FLITTIG

Hei dere.
Jeg titter bare innom for å ønske dere en riktig god helg :grin:.
Det er nemlig ikke så mye spennende å fortelle om i min verden.
Jeg har en flittig studie helg.

Før forelesning i dag lurte jeg inn en 40 minutters power walk.
Selv om jeg måtte tidlig opp, var det utrolig deilig å bevege kroppen.
Å sitte inne ni timer og høre på en foreleser blir ganske langtekkelig.
Jeg føler meg mye mer våken og konsentrert etter å ha vært ute en tur i frisk luft.


Nå kom jeg akkurat hjem.
Jeg har laget meg studie-snacks og skal til å sette meg ned og lese.
Det er rart hvor mye lettere det er å lese bare man har noe og snackse på.
Motivasjonen er på topp og jeg er klar for å pugge!


Mitt snacks for øyeblikket består av:
– Speltlomper smurt med kesam, strødd med kanel og sukrin
– Norsk eple, de er så gode
– Appelsin
– Pepsi max
Big100 proteinbar, cashewnøtter med bbq smak og Chocolite cookies n’cream bar.

Jeg føler meg som veldig flittig frøken med tanke på at det er lørdag.
Det er ikke ofte jeg sitter å pugger latin en lørdagskveld.
*klappe meg selv på skulderen* Det er lov med litt selvskryt, er det ikke?!
Håper dere har deilige planer for denne lørdagskvelden :grin:
Nyt den.

Kristine

12 kommentarer

Siste innlegg