HELLIGE SØNDAG

Har du hatt en herlig helg?
Jeg har bare kost meg :grin:
Dette var første frihelgen jeg har hatt de siste tre månedene. Denne helgen var både etterlengtet og trengt.
Både lørdag og søndag har det blitt totalt treningsfri.
Jeg har egentlig ikke gjort stort annet enn å kose meg og klemme på kjæresten.
Nå kjenner jeg at jeg begynner å savne hard trening og gleder meg veldig til å starte en ny treningsperiode i morgen.
For dere som følger meg på instagram, @dedicationrkristine, har dere allerede fått med dere at jeg var på sushi buffe i går.
The Sushi Bar i Sandvika har sushi buffet til 150,-.
Spis så mye du klarer!!
Det er et rent kupp. Sushien der var også veldig god. For alle som bor i nærheten anbefaler jeg å ta en tur.
Ellers bestod lørdagskvelden av vin, godis og herlige mennesker.


Til middag gjorde jeg det veldig enkelt.
Dette tok bare et par minutter.
Jeg tok speltlomper som jeg smurte med lett philadelphia og mager kesam.
På noen hadde jeg også litt dijon sennep og wasabi.
Topp med røkelaks i skiver og ruccola.
Rull sammen og server.
Godt og sunt på en- to- tre!


Ren søndagsglede.
Sjoko-peanøtt proteinkaffe, Elle, et fruktfat og Chocolite.
Plommer, jordbær, appelsin og druer fant vei til fatet i dag.
De norske plommene er så fantastisk gode. Jeg klarer ikke stoppe å spise dem.
Chocolite Peanut Butter Cups kjøpte jeg på iHerb for noen uker siden.
Disse er så gode (og avhengighetsskapende). Jeg har allerede lagt inn en ny bestilling.
  

Jeg laget en ny vir på proteinkaffen.
Sjoko-peanøtt proteinkaffe.
Jeg blandet 1 scoop choco-peanut protein med 1 ss økologisk peanøttsmør, 4 dråper stevia karamell og litt varmt vann, ca 0,3 dl.
Jeg har alle ingrediensene i glasset og rører rundt med en skje. Deretter heller jeg over en stor kopp svart kaffe.
Nyt.

Tusen takk for mange gode filmtips.
Jeg har ikke sett så mye film på evigheter.
I kveld er det Safe som står på planen. Den har nemlig PØ lyst til å se.
Nyt søndagen videre :grin:
Jeg skal bruke resten av dagen til å lade opp alle batterier og planlegge en ny treningsperiode.

Kristine

18 kommentarer
    1. christine:
      Jeg bruker walden farms dressingen til å lage hjerter 🙂
      Boller på en søndag. Det hørtes skikkelig koselig ut. Håper du hadde en god dag 🙂

    2. Herlig helg du har hatt da, det fortjente du virkelig:) Her har det stort sett gått i trening, spising av god mat og kjærestekos, just the way i like it!! Alle bildene dine er nydelige, og jeg blir både sulten og tørst:)
      Ha en flott mandag:)

    3. Herlig søndag, og så godt du har fått en etterlengtet frihelg! 🙂 Ønsker deg en fiiin mandagsmorgen om noen timer.
      <3

    4. det er gøy med ny treningsperiode. og du har sikkert mye nergi etter denne uken. ha en fin uke kristine =)=)

    5. Kristine, jeg måå vite hvor du har kjøpt den awesome toppen du la ut på instagram!! Den eat clean, train mean? Mååå ha den!!

    6. Så bra du har kost deg i helgen!:) og misunner deg virkelig for den shushi buffeen!
      Håper du får en super start på uken i morgen, med hard trening og tunge økter 🙂

    7. Herlig helg du har hatt da! Velfortjent med litt treningsfri også! 😀
      Matbildene dine er nydelige, den skal du ha 😀
      Ha en superdeilig uke, frøken ! 🙂

    8. Eg må ærlig innrømme at eg har prøvd å lage sånn hjerter i kaffeen min, men får det ikkje til 😉 hehe! Eg har sittet inn og sett på regnet i dag. Treningsfri er bra for kropp og sjel:) Nå står boledeigen til heving og søndagskvelden kan for alvor starte. HÆRLIG! Digger lomper med digg kjøtt, urteost og grønt. NAMMIS:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg