JUST NU

….
er jeg i himmelen :grin:
Dere vet jo at jeg elsker søtt.
I kveldens dessert har jeg blandet tre av mine store favoritter: sjokolade, peanøttsmør og frukt.


Sjokoladekrem toppet med peanøttsmør, servert med eple, blåbær og jordbær.
Jeg blandet sammen cottage cheese, skyr naturell (mager kesam kan også brukes), mocca-protein, kakaopulver, sukrinmelis og noen dråper stevia karamell.
Himmelsk godt.
Alle mine lyster blir i hvert fall mettet.
Jeg elsker når søtt blir sunt og enkelt som nå!

Håper du har hatt en herlig onsdag.
Vi er halvveis til helg. Frihelg for min del. Som jeg gleder meg :grin:
Ellers har det blitt treningsfri i dag.
Jeg lar kroppen hvile om jeg føler at den trenger det. Dette er tross alt hjemmet mitt for resten av mitt liv, og da lønner det seg å spille på lag sammen.
Ha en fin kveld videre.

Kristine

18 kommentarer
    1. Tonje:
      For en fantastisk kommentar. Tusen tusen takk Tonje 🙂
      Du gjorde meg oppriktig glad nå.
      Håper helgen din har vært fantastisk 🙂

    2. hvor får du tak i mocca protein? for oss som er ferske, hvilke er best, både med tanke på kvalitet og smak?

    3. Det så helt herlig ut!! Tror jeg må handle litt på iherb idag! Må bare spørre deg om noen råd, jeg har gått ifra å spise en stor plate med sjokolade og drikke 1 liter cola til dagen, til å kutte brus og sjokolade + trene 3 ganger i uka kombinert styrke og kardio. Går på styrketimer og spinningtimer på et senter. Dette har jeg gjort i 3 uker nå, og vekta viser bare 100 gram ned!! Hva gjør jeg galt? Spiser sunt og prøver å leve litt lavkarbisk, selv om jeg ikke følger det slavisk.

    4. Nammis,dette så fantastisk godt ut 😀 Spiser du dette som kveldsmat eller som et tillegg til kveldsmat (altså dessert/snacks)?:)

    5. NAMMM, verdens beste kombo! Sjoko og frukt! Nam. Du tar så fine bidler av maten 🙂

    6. Hei Kristine!:)
      Jeg ser du tar en bachelor i ernæring; dette er noe jeg vurderer å gjøre. Jeg bare lurte på om det var høyt snitt for å komme inn i Oslo?
      Takk for en ellers inspirerende blogg, du er så flink!

    7. Må bare si at du er fantastisk Kristine! Er på vei ut av en livstruende anoreksi nå. Såååååååå nærme å ENDELIG bli frisk, men fortsatt har jeg ekstremt tunge dager hvor jeg føler meg deppa, selvbildet er på bånn og jeg ikke klarer å sitte i ro uten dårlig samvittighet. Sånn som i dag. vet du hvem jeg tenkte på? DEG! tenkte på hvor positiv du er, hvor fantastisk du ser ut, hvor frisk du klarte å bli og hvor mye god mat du spiser! Du gjør alt enklere og motivasjonen til å bli frisk stor! Tusen takk for det. I dag var jeg sliten, så det ble en rolig dag for meg. Litt dårlig samvittighet hdde jeg helt til jeg leste dette. For du har så rett. Det er faktisk min kropp, mitt hjem. En kropp jeg skal bo i i maaaange år (forhåpentligvis). Ber den om hvile skal den pokker meg få det også!
      Takk for at du er herlige, fantastiske deg, kristine <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg