MANDAG IGJEN


Har du hatt en fin start på uken?
Mandag, ny uke og nye muligheter :grin:
Jeg liker så godt mandager. Ny giv og energi.
Det er en klisje, men jeg liker tanken på en fresh start.


Jeg hadde en rolig formiddag med proteinkaffe og Costume.
Det ble en luksusvariant av proteinkaffe med 30 g mocca-protein, 1 ss kakaopulver, 4 dråper stevia sjokolade og steamet melk på toppen.
Et lite dryss kanel hørtes også med.
Kanel passer til absolutt alt!

Jeg var gira og glad da jeg dro avgårde på trening.
Så fort treningen ble satt i gang ble stemningen en annen.
Dere husker kanskje at jeg røk muskelen i hoften for godt over et år siden. Det har aldri blitt helt bra, det er derfor jeg aldri trener tung knebøy, men stort sett er det smertefritt.
I går gikk jeg på tryne over en skuff som PØ hadde lagt midt i gangen. Hoften var øm etter det. Da jeg prøvde meg på knebøy i dag, måtte jeg rett og slett gi meg. Det var ikke godt.
Jeg tok bare et par lette apparatøvelser isteden.
– Leg ex
6 sett * 8 -10 repetisjoner
– Lår curl
4 sett * 10 -12
– Benpress
2 sett * 15 repetisjoner


Til lunsj laget jeg en kjempe god kyllingsalat.
Jeg marinerte kyllingen i litt olje, finhakket hvitløk, chili og ingefær, tandorikrydder, kanel og currykrydder.
Ikke bare ble kyllingen utrolig saftig, den smakte også kjempe godt.
En indisk tvist.


Marinert kylling med egg, valnøtter, avokado og salat av hjertesalat, gul og rød paprika, tomat og rødløk.
Til dessert ble det norske og deilig plommer og epler.

Ønsker deg en riktig super uke videre :grin: 
Smil hver dag, tenk positive tanker, spis sunt og godt, og gjør kroppen glad.

Kristine

29 kommentarer
    1. Kristin:
      Hei du 🙂
      En fatburner vil ikke gi noen synlige resultater, nei. Det den kan gjøre er å gi et ekstra kick / litt mer energi før trening da de inneholder koffein.
      Jeg tar selv ingen fatburnere fast fordi det er bortkastede penger og fordi de gjør vondt for magen, av og til på en skikkelig trøtt dag tar jeg en tablett før trening for å få et lite kick 🙂

    2. Hei !
      Må bare si at jeg er såå glad i bloggen din, er innom flere ganger om dagen for å sjekke om det er noe nytt 🙂
      Jeg har ett lite spørsmål, Har du eller bruker fettforbrennings kapsler ??
      Jeg er en veltrent jente som trener 4-6 ganger i uken, men lurer på om det kan gi enda mer resultat ?? Har du noe erfaring eller mening om det ??
      Ha en fantastisk tirsdag 🙂

    3. Embla:
      Det var veldig koselig å høre Embla.
      Når jeg baker har jeg ofte et lett overslag i hodet på det jeg baker, ja.
      Proteinpuler er rett og slett proteiner i pulverform. Uansett om du trener eller ikke, ville jeg i første omgang fått i meg riktig mat, så kan man suplere med proteintilskudd 🙂

    4. Lidenskap for ein sunn livssti:
      Jeg er blitt så gammal og grå at det bare skralter 😉 Neida, sånt skjer, man får bare gjøre det beste ut av det.
      God natt 🙂

    5. S:
      Det var nok en slitasjeskade som hadde pågått over lengre tid, men jeg røk den under knebøy! Ikke godt! Jeg kunne ikke gå på en stund!

    6. Vilde:
      Hehe… Jeg har kjeftet litt på han 😉
      Jeg burde jo sett skuffen da, men det var helt mørkt!
      Vi satser på at det kommer seg fort.
      Ha en god kveld 🙂

    7. Følger bloggen din med stor entusiasme.
      Bare lurer på om du har peiling på ca. kaloriinnhold i det du lager?
      (Selv om du er den siste som trenger å tenke på kalorier, er jeg litt nysgjerrig).
      Hvordan er det å bruke proteinpulver i mat dersom man ikke trener så mye?
      🙂

    8. Samme skjedde med meg i dag! Elsker mandager- ny uke, ny start! 🙂 Men måtte avbryte økten etter første øvelse fordi jeg skadet meg 🙁 Blir nok en ufrivillig deload-uke for min del.. Håper du blir raskt “frisk” igjen!

    9. Håper hofta raskt blir bedre igjen! 🙂
      Har hatt en fin start på uka, jeg elsker å starte uken med en produktiv dag, det legger liksom et godt grunnlag for resten av uka 🙂

    10. så kjedelig at du ble øm etter fallet. Har selv tidligere hatt problemer med kne/hofte,så det er dårlig med knebøy her i gården også 🙂 Proteinkaffe så godt ut… jeg har nemlig ikke fått min daglige kaffedose idag ;D

    11. Huff! Ikke noe kjekt, det med hoften altså! PØ, du må rydde opp etter deg! 😛
      Lunsjen så hvertfal ut som et lite plaster på såret, kanskje det hjalp litt på humøret 😛
      Ha en smilende dag videre frøken!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg