PAKKE GLEDE

Hei og hopp,
herlige mandag.
Hva er vel bedre enn å starte uken med en hentelapp som er dettet ned i postkassen.
Nok en forundringspakke fra iHerb.


Miracle Noodle
denne er ny og har spinat i seg.
Organsik kakaopulver
en av mine kakaofavoritter.
Lett ristede nøtter, frø og tørket frukt
denne har jeg ikke kjøpt før, men jeg har prøvd flere varianter fra samme merke og blir alltid fornøyd
Chocolite crispy caramel proteinbar
en gjenganger, denne er utrolig god, smaker ordentlig sjokolade
Chocolite cookies’n cream proteinbar
jeg har ikke smakt denne før, gleder meg til å smake
Bruker du koden OKE701 får du 5 $ i rabatt på din første bestilling.

Nå som en ny uke er i gang, gjør dette til en aktiv og god uke.
Ta ansvar for egne valg. Det er din kropp, din helse, dine tanker og ditt liv.
Gjør smarte valg som gjør deg lykkelig og som fører dit du vil.
Nyt dagen :grin:
Ha en riktig flott uke dere.

Kristine

35 kommentarer
    1. Kaja:
      Farlig, farlig, gode! De smaker sjokolade 😉
      Cookies and creme er favoritten! Jeg slute fire pakker i går, altså åtte barer 🙂

    2. Gina:
      Uansett hva målet mitt er, opp i vekt, ned i vekt, vedlikehold, vil jeg uansett spise den maten jeg ønsker og har lyst på. Det blir heller snakk om mengder, om du skjønner 🙂
      Men det er grunnen til at jeg kun kjøpte 1 pose med kalorifrie nudler. Kun for å teste og ikke for å innføre det i kostholdet 😉

    3. Vilde:
      De barene er farlig gode! 😉
      Si ifra når du har testet nudlene, jeg er nemlig litt usikker på hvordan jeg skal tilbrede dem 😉

    4. momoiro:
      Haha… Femte orderen på syv dager, ja, da snakker vi 😉
      Cookies and creme baren var utrolig god! Anbefales virkelig 🙂

    5. emiliemolsen:
      Å, hvilke pulver er det?
      Krysser fingrende for at du får pakkene dine rakst.
      Nå er det bare et par uker igjen Emilie. Jeg gleder meg tiil å se deg på scenen 🙂

    6. emiliemolsen:
      Det er 35 kcal i cookies and creme og 30 i karamell og sjokolade.
      De er på størrelse med selve skjeen på spiseskje cirka. Men fy fader, så gode!

    7. Lykke! Har tre pakker på vei jeg også, med blant annet noen av disse Chocolite-barene, GLEDER meg! 😀

    8. Venter selv på to pakker. Håper virkelig den kommer iløpet av uken. Nytt proteinpulver som er fantastisk i grøt (sies det). Men neste uke kuttes jo grøten, så krysser fingra. De barene vil jeg teste 😀 etter dietten da!

    9. Venter på 3 pakker frå iherb sjølv 😀 Håper den kommer snart snart snart!

    10. Jeg er ikke så glad i søtt, og ikke særlig glad i erstatninger for søtt heller (om jeg først skal spise sjokolade, så går jeg for noe “ekte”), men disse hørtes så gode ut! Har bestilt meg en pakke. Gleder meg til å smake dem.
      Jeg er visst også blitt iherb-avhengig i det siste. Femte ordren på 7 dager 😛

    11. Mmm! Så mye godt. Den spinatnudlepakken dumpet ned i min postkasse forrige uke også. Gleder meg til å teste den. Samma med de barene som smaker sjokolade. Tror jeg fikk en annen type, men den smakte hvertfall karamellsjokolade 😀
      Ha en super mandag videre! 🙂

    12. Flere som er iherb avhengigige. jeg elsker chocolite barene og har prøvd alle, peanøtt er den jeg synes er best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg