress
2 sett * 12 repetisjoner
– Nedtrekk i luftmotstand apparat
2 sett * 12 repetisjoner
– Leg ex
2 sett *10 repetisjoner


Jeg laget fruktsalat tidligere i dag.
Frukt er det beste jeg vet.
Hadde det ikke vært for at jeg hadde blitt veldig feilernært, kunne jeg helt klart levd på frukt!


Kiwi, pink lady eple, bringebær, vannmelon, plommer og blåbær.
Jeg toppet det hele med bringebær iskrem.
Miks sammen 1 boks skyr med bringebær og granateple, 1/2 boks kesam og 100 g frosne bringebær. Sett i fryseren i 30 minutter.
En god håndfull cashewnøtter på toppen gjør måltidet komplett. Da får jeg proteiner, karbohydrater og fett.

Nå er det shopping som venter, så er det tid for brusdagsmiddag og kos.
Ha en herlig helg :grin:
God klem til alle dere fine lesere
Kristine 

13 kommentarer

Siste innlegg