MANDAGSGLEDE

Hurra for mandag.
Ny uke :grin:
Ny giv!


Pusekos.

Jeg har fått to pakker i posten, det kaller jeg ren mandagsglede!
Den første var fra Zalando og inneholdt blant annet denne rosa Nike capsen.
Jeg hadde også bestilt en tights, men denne passet ikke og jeg har derfor sendt den i retur.
Nå sitter jeg å titter i nettbutikken og lurer på hva jeg skal bytte den i.
Her er det mye lekkert treningstøy.


Dagens lunsj ble enkel og god.
Salmalaks skuffer aldri.
Jeg skar salma i skiver og serverte med wasabi, syltet ingefær, ponzusaus, og en salat av ruccola, gul og oransje paprika.


Jeg laget hjemmelaget hjemmelaget ponzusaus, noe jeg aldri har gjort før.
Det var godt. Jeg skal desidert bytte ut den kjedelige soya sausen til fordel for ponzusaus fremover.
Ponzusaus lages enkelt av å blande sammen 0,5 dl soya saus, saften fra 1/2 lime, 1 ss sukrin, 1 ss eddik og litt finhakket hvitløk.
Bland alt sammen og la sausen stå litt før servering.


En overraskelse fra FunkjsjonellMat ventet også i posten i dag.
Sann glede, tusen takk.
Dere har kanskje fått med dere nyheten SukrinGold.
Naturlig brunt sukker.
Jeg smakte på det med en gang. Den kalde smaken fra Sukrin er borte, og denne versjonen er også mer klebelig.
Julebaksten vil bli hakket bedre med SukrinGold. Jeg gleder meg allerede til å prøve den i baking.


Etter trening testet jeg en ny blanding.
Sjokoladeris.
100 g kokt ris (jeg bruker sushiris) blandet med 1 scoop mocca-protein og litt vann.
På toppen har jeg SukrinGold.
Så utrolig godt!
En ny etter-trenings-favoritt.


Ben og skuldre stod på treningsplanen i dag.
– Knebøy
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Utfall
3 sett * 6 -10 repetisjoner
– Markløft
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Benpress
3 sett * 10 repetisjoner
– Leg ex
12 +5 x (myo-reps)
– Skulderpress
4 sett * 7 -10 repetisjoner
– Sidehev
2 sett * 12 repetisjoner

Jeg tok 2 sett med 70 kilo i markløft i dag.
Først 8 repetisjoner, deretter 7.
Jeg blir sterkere.
Det er så gøy!


Desserten ble tatt før middag i dag.
Middagen står nemlig i ovnen.
Jeg er ram på ovnsbaking.
Laks, grønnsaker og poteter i en form, inn i ovnen, så lager det seg selv.
Enklere blir det ikke.


Cottage cheese blandet med et par dråper stevia vanilje, banan, frosne bringebær, Paüluns eple müsli med frø og fullkornsringer.

Håper du har hatt en flott mandag.
Denne uken blir bra dere :grin:
Fortsatt god kveld.
Kristine

22 kommentarer

Siste innlegg