LITT AV ALT

Da er nok en helg snart fordi.
Har dere kost dere? :grin:
Jeg hadde en sann kosedag i går.
Sov lenge, var sammen med dem jeg er glad i, slappet av og spiste mye godt.
En treningsøkt lurte jeg også inn.
På vei til trening ladet jeg opp med boller og druer.
Kanskje det var derfor jeg fikk så enormt godt trykk på trening? Uansett, jeg klager ikke.

Biceps, triceps og litt rygg trente jeg.
– Triceps pushdown
4 sett * 7 -9 repetisjoner
– Biceps curls med stang
3 sett * 11 -12 repetisjoner
– T- bar roing
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Stående roing
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Fransk press
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Biceps curl i kabel
3 sett * 12 -14 repetisjoner
– Latsdrag
3 sett * 12 -15 repetisjoner


De av dere som følger meg på instagram, @dedicationkristine , har fått med dere at jeg har lagt min elsk på disse MuscleBrownie’ne.
Himmelsk gode.
Nå har jeg spist slike hver dag den siste uken.


De finnes i smakene Caramel-Walnut, Cookies & Cream, Peanut Butter og Tripple Chocolate.
Jeg har smakt dem alle!
Peanut Butter er favoritten.
De andre er riktig nok veldig gode de også, men peanøttsmaken har jeg lyst på konstant!
Jeg tror jeg kunne levd på disse.
MucsleBrownie får du blant annet kjøpt her.  

I dag ble det hviledag / core-dag.
Jeg er ikke så glad i hviledager, men jeg kjenner at kroppen trenger det i dag.
For å følge meg litt bedre, og ettersom jeg ikke har trent noe mage denne uken, trente jeg litt core hjemme i stuen.
– Planken
2 sett * 150 sek
– Sideplanke
1 sett * maks
– Liggende benhev
3 sett * 20 repetisjoner


Jeg hadde ikke lyst på middag i dag.
Egentlig viste jeg ikke helt hva jeg hadde lyst på.
Du vet den følelsen når du har lyst på alt, men samtidig ingenting? Slik følte jeg det.
Dermed ble det en salig blanding av, litt av alt enkelt og greit.


– Proteinsjokoladekake servert med røde druer, sharon og kokosflak
– Appelsin
– Yogi te
– Cottage cheese blandet med dobbel 0 vanilje yoghurt, kiwi og kanel
– Knekkebrød smurt med wasabi og ketchup, med salat, kalkunpastrami, cherrytomat og paprika
– Kokt egg


Proteinsjokoladekaken laget jeg av 1 scoop mocca-protein (30 g), 1 scoop kokosmel (eller annen type mel), 1 egg, 1 ss peanøtt smør (dette er valgfritt), 1 ss kakaopulver, 6 dråper stevia og nok væske til en deig konsistens. Jeg brukte 1 dl melk.
Bland alt godt sammen i en bolle, ha over plastikkfolie og kjør den i mikroen i 3 minutter.
Server.

Nyt kvelden videre og lad opp til en ny uke.
I morgen er det mandag :grin:

Kristine

21 kommentarer

Siste innlegg