NY GIV

Jippi, da er en ny treningsperiode i gang :mrgreen:
Ny måned.
Ny uke.
Ny dag.
Er du klar?

Uken som gikk hadde jeg en deloaduke, hvorfor kan du lese her.
Det ble to korte og svært lette styrkeøkter, en yogatime og en pilatestime. Ellers kun hvile.
Nå er jeg veldig klar for å sette i gang en ny treningsperiode med ny giv og nye mål.
Treningsplanen min for den kommende uken ser dere over.
Det er mulig jeg også legger inn en intervalløkt for å få opp pulsen skikkelig.
Hovedfokuset mitt fremover vil ligge på styrketrening da jeg ønsker å gå opp et par kilo.
Det er ikke noe jeg stresser med. Jeg vil hovedsakelig at trening skal være gøy og lystbetont, ikke noe jeg “må” gjøre eller følge.
Det samme med mat. Jeg vil også ha et naturlig og avslappet forhold til kropp og vekt.
Å ha et mål er viktig, men det er vel så viktig å kunne nyte veien til sluttstreken. Sakte men sikkert vil jeg krype meg opp noen steg på vektskalaen.

Da er jeg klar for en fantastisk uke,
håper du er det samme :grin:
Kjør på!

Kristine 

15 kommentarer
    1. Så flink du er kjære deg ! Uken min er også proppet full med masse gode treningsøkter ! Mål og alt er satt. Du er så inspirende og motiverende du flottingen !! STÅ PÅ 😀

    2. Hærlig å høyre navnesøster 🙂 Det er så viktig å kose seg med trening og ete seg mett uten å tenke kalori, fett og protein. Vi menneske får til å ete sunt og tilstrekkeleig bare ved å bruke litt sunn fornuft :):) HÆRLIG uke til deg !!!:)

    3. Herlig med nye planer og mål, og så lenge en nyter veien mot målet så er det det viktigste. Gleder meg selv til jeg får lov til å legge litt på meg igjen, og jeg tror at du også klarer det fint med din sterke dedikasjon og balanserte livsstil! Stå på søte Kristine! 🙂

    4. Super treningsplan! Lykke til med den nye treningsperioden 🙂 Selv skal jeg fokusere på å bli frisk nå, forhåpentligvis helt fin til onsdag! Ha en super mandag søta! 🙂

    5. ser bra ut 🙂 lykke til med ny treningsuke og nye mål 🙂 men lurte på en ting.. når du bestiller fra myrevolution.. blir pakke levert på døra og mottar en melding når eller henter du en på et postkontor? 🙂
      du har en veldig inspirerende blogg 🙂 følger med på deg hver dag! 🙂

    6. For en fin treningsplan 🙂 Veldig smart å sette opp en plan for uken! Veldig lett for at dørstokkmila blir litt lang nå når vi har kommet til høsten…
      Du er så inspirerende og motiverende! Alltid positiv og glad, og du setter mål som du prøver å nå uten å stresse og bare ta det rolig. Det er slik det skal være 🙂 Gleder meg til flere innlegg fra deg denne uken med fine matbilder og oppskrifter og annen treningsmotivasjon 😀
      Ha en nydelig uke! Og takk for en topp blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg