FAST

Denne fredagen har flydd forbi.
Klokken ringte allerede litt over seks i morges.
Ikke lenge etter løp jeg ut døren.
Rett etter skolen tok jeg en rask økt på Elixia.
Den morsomste økten på lenge.
Biceps, triceps og mage.
Jeg rett og slett elsker pumpen! :grin:
Harry, men veldig gøy.
– Biceps curl med stang
3 sett * 11 -12 repetisjoner
– Triceps pushdown
3 sett * 13 -15 repetisjoner
super sett med
– Dips på benk
3 sett * 13 repetisjoner
– Sittende hammer curl med manualer
2 sett * 9 repetisjoner
– Situps i kabel
3 sett * 16 repetisjoner
– Skrå situps i kabel
3 sett * 14 -15 repetisjoner


Deretter bar det hjem til middag.
Etter en styrkeøkt blir jeg alltid gruelig sulten.
Dagens middag ble derfor fast-food.
Rask mat trenger absolutt ikke være usunt vet dere.
Wok, salater, eggeretter, kjøttstykker, boksemat (kyllingskinke, tunfisk, bønner) osv, er mat som blir laget på en -to -tre.
Dagens middag ble biff, salat, smørstekt sopp og hjemmelaget dressing.
Dette tok meg fem minutter å lage.


Jeg stekte entrecote et minutts tid på hver side.
Deretter hadde jeg litt smør i pannen og hev oppi hvitløk, champignon og kantarell.
Soppen freses raskt på høy varme så den beholder sin gode smak og saftighet.
Salaten består enkelt av salat og cherrytomater i forskjellige farger.
En liten dressing av olje, sitronsaft, finhakket hvitløk og pepper satte en fin spiss over det hele.


Nå sitter jeg her med etterrett og pcen.
Denne ble også raskt, uten tillaging.
Fin crisp med brunost og syltetøy, og skinke og rødbeter, servert med cherrytomater, druer og en proteinkakao.
Jeg har ikke spist rødbeter på lenge. Det var godt. Glasset er tomt allerede!
Proteinkakaoen laget jeg av 3 dl melk som jeg shaket med 20 g mocca-protein, 2 ss kakaopulver, 1 ts sukrin+ og 4 dråper stevia sjokolade. For å gjøre det ekstra raskt hev jeg hele shakeren i mikroen og varmet kakaoen slik.
I’m fast today!


Etterpå blir det en dusj og kattekos før kveldsmaten venter.
Så blir det rett i seng.
I morgen er det fult kjør igjen.

Ønsker dere en fantastisk helg :grin:
Nyt dagene.

Kristine

16 kommentarer
    1. Seriøst, jeg misunner deg og ser opp til deg sånn helt sykt ! har aldri lest bloggen din før nå, men har allerede blitt fast leser. Tror jeg skal begynne å omsette livsstilen min mer som din! Du har liksom drømmekroppen, og mottoet “har du lyst har du lov!”
      Og alt det gode og sunde du spiser, er så utrolig genialt!
      Jeg selv har ikke spist godteri på to måneder nå, og trener en del, men jeg har liksom alltid hatt det for meg at skal mat være sunn så må man spise ekkel og kjedelig mat. Men det er jo helt feil !
      fikk en stor åpenbaring idag, tusentakk for det, haha 🙂
      men jo, jeg lurer, hvor lenge/ mye trener du hver uke (hvor mange og langvarige økter) 🙂 ? omtrent
      Plis svar 🙂

    2. Kantareller har jeg ikke spist på lenge, er kjempegodt sammen med kjøtt 🙂
      Og harryflex er litt festlig, det tror jeg alle syns selv de som later som de ikke gjør det 😉

    3. Du er så flink med maten du, og for ikke å snakke om søte nytelser også:)
      Høres ut som du hadde en fantastisk fredag, og måtte denne lørdagen bli like fin!
      Ha en fin morgen:)

    4. Hvordan gjør du mageøvelser i kabel? Har trent meg tom for ideer på mage, både vanlige øvelser og dv. i slynge og redcord.

    5. Hei! 🙂
      Lurte på om du kunne legge ut noen treningstips for rumpe, armer og mage som man lett kan gjøre hjemme? Er student så blir mye lesing og soffasliting så vil gjerne stramme opp disse områdene litt (:

    6. Kristine in action og med full fres!! Liker tempoet på maten, treningen og likevel få alt til å se sabla bra ut! Wonderwoman! Mn det er sant som du sier, sunn mat kan lages superraskt om man er lur 🙂 Og jaa er selv alltid møkk sulten etter trening, og maten smaker også 1000ganger bedre!! Ha en superdag i morgen!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg