GAMMEL OG GRÅ

Den hofta, den hofta.
Jeg lurer på om jeg begynner å bli gammel og grå.
Da jeg skulle gå en power walk i morges, var den ene siden helt stiv.
Jeg brukte de første fem minuttene på å gå musesteg, ta høye kneløft og gjøre egen massasje.
Det ble mye bedre så fort kroppen fikk varmen i seg.
Nå føles det ganske bra.
Jeg får ta det litt med ro noen dager, så krysser jeg fingrende for at det går fort over.
Dagens trening ble i hvert fall førti minutter power walk.
En ordentlig deilig start på dagen i flott høstvær :grin: 
Strålende sol og flotte farger på trærne.


Jeg kom over en ny sjokolade i dag.
Den måtte jo prøves.
Karamell sjokolade søtet med stevia og med 30 % mindre fett.
Fordi jeg hadde lyst og fortjener det på en tirsdag.


Sjokoladen var veldig god, men jeg synes ikke at karamellen smakte helt normalt, men god var den absolutt.
Jeg kommer til å kjøpe den igjen.
Den finnes i flere smaker.
De skal testes alle sammen!


Etter jobb laget jeg meg rask og god mat.
Speltlompe pizza er en gjenganger når tiden er knapp.
Den kan varieres i det uendelig, da du bestemmer akkurat hva du vil ha.
Jeg blir aldri lei!


Jeg smurte lompene med tomatpure og ketchup før jeg hadde over noen cherrytomater i skiver, gul paprika, biffrester fra i går og en god dose ost, lettere jarlsbergost og et dryss parmesan.
Speltlompene stod åtte minutter i ovnen på 250 grader.
Jeg tror fem minutter holder, da mine ble lgodt stekt.


Nå er det Kristine tid med dessert og anatomi-lesning.
Kesam, cottage cheese, nektarin, jordbær, bringebær, blåbær og wild berry mix (en miks bestående av tørkede bær, frø og nøtter), og en grapefrukt.
Jeg hadde også over et dryss kanel etter at bilde ble tatt.
En kopp te har jeg også funnet frem.

Ha en fortsatt fin kveld :grin: 
Kristine

46 kommentarer
    1. SV: har ikke smakt den enda, venter til fredag 🙂 Kjøpte den med 30% mindre fett med karamell inni. Samme som denne bare søtet med maltitol og ikke stevia.

    2. Andrea Nornes:
      For å være helt ærlig, kunne jeg ikke klart meg uten kesam, skyr og cottage cheese. Men jeg misunner styrken din som klarer det 🙂
      Jeg spiser ikke hatten, nei. Var bare lat og tok den ikke av. Så jeg tar den ut når jeg har den i munnen 😉
      Nei, det er sant. Da er det bare å vente pent til du fyller 🙂

    3. Vilde:
      Det føles mye bedre i dag, takk 🙂
      Satser på at det er helt bra i morgen 😉
      Jeg kjøpte den på helsekosten. Løp og kjøp!

    4. Helsebloggen Lovelyliller.com:
      Ja, det har jeg testet. Jeg har noe svakt sjelett pga tildigere spiseforstyrrelse, men det har faktisk blitt bedre 🙂 Riktig mat gjør tydeligvis undre!

    5. Emma S.:
      Jeg synes ikke den gir en stevia-smak.
      Lakris-sjoko-melk, ja det hørtes ikke godt ut!
      Denne sjokoladen finnes i mange varianter, så det er bare å teste 🙂

    6. Kristin:
      Hei du 🙂
      En fatburner vil ikke gi noen synlige resultater, nei. Det den kan gjøre er å gi et ekstra kick / litt mer energi før trening da de inneholder koffein.
      Jeg tar selv ingen fatburnere fast fordi det er bortkastede penger og fordi de gjør vondt for magen, av og til på en skikkelig trøtt dag tar jeg en tablett før trening for å få et lite kick 🙂

    7. Maten din får meg alltid til å ønske at jeg ikke hadde valgt å være vegan (må holde meg unda cc og kesam) 😛
      Lurer forresten på om du spiser jordbærene med “hatten” på, eller er det bare for syns skyld du ikke har tatt den av enda? hehe 😛
      Gleder meg til å bli 18, for da skal min første iherbpakke bestilles 🙂 Kan ikke kjøpe ting over nett når man er under 18

    8. Prøvde å finne den sjokoladen i stad, men fant ikke den med 30% mindre fett og stevia. Men det ble med en annen type hjem som jeg gleder meg til å teste 😀

    9. Den sjokoladen så jo rågod ut. Jeg har forelsket meg helt i Atkins sine sjokoladebarer, men vil gjerne teste ut denne også. Hvor kjøpte du den? 🙂

    10. Åh, så mye god mat, frøken! 😀
      God bedring med hoften! Krysser fingrene for deg!
      Sov godt! Klem fra Margrethe! <3

    11. Åh, kjipt med den hoften altså! Håper den blir frisk som en fisk igjen veldig snart!
      Nammenam bilder du dekker opp med! Blir sulten av å se på 😛
      (hvor har du fått tak i den sjokoladeherligheten? Mmm, måå testes!)

    12. Hei! Tenker du noen gang over PH base/syre balansen når du lager maten din? ettersom det går mye i kjøtt, melkeprodukter og kaffe? Eller er du ikke så nøye med dette? bare av interesse:)

    13. Disse sjokoladene tror jeg at jeg må prøve å spore opp i Trondheim altså, alle snakker jo om de ;-D

    14. Har lige et spørgsmål til chokoladen: Kan man smage eftersmagen af stevia? Har prøvet varm kakaomælk sødet med stevia, men den havde en eftersmag af lakrids, hvilket jeg ikke helt brød mig om. Så er spændt på at høre, om det er noget andet med en chokoladebar? 😀
      Knus Emma

    15. Jeg har faktisk testa alle stevia-sjokoladene, hehe. Den med hvit sjokolade, mango og bringebær er skikkelig god 🙂 Så fort jeg fant dem i Sverige løp jeg til alle helsekostbutikker i nærområdet og fikk dem til å ta det inn!

    16. Hei !
      Må bare si at jeg er såå glad i bloggen din, er innom flere ganger om dagen for å sjekke om det er noe nytt 🙂
      Jeg har ett lite spørsmål, Har du eller bruker fettforbrennings kapsler ??
      Jeg er en veltrent jente som trener 4-6 ganger i uken, men lurer på om det kan gi enda mer resultat ?? Har du noe erfaring eller mening om det ??
      Ha en fantastisk tirsdag 🙂

    17. Har smakt jordbær varianten av den sjokoladen, men det var heller ikke sånn kjempe 😛 Skal smake den med karamell nå for å se om jeg liker det bedre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg