UTVIDELSE AV FAMILIEN


Jeg spiste en utrolig god middag i dag.
For tiden er jeg blitt utrolig glad i helstekt kylling.
Det blir saftig, mørt og smakfullt hver gang.
Enkelt er det også.
Jeg setter bare inn et termometer i kyllingen, så lager den seg selv i ovnen.


I dag prøvde jeg meg på Stange landkylling.
Jeg krydret den med Santa Maria Tapas spize mix, stakk termometeret inn i den tykkeste delen og la kyllingen på en stekeplate.
På stekeplaten hadde jeg også brokkolibuketter, paprika delt i to og fylte sopp.
Soppen fylte med tomatpure som jeg blandet med raspet lettere jarlsberg, hakket hvitløk og chili.
TIl slutt satte jeg hele bakeplaten med grønnsaker og kylling inn i ovnen på 180 grader og lot den stå til kyllingen hadde en kjernetemperatur på 65 grader.
Jeg serverte kyllingen med de stekte grønnsakene og asparges surret i bacon.


I trente jeg yoga igjen.
Det er så deilig dere.
Nå har jeg lagt det inn fast i timeplanen min; yoga hver onsdag.
Da er det tid for å strekke på denne stive kroppen :grin:

På kvelden rakk jeg en liten styrkeøkt på biceps og triceps.
Jeg hadde kun 20 minutter på meg, men jeg rakk det jeg skulle.
Økten så slik ut:
– 5 min oppvarming
gange på møllen
– Fransk press
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Biceps curl
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Triceps pushdown
3 sett * 12 repetisjoner
supersett med
– Dips på benk
3 sett * 15 repetisjoner

I dag ble det treningsfri.
Det fristet nemlig mye mer å gå hjem i sengen til mine nye kjære familiemedlemmer.


Hei, hei søtnoser.

Jeg er en dyreelsker.
I går utvidet jeg og PØ vår familie med to nydelige jentekatter.
De er 14 uker gamle og har hatt en tøff fortid.
Opprinnelig hadde vi kun tenkt oss en katt, men søstrene ville ikke gå fra hverandre. De er som knoll og tott, sitter oppå hverandre konstant.
Vi hadde derfor ikke hjerte til å ta dem fra hverandre.
Dermed ble de med hjem begge to
Jeg er helt forelsket.
De har ligget i sengen sammen med oss i hele natt.
I morges ville jeg nærmest ikke dra på jobb da jobbet ringet. Jeg ville bare ligge i sengen og kose.


Ha en god kveld videre dere :grin:
Jeg skal tilbake i sengen og kose meg mine kjære puser.

Kristine 

32 kommentarer

Siste innlegg