TRO PÅ DEG

Jeg har troen på at du kan få til hva du enn ønsker, så lenge du ønsker det nok.

Du har, i likhet med alle andre, muligheten til å skape flare av de øyeblikkene du savner.
I enhver opplevelse, en hver tanke og i et hvert menneske, finnes muligheter du kan spille på.
Du er solisten som kan fremføre daglige doser små og store mirakler i livet ditt.
DU og ingen andre bestemmer hva du vil være, hva du vil gjøre og hva du oppnå. Men du må selv bringe dem frem og ha tro på at du får det til.

Mahatma Gandi kom meg en klok uttalelse:
“Mennesket blir ofte det de tror de er. Hvis jeg tror jeg ikke kan gjøre noe, er jeg ikke i stand til å gjøre det. Når jeg tror jeg kan det, får jeg evnen til å gjøre det, selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde denne evnen.”

Du har evnen,
tro på deg selv og du oppnår det umulige.

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg