KLAR

Da er en ny uke i gang.
Ikke nok med det, en my måned er her.
Er du klar?
Det er jeg :grin: 
Jeg er veldig glad i mandager generelt. 
Ekstra deilig er det i dag fordi jeg gleder meg masse til å sette i gang med en ny treningsperiode og ny treningsplan.
Det er lenge siden jeg har trent etter en plan og det skal bli utrolig deilig å få oversikt over treningen igjen.
Slik ser den kommende uken ut:

Jeg har også satt meg noen mål for uken:
– Ta omgea3
Jeg har både Vital Artctic Oil og høykonsentrert omega3 -tabletter, men jeg glemmer oftest å ta de.
Skjerpings! Omega3 skal tas hver dag!
– Kutte ned på fruktinntaket
Per dags dato spiser jeg omtrent to kilo (!!) frukt om dagen.
Jeg skal prøve å se om jeg kan bytte bort noen av frukten til fordel mer potet, havregryn eller lignende.
– Lese mer
Skru av pc’n på kvelden. Tenn gjerne noen lys og les i bøkene.
Det er ingen ting på pcen som egentlig er noe viktig.
– Tenk positivt
Jeg merker at høsten og mørke har begynt å sige inn.
Det regner og er  begynner å bli kjølig. Jeg er desidert ikke et vintermenneske og gruer meg allerede til vinteren. Vinteren kommer uansett om jeg vil eller ei, spørsmålet er heller hvordan jeg velger å ta det. Jeg vil at dette skal bli en bra vinter!

Alle disse punktene er skrevet ned for hånd og hengt opp på kjøleskapet.
Da kan jeg ikke sluntre unna.
Jeg får i hvert fall en påminnelse hver gang jeg entrer kjøkkenet.

Husk at du skal være den beste versjonen av deg selv.
Det finnes ingen som er bedre til å være deg en akkurat du.
Du er din egen kropps herre og bestemmer selv hvordan du vil leve livet ditt.
Tenk positivt, ta vare på din egen kropp og helse, lev hver dag, vær glad i deg selv og sett pris på det du har.

Kristine

10 kommentarer
    1. Sofia & Ida:
      Jeg er slik at livet er her og nå og da vil jeg gjøre det beste ut av det, om du skjønner. Derfor velger jeg å tenke og være positiv 🙂

    2. vinteren er utrolig kjip, enig, men oktober er jo en helt nydelig måned! høstturer er
      noe av det beste som finnes:) lykke til med treningsplanen!

    3. Lykke til med planen 🙂 Blir gøy å lese hva du synes om å følge en plan etterhvert! Ha en strålende dag, uke og måned videre, fine deg. Liker så godt all den positive energien du sprer!

    4. Kjempe bra innlegg!
      Du har så rett om at man må være mer positiv, negativiteten tar lett overhånd!

    5. Fort gjort at frukt går ned på høykant når det smaker så digg som det gjør ^^ Blir vel mer potetmos, havregrynsgrøt osv framover da 😉 Planen så herlig ut! ønsker den en super uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg