HEIA!

Brrr…
Så kaldt det er blitt!
I morges var både trappen og bilen full av is da jeg skulle på jobb.
Det var bare å kle på seg boblejakken og hanskene.
Helt siden jeg gikk ut døren har jeg lengtet etter en god og varm kopp kakao.
Så gjett hva jeg koser meg med akkurat nå.


Bena på bordet, NM live på treningsforum  og god kopp kakao med krem.
Så mye lekre kropper å se på da dere.
Livet kunne ikke vært bedre.
Kos på høyt nivå.

Jeg slapp tidligere fra jobb.
Da bar det rett på trening for en fullkroppsøkt.
Lette vekter med høyt antall repetisjoner, kun for pump.
 – Hacklift
3 sett * 15 repetisjoner
– Lår curl på ball
2 sett * 20 repetisjoner
– Nedtrekk
– 2 sett * 14 -15 repetisjoner
– Situps i skråbenk
1 sett * 16 repetisjoner
– Sittende roing
2 sett * 15 repetisjoner
– Front hev
2 sett * 15 repetisjoner
– Omvendt flyes
1 sett * 20 repetisjoner
– Flyes i maskin
3 sett * 15 repetisjoner


Så var det hjem til en deilig lunsj.
Vita hjertegod rundstykker med assortert pålegg, kokt egg og sjokoladeproteinmelk.
Brunost og syltetøy, hvor brunosten smelter på grunn av varmen fra rundstykkene.
Fiskepudding, sursøt sennep, ketchup, ruccola, cherrytomat og sylteagurk.
Ruccola og krepsesalat (laget av krepsehaler, majones og sitronsaft).



Sjokoladeproteinmelk laget jeg av 3 dl melk som jeg shaket sammen med 1 ss kakaopulver, 1 ss sukrinmelis, 30 g mocca-protein og isbiter.
Nå skal jeg kose meg i sofaen noen timer.
Med NM på har jeg underholdning en god stund til.
Heeeeia! :grin: 
I kveld blir det hygge i godt selskap.
Nyt lørdagen og kos deg masse.

Kristine

24 kommentarer

Siste innlegg