MIN HELG

Riktig god søndag dere :grin:
Har du hatt en fin helg?
Jeg har hatt jobbhelg og jobbet fredag, lørdag og søndag. I tillegg skulle alt sosialt skje denne helgen. Det er typisk det at alt skjer på en gang.
Treningsplanen, den kan du se her, måtte derfor bli revurdert.
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Det er flott og ha en plan, men livet kan ikke planlegges. Man må derfor være åpen for at det kan skje forandringer eller endringer uten at du føler at du har misslykkes med planen. 
Selv om tiden har vært knapt, har jeg fått trent noe.
Litt er tros alt bedre enn ingen ting.

Fredag ble det en 20 minutters styrkeøkt på rygg og bryst.
Med myo-reps rekker faktisk en nok så grei økt på snapp tid.
– Nedtrekk
– Benkpress
– Enarms roing
– Face pull

I går lurte jeg inn en rask biceps-, triceps- og mageøkt mellom jobb og konfirmasjon.
– Triceps pushdown
– Dips på benk
– Biceps curl med stang
– Hengende benhev


Jeg må forresten fortelle om gårsdagens store overraskelse.
Et medlem kom med en fantastisk god raw food kake til meg i går.
Jeg postet bilde her på instagram.
Tusen takk Nina.
Jeg blir både små flau og små stolt når jeg får hyggelige kommentarer om bloggen face-to-face. Når jeg appåtil får et kakestykke, ja da blir jeg rørt!



En ny bestevenn har jeg funnet i helgen.
Nemlig nugatti melkesjokolade.
Ingen over ingen ved siden.
Jeg kan spise denne rett fra boksen!
Spesielt god var den når jeg smurte nugaatien på speltlomper og satte lompene et par minutter i ovnen. Mikroen gjør nok samme nytten. De blir varme, myke og deilige.
Jeg sitter og nyter disse i øyeblikket.


De norske plommene og eplene er også blitt en favoritt.
Generelt elsker jeg jo frukt, men det er noe egent med de norske.
Så søte, aromatiske og fulle av smak.
Tidligere i dag spiste jeg derfor en stor tallerken med norske epler og plommer sammen med brinegbær, blåbær og cottage cheese most sammen med jordbær yoghurt.


I dag startet jeg dagen med en 40 minutters power walk før jeg åpnet Elixia.
Jeg hadde egentlig tenkt å ta treningsfri i dag, da det ble sent i natt.
Når man ikke får sove, hva skal men ellers gjøre?
Da er det godt å komme seg ut i frisk luft og bevege kroppen litt.
Jeg føler meg alltid mye mer våken og fresh etter en morgentur.

Ellers er det søndag og kosedag med kjæresten.
Resten av kvelden skal jeg bare slappe og nyte.
PØ lager middag, godisposen er innkjøpt og filmer er nedlastet :grin:
Kos dere.

Kristine

14 kommentarer
    1. Prøvde proteinkaffe i dag, kan ikke tro at jeg ikke har prøvd det før for det var jo så godt! Brukte Caffe latte-pulver i stedet for Mocca, dette kommer jeg til å gjenta! 😀

    2. hvem setter opp trening og kostholdet ditt? eller evt hvem hjalp deg til å kunne lære å lage det selv? =) startet du hos børge på myrevolution? trenger hjelp selv og vil gjerne ha anbefalinger og råd til hvem jeg kan kontakte for hjelp og råd til kost og treningsprogram =)

    3. Synes du er så utrolig flink, Kristine :- )
      Ser jeg må til innkjøp av enda mer frukt etter å ha lest innlegget! Håper du får en super start på uken :- ) stå på videre!:-)

    4. Har tipset Martin om den nugattien, han er veldig nugattielsker.. heldigvis slipper jeg unna der, men lompene derimot fristet veeeeldig 😉

    5. nugatti med melkesjokolade <3 Flink du er som har fått økter til tross for lite tid. Jeg har vært pjusk i helga, så tar alt i jen etter hvert 😀

    6. Hei, jeg har forstått det slik at du studerer ernæring, stemmer det? Jeg er nysgjerrig på hvor hardt dette studiet er, siden det virker som du får tid til veldig mye annet også (mye jobbing, trening hver dag, bake/lage masse god mat i tilleg til å kose deg med kjæresten). Når jeg må jobbe en dag så føler jeg at jeg må sitte hele resten av kvelden å lese selv om jeg egentlig vil se film med samboeren…
      Dette er absolutt ingen kritikk til dine vaner, jeg er kun nysgjerrig på studiene :- )

    7. Nam! Nå fikk jeg lyst på speltlompe og nugatti! 😀
      Hver gang jeg er innom her møter jeg matglede – alt er så friskt og fint 🙂
      Herlig du er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg