PITAHAYA


Titter bare innom for å vise dere min fantastiske kveldsdessert.
Sitter å spiser den akkurat nå.
Vaniljeproteinis med nøtter og et fruktfat med druer, bringebær, pitahaya og nektarin.
Så utrolig godt.

Det er første gangen jeg har smakt pitahaya.
Den var veldig god.
Jeg som elsker frukt, forelsket meg i denne også :grin:
Pitahaya er en kaktusfrukt.
Den inneholder mye av antioksidanten betacyanin som beskytter kroppens celler mot de farlige frie radikalene.

Vaniljeproteinis

1 eggehvite
100 g kesam
30 g vaniljeprotein
4 dråper stevia vanilje

Pisk eggehviten.
Bland sammen kesam, vaniljeprotein og stevia.
Ved eggehviten inn i vaniljeblandingen.
Sett i fryseren i 30 -60 minutter.
Stort enklere blir det ikke

Her kan du lage den smaken du ønsker.
Vil du for eksempel ha sjokoladeis kan du bytte ut vaniljeproteinpulver med sjokoladeprotein og tilsette litt ekstra kakao.
For en jordbær variant kan du tilsette noen jordbær og bruke jordbærprotein.

Kristine

15 kommentarer
    1. Hei Kristine ! Så mye godt,mmm !!! Jeg lurte bare på om du spiser mye banan? Jeg har nemlig kuttet det ut lenge pga jeg har hørt at det ødelegger vektnedgang osv.. Så nå tror jeg at jeg skla begynne med banan igjen, det er jo utrolig godt !! Savnet det !!! Hvordan går det med deg om dagen ? KLEM

    2. Jeg prøvde pithaya for første gang forrige helg, og syns ikke det smakte noe som helst. Men kanskje jeg fikk en smakløs en? Hva skal den egentlig smake?

    3. “…som beskytter kroppens celler mot de farlige frie radikalene.”
      Radikalene, som i beskytter mot f.eks. islamister?:D

    4. du bestiller mocca proteinet ditt fra my revolution.. vet du om det er i andre butikker? og hvis man bestiller fra myrevolution, kommer det på døra eller henter vi det på posten?
      maten din så jo utrolig digg ut 🙂 frukt er jo bare suuuper digg 🙂

    5. Det så utrolig godt ut! Hvor bestiller du vaniljeprotein fra? Lurte på hvor det er billigst og best å bestille protein? Lønner deg seg f.eks å kjøpe det i sverie/andre land, på nettet el.?

    6. Så fine bilder du har. Blir sulten hver gang jeg er innpå bloggen din! Hihi! 😀 Ha en super kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg