GOD HELG


Da jeg pakket matpakkene mine i morges kom det plutselig to søte, små  snikende.
‘Mamma, er det fisk vi lukter?
Jeg har fått dilla på salat med cottage cheese, tunfisk og pesto, og har spist det flere dager på rad.
Det ser ut til at jeg må dele denne med pusene fremover :grin: 
Jeg er vist ikke alene om å ville ha tunfisk.


Jeg klarte å glemme og skru igjen korken på vannflasken tidligere i dag.
Kløna!
Dermed var alt i sekken klissvått, inkludert treningstøy.
Da jeg skulle trene etter jobb fristet det veldig lite å skulle ta på seg vått og kaldt treningstøy.
Jeg bestemte meg for å ta en kjapp økt.
30 minutter bryst og rygg:
– Nedtrekk
3 sett * 8 -9 repetisjoner
– Sittende roing
10 + 3 x (myo-reps)
– Flyes i maskin
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Face pull
2 sett * 12 repetisjoner
supersett med
– Stående roing
2 sett * 10 repetisjoner
– Benk
12 + 4 x (myo-reps)

Jeg kan love deg at jeg var rask om å bytte klær så fort økten var ferdig.
Ekstra godt var det med en varm dusj da jeg var kommet hjem.



Etter trening spiste jeg et godt måltid med karbohydrater, proteiner og fett.
Blåbær, jordbær og moreller toppet med Tine Ja vaniljeyoghurt som jeg blandet med vaniljeprotein. På toppen har jeg hakket sukkerfri sjokolade.
Ved siden av serverte jeg riskaker med sjokoladerøre og peanøttsmør.
Sjokoladerøren laget jeg av cottage cheese, kesam, mocca-protein, kakaopulver, sukrinmelis, litt salt og et par dråper stevia.
Søtt og godt.


Nå har jeg krøpet meg opp i sofaen og stikker hånden nedi her.
Ære være helg og lørdagsgodt.
I kveld skal jeg kose meg med gode venninner og hygge.
Ha en riktig god helg :grin:

Kristine

29 kommentarer
    1. Ingrid:
      Jeg går for kvalitet fremfor kvantitet.
      Trener man lenge vil prestasjonen gravis gå ned.
      Jeg har aldri en økt som går over en time, nei. Den utimaten økter er på crika 45 minutter 🙂

    2. Marie:
      Jammen godt spørsmål Marie.
      Akkurat nå driver jeg med en hel del, har tusen baller i luften, så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på dette. Jeg gjør alt nå nemlig. Spør meg igjen om en måned, da har jeg bestemt meg for hvilken vei jeg skal gå 😉

    3. Gi kattene tunfiskvannet. Tipper de elsker det! Det gjorde hvertfall katten min 🙂

    4. Katter er så søte! 😀 digger katter, du får så mye kos 🙂 og de er alltid glade! hehe
      høres ut som en finfin lørdag!
      men lurte på en ting? studerer du? det virker som om du kun jobber? er du ferdig med utdanningen? 🙂

    5. Liker bloggen din godt, er inne og leser titt og ofte 🙂
      Lurer på om kesamen du spiser er mager kesam eller vanlig?
      Ha en super fin søndag!

    6. Du trener ofte korte økter og ser jo at det gir resultater, for resultater på deg er det absolutt. Har di aldri økter som varer 1 time +++ ?

    7. Kristine Haugland:
      Du vil ikke legge på deg av brød, nei, søte deg 🙂
      Om man legger på seg eller ikke kommer ann på kaloriene.
      Karbohydrater er kjempe viktig om man trener og er mye aktiv. Hvor karbohydratene dine kommer fra: brød, potet, pasta, ris, frukt, riskaker, havregryn, osv, osv, har ingenting å si for vekten. Velg gjerne en grov brødtypse, de metter mer og holder blodsukkeret mer stabilt. Men legg så absolutt bort den dårlige samvittigheten. Nyt brødskivene og bli en enda bedre spiller. God god klem 🙂

    8. Fine deg ! Herregud så skjønne kattene var,åee. Heldig som har fått deg som mor da,wii ! Men jeg lurer fælt på en ting. Jeg har gått ned 8 kilo og jeg skal fortsette og spise sunt osv. Men jeg har kuttet ut brød, rundstykker og sånn kjempe lenge. Jeg er en fotballspiller og for at jeg skal utvikle meg mer innenfor fotballen må jeg spise brød igjen. Vil jeg legge på meg når jeg legger brød inn i kosten min igjen? Jeg kommer jo til og trene like mye !!! Litt forvirret Kristine her.. Vil jo utvikle meg, men vil ikke legge på meg.. Sliter litt her -.-” IRRITERENDE.. Ha en fin fin lørdag kjære deg ! Stor klem

    9. Tihiiiii søtnoser 🙂
      ligger på soffan idag med en rygg som skranter jeg så ingen trening på denne dama nei…. 🙁
      Ha en super Lørdagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg