PÅ EN FREDAG


Jippi, det er fredag!
Og enda bedre; det er fri helg.
I dag ble det tacofredag :grin: 
Taco er alltid godt uansett hvilken dag det er.
Ekstra godt er det på en fredagskveld.


Jeg brukte karbonadedeig og stekte den i pannen sammen med tacokrydder og finhakket hvitløk og chili.
Til servering brukte jeg pak choi, cherrytomater, paprika, rødløk, ananas, lettere jarlsbergost, kesam og taco saus.
Etter bilde ble tatt fikk tallerken en god dose ketchup også. Jeg har ketchup dilla for tiden!
Enkel, rask og kjempe god middag.

Jeg hadde en rask og god økt på ben, rygg og bryst igjen i dag.
Til tross for at jeg bare hadde 30 minutter til rådighet før jobb, rakk jeg overraskende mye.
– Ettbens benpress
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Leg ex
15 + 5x (myo-reps)
– Nedtrekk
3 sett * 12 -15 repetisjoner
– Flyes i kabel
4 sett * 8 -10 repetisjoner
supersett med
– Stående roing
4 sett * 9 -10 repetisjoner
– Omvendt flyes
15 + 5x (myo-reps)


I kveld var det egentlig jentekveld som stod på planen,
Influensaen ødela den planen.
Da lager jeg min egen kosekveld.
Nå er det tente lys, sjokolade, vin, tv og sofa.
Det er ikke ofte jeg er helt alene og bare nyter tilværelsen.
Ganske så deilig og avslappende i grunn.
Roen senker seg.

Jeg kan anbefale vinen Chanson Bourgogne Pinot Noir Reserve du Bastion 2008.
En god og rund rødvin som samtidig inneholder svært lite sukker.
Mange viner inneholder store doser tilsatt sukker, men denne er så og si sukkerfri med simple ti gram sukker per liter vin.
Jeg drikker ikke så ofte, bare et par ganger i måneden.
Et godt glass vin eller to gjør godt for kropp og sjel.

Ønsker deg en riktig god helg.
Her skal det nytes :grin: 

Kristine

14 kommentarer
    1. Vilde og Hege:
      Det er ikke jeg som har influensa.
      Det er venninnen. Jeg holder meg frisk som en fisk 😉
      Hihi…
      God helg 🙂

    2. DU ER FIN!!! bare så du vet det altså 😀 har også totalt dilla på ketchup, noe jeg vel egentlig alltid har hatt. Åh noe av det beste jeg vet er makaronistuing med ketchup, passe faktisk overraskende godt me hvitsausen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg