NEWS

Gårsdagens trening bestod av 45 minutter morgenkardio og en yoga time.
Jeg prøvde Hatha Yoga for første gang.
Hatha Yoga går enkelt ut på å øke kroppsbevistheten og få et samspill mellom kropp og sinn. Det er mye fokus på pusten, å finne roen og avspenning.
Yoga læreren var så fantastisk at jeg måtte tilbake i dag.
Dermed ble det 70 minutter med Hatha Yoga i dag også :grin:
Jeg tok til og med PØ med meg!
Det er bare tredje gangen jeg prøver yoga og jeg sliter med en rekke av posisjonene. Likevel sitter jeg igjen med en ordentlig deilig følelse etterpå.
Jeg er nok fast tilhenger fremover.


Gleden var stor da jeg oppdaget at pakken fra MyRevolution var kommet allerede.
Jeg bestilte den for bare et par dager siden.
– En ny dunk med Mocca-Protein
Dette var det første proteinpulveret jeg prøvde, da var jeg16 år. Siden da har jeg prøvd mange forskjellige pulvere og smaker, men ender alltid opp med å kjøpe dette igjen og igjen. 
Høykonsentrert omega3
Vaniljepulver
Shaker
T-skjorte

Det er ikke mange kosttilskudd jeg tar, ei heller mange jeg har troen på.
Jeg vil derimot anbefale alle å ta er et ordentlig omega3 tilskudd.
Det er ikke uten grunn jeg valgte å skrive semesteroppgaven min om omega3.
Dette er en livsnødvendig fettsyre som vi alle må ha i oss.
Mange studier viser at for lite omega3 fettsyrer gjør oss deprimerte og svekker hjernefunksjonen.
I tillegg er det bevist at omega3 styrker kroppens celler, har en gunstig virkning på hjerte- og karsystemet, på hud, ledd, hjerne, hormonnivåer, muskelsmerter og immunforsvar.


Dette er ikke de eneste nyhetene som har kommet i hus i dag.
Meny har 30 % rabatt på alle høstens nyheter.
Dermed datt nugatti melkesjokolade, sukkerfri dent og tortelloni grandi pasta med mozarella og soltørket tomat ned i handlekurven i dag.
Gjett om frøken Økern skal kose seg med spelt lomper med nugatti melkesjokolade til helgen!


Til middag laget jeg grillspyd med biff, baktpotet, tzatziki og fylt sopp.
Jeg fikk ordentlig helgefølelse av dette.
Kjempe godt.


Bakt potet lages ved å sette hele poteter inn i ovnen på 200 grader i 50 -60 minutter.
I potetene har jeg hjemmelaget tzatziki. Den består av Lindahls greske yoghurt som jeg blandet med litt salt, finhakket hvitløk og revet agurk.
Biffspydene laget jeg av ytrefilet av storfe, firstprice, som jeg skar i biter og hadde på grillspyd. På med salt og pepper før jeg stekte dem i grillpannen. En vanlig panne kan også brukes.
Soppen er fylt med cottage cheese som jeg blandet med tomatpure, chili, hvitløk og pesto. Deretter hadde jeg ost på toppen og hadde de i ovnen de siste 15 minuttene med potetene.


Nå er det klart for trening i ny og fin t-skjorte.
Hallo lady in red :grin:
Det blir en kort benøkt med knebøy, utfall og leg ex.
Kanskje hiver jeg også inn et par armøvelser, da blir det i så fall triceps pushdown og bicepscurl.

Ha en flott torsdag videre.
Kristine

24 kommentarer
    1. heeei 🙂
      havremel, er det 100% grovt? er det havregryn som er knust til en melaktig masse liksom?

    2. hei til deg over.
      nei, så klart ikke. vekt = kaloriinnskudd – kaloriutskudd. om du spiser 2000 til frokost, 2000 til kvelds eller fordeler utover dagen blir ikke kaloriene flere enn de du putter inn munnen, ergo, vekta tilpasser seg det totale kaloriinntaket i løpet av en dag

    3. Hei ! 🙂
      Jeg bare har et lite spørsmål. Jeg vil sørge for å ikke gå i kaloriunderskudd i løpet av dagen, så jeg passer på å få minimum 2000 kcal, jeg pleier bare å lage det jeg vil til frokost og lunsj, men det er egentlig ikke så kaloririkt, selv om jeg blir mett. Da pleier jeg heller å innta større måltider på kvelden med flere kalorier, vil det påvirke vekta? Noen ganger må jeg liksom lage måltider på 700 kalorier 😛

    4. Middagene så veldig fristende ut 🙂 Kanskje dette er noe jeg skal teste ut! Ønsker deg en god treningsøkt i dag og ikke minst god helg 🙂

    5. Hei. Jeg har et spm. angående dette med proteinpulver.
      Jeg har kneskade, trener 2 ganger i uka med fysio. Tapt muskelmasse før sommerferien pga. sykdom, vil få tilbake overskuddet. Tenker å ta proteintilskudd rett etter trening, dvs. 2 ganger i uka. Kan dette være skadelig? Kjøpte “100% whey protein” av Scitec Nutrition, sjokolade-smak.
      Elsker bloggen, inspirerende!

    6. Good helg 🙂 Har bestilt smaksprøver på myoprotein fra myrevolution-genialt for da finne e ut ka smak som funka og om magen tåler den 🙂
      Stå på!

    7. Den nye Dent er overraskende god! Liker den litt brennende ettersmaken 🙂
      Yoga er veldig bra, prøver å være flink til å huske å puste riktig når jeg tøyer osv, men ender alltid opp med å glemme det etter en stund. Flink som klarer å gjøre det ofte, er nok veldig bra for kropp og sjel 🙂

    8. Jeg lurer på en ting ang. Omega3-tilskudd.. Har inntil nå kjøpt Møllers Tran, men skal slutte med det siden det har kommet meg for øret at produksjonen av fiskeoljer fører til forurensning rundt områder der fabrikkene holder til, noe som blant annet har ført til utslett på barna og utvikling av astma hos befolkningen. Kan dette gjelde MyRevs sine produkter også? Er det produsert i Norge? Du ser flott ut forresten! 🙂

    9. Yoga <3 Jeg håper du fortsetter med yoga. Til å begynne med er det spennende og uvant. Etter hvert som du lærer øvelsene, kommer også kroppen til å tjene på dette. Jeg er ganske myk i utgangspunktet, men kjæresten sier han det er lettere å komme dypere i knebøy feks etter han begynte med fitness Fusion (yogainspirert).
      Jeg er helt avhengig av yoga. Det er min favoritt-trening.

    10. Den nugattien er farlig god! Og Denten smaker nesten som tyrkisk pepper <3 Herlig!

    11. Den nugattien er goood, og farlig, haha!
      Jeg lurer på, burde man ta d-vitamin sammen med omega3 om man har underskudd, eller tror du at omega3-en dekker behovet for d-vitamin? 🙂

    12. er ikke den nugattien usunn?
      er en 17 år gammel jente som ahr godteristopp.sliter med å finne ting som er godt og sunt..

    13. Need dat nugatti!!! 😀 Så bra at du liker yogaen. Det tar jo sikkert noen ganger før man får til øvelsene. Man skal jo være fleksibel nok også ;D Ny skjorta var fin 😀

    14. Mm, bakepotet e så godt! Hjelp, grugleder meg til å ride butikkhyllene, er så mykje spanande men usunt som magen har lyst på:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg