KAKE PÅ TRE MINUTTER


Jeg ble ikke mett etter gårsdagens kveldsmat og ville ha noe raskt til etter rett.
Resultatet ble nok en mikro-kake.
Denne mikro-kaketrenden er kommet for å bli.
Genialt med sunn kake på under tre minutter!


Jeg har allerede delt denne på instagram, @dedicationkristine , men jeg vil dele den med dere også.
Den ble så godt, og ikke minst var den utrolig enkel å lage.

Vaniljekake på 3 minutter

1 dl vaniljeprotein
2 ss kokosmel
2 eggehviter
4 dråper stevia vanilje
En liten dæsj vaniljepulver
2 dl væske

Bland alt sammen i en bolle.
Dekk bollen med plastfolie og ha i mikroen på full guffe i 90 -180 sekunder.
Ta av plastfolien og server.
Nam…


Jeg toppet kaken med frosne bringebær som jeg moste og et dryss kokos.
Neste gang skal jeg putte bærene i kaken før jeg har den i mikroen.

Ha en riktig super torsdag :grin:

Kristine  

19 kommentarer

Siste innlegg