TGIF

Da er helgen her!
Jippi :grin:
Jeg våknet full av energi og super gira.
Det er trossalt første frihelg på en stund.
Jeg er så utrolig klar for helg akkurat nå!
Har dere noen spennende planer?

Det ble en kjapp økt på forside ben før jobb.
Jeg skulle egentlig hatt bryst også, men det rakk jeg ikke.
– Knebøy
4 sett * 8 -11 repetisjoner
– Bulgarsk utfall
3 sett * 9 -10 repetisjoner
– Benpress
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Leg ex
2 sett * 10 -12 repetisjoner

En kjapp og god økt.
Det er ikke mer enn 25 -30 minutter som skal til.


Etter trening ble det en rask frokost før jeg løp av gårde på jobb.
Sjokoladepannekaker med sjokoladekrem, en skive og et eple.


Jeg brukte SuperRug og smurte den med pesto, før jeg hadde over lettere jarlsbergost og litt paprika.


Sjokoladepannekakene laget jeg av 2 egg, 2 ss kokosmel, 2 ss mocca-protein, 4 dråper stevia sjokolade, 2 ss cottage cheese og 1/2 ts fiberhusk.
Alt mikses sammen i en bolle før du steker pannekaker på middels varme i en panne.
Jeg brukte litt kokosolje i pannen.


Sjokoladekremen laget jeg av kesam som jeg blandet med cottage cheese, 1 ss kakaopulver og 1 ss sukrinmelis.
Jeg toppet det hele med noen salte cashewnøtter.
Salt, søtt og sjokolade.
Mmmmm?.
Den beste frokosten jeg har spist på lenge.


Jeg ble ikke helt mett og måtte finne noe raskt som jeg kunne ta med meg på vei til jobb.
Speltlomper!
Genial take-away mat som man kan fylle med det meste.
Jeg smurte lompene med litt peanøttsmør og hadde i noen skiver med brunost før jeg hadde de et halvt minutt i mikroen.
Brunosten og peanøttsmøret smelter.
Farlig godt!
Da koste jeg meg med varme lomper på vei til jobb.

Nå er jeg akkurat ferdig jobbet.
Jeg tar turen hjem til familien og kose meg med min kjære mor i kveld.
I morgen skal vi på harry-tur sammen.
Riktig god helg :grin:

Kristine  

10 kommentarer
    1. Hei, liker bloggen din! Men hadde blit veldig glad om du skrev hvor mye du tar i de ulike øvelsene.
      F.eks. markløft, knebøy etc. Synes det er veldig interessant å følge med på, både i forhold til min egen trening og for å se hvordan andre legger opp treningen 🙂

    2. Namnam! Lager også ofte diverse varianter av pannekaker;-) Speltlomper med prim, kanel og sukrin inn i mikroen er også godt;-) God helg! Blir mikro-kake og frukt med vaniljekesam til kvelds her i dag 😀

    3. Hvor langt bor du fra der du jobber? 🙂 Virker som om det er veldig enkelt og greit å komme seg til og fra jobb 🙂 Rett hjem og spise og så på jobb igjen, liksom. Misunner deg der altså! Kjører du mye?

    4. Vil du si at brunost er sunt? 🙂 Jeg er utrolig glad i det, men har unngått det mye fordi det er endel sukker og fett og denne kombinasjoner er jo ikke akkurat den beste!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg