PAKKEGLEDE

Jeg elsker pakker! :grin:  
For en start på helgen med å hente en pakke fra MyRevolution.
Perfekt start på fredagen og helgen.


I dagens pakke skjulte det seg:
MyoProtein med jordbærsmak
Denne er super god i smoothies.
Spesielt med frossne jordbær.
Sukrin+
Etter at jeg prøvde dette søtstoffet som er en blanding av sukrin og stevia er jeg hekta.
Den kalde smaken som finnes i sukrin er borte!
BCAA
Bruker jeg alltid før og etter trening.
Dette er ene leucin, valin og isoleucin som er byggesten og brensel for musklene våre. BCAA gir blant annet bedre opptak av aminosyrer i musklene og bedre restitusjon
Acetyl L-Karnitin
Dette har jeg aldri testet.
Det er en acetylester av aminosyren L-karnitin som brukes for å motvirke kortisol. I og med at jeg tidligere har slitt med forhøyet kortisol nivåer, synes jeg det ville være spennende å teste.
BigBar proteinbar
Dere vet jo at jeg elsker sjokolade.
En ny proteinbar må selvfølgelig testes.
Gjett hvem som skal løpe hjem etter jobb i dag og nyte en bar? Me!

Spørsmål angående proteinpulver og aminosyrer dukker stadig opp.
Asle Bøe har skrevet en utrolig bra artikkel om det her, som jeg vil anbefale alle å lese.
Husk at kunnskap er nøkkelen til å lykkes. Både når det kommer til en sunn livsstil og andre ting i livet.

Kristine

10 kommentarer
    1. Hei skjønne Kristine ! Pakker er det gøyeste som finnes. Løper alltid som en gal ned til posten når jeg har fått pakke, utålmodig? EHM JA. Jeg bestilte meg noen fet-burner piller fra iherb og tror det går greit at jeg bruker disse? Det er ikke farlige eller noe? GOD HELG KLEM.

    2. Myrevolution har det beste prottis pulveret. Takk for at du tipset om det =)=)=)

    3. Jeg blir så utrolig inspirert av all den gode maten du lager, og for meg, de utradisjonelle ingrediensene 🙂 Tusen takk 😀

    4. Jeg kjøpte selv sukrin + Igår,og ble hektet med engang!!!:) Da jeg ikke liker stevia eller sukrin alene,men denne var super!!:) Og den protein baren er farlig god,så bare gled deg!!!!!:D

    5. Aminosyren Acetyl L-Karnitin skal visst være utrolig bra som fettforbrenner sammen med trening 😉
      Hvilken nettside har du bestillit produktene fra? =)
      God helg til deg Kristine! =D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg