SPORTY JULEGAVER

Det er desember.
Julen er godt i gang og julegavene skal ordnes.
Selv begynner jeg heldigvis å nærme meg ferdig med årets gaver. Godt er det, for jeg vil ikke være blant dem som løper stresset rundt på fulle kjøpesentre for å finne noe i siste liten. Julen er til for å nytes og ikke stresse.
Sporty gaver er alltid herlig og få eller gi.
Kanskje du kan hjelpe noen med å gjøre 2013 litt bedre og sunnere?  :grin:
Her har du noen tips.

Treningsutstyr
Hva med å kjøpe et hoppetau, vektutstyr eller en treningsstrikk.
For de som ikke har tid eller ork til å komme seg på et treningssenter, kan treningsutstyr gjøre god nytte.
Lag gjerne et lite treningsprogram som kan gjøres i stuen med utstyret.

Medlemskap på et treningssenter
Dette koster litt, men tenk på det som en innvestering i helse og liv.
Det er godt for både kropp og sjel.

Pulsklokke – et leketøy for sporty mennesker
Pulsklokker finnes i mange varianter og prisklasser.
Jeg har en polar FT80 som jeg er strålende fornøyd med. Det er en av de dyrere variantene, men jeg synes den er verdt hver krone. Den måler blant annet puls, puls i de forskjellige intenssonene, antall kalorier forbrent, tid, distanse og hastighet.

Treningsklær
En føler seg alltid mye bedre når en går på trening ikledd noe lekkert.
Her og her finner du mye lekkert.
Jeg elsker å få nye treningsklær. Det gir alltid ny motivasjon.

Kosttilskudd
Proteinpulver, vitaminer og proteinbarer er alltid en hitt.
Mitt favorittpulver er som dere vet mocca-protein fra MyRevolution. Jeg har vært fan i snart seks år!
Jeg har aldri vært så glad for en gave som da jeg fikk 2 store 3 kilos med mocca-protein av min kjære mor. Du finner det her.
Eller hva med en protein brownie? Disse er farlig gode!

Sunn kokebok
Skriv ned dine favorittoppskrifter.
Saml oppskriftene i en fin bok og gi bort.
Dette er både personlig og koselig.

Sunne ingredienser
Gi bort en “bakepakke” med sunne ingredienser.
Mine topp fire ingredienser er  sukrin, mandelmel, fiberfin og stevia dråper. Har du disse kommer du langt.
Jeg bestiller mine bakeingredienser hos iHerb, FunksjonellMat og MyRevolution.

Treningsdate
Å lage et gavekort på en treningsavtale er både gøy og sporty.
Ta med en venn eller mor på en real styrkeøkt eller en lang skitur – gjør gode venner til sporty venner.

Kaffe
Kafe er en stor del av hverdagen til de aller fleste.
Kaffe står for hele 60 % av antioksidantene nordmenn får i seg. Våre daglige kaffekopper er ikke bare med på å vekke oss om morgenen, men er også med på å styrke immunforsvaret vårt. Å gi en god kaffetype eller en ny coffeemaker er noe de aller fleste vil sette pris på.
Jeg har selv en Tassimo, som jeg har skrevet om her. Både jeg og PØ elsker den!

Gi en gave eller en liten oppmerksomhet, mot et litt bedre og sunnere 2013,
For all del, Ikke glem deg selv.
Du fortjener vel så mye en førjulsgave :grin:

Kristine ♥

15 kommentarer
    1. Er det et veldig gammelt bilde? Du er mye mer mager nå ser det ut som. Synes du var veldig fin på bildet hvertfall 🙂 Ser ut som en ordentlig jente!

    2. Dem selger disse Lenny & Larry’s, Muscle Brownie på iherb.
      Sku bare si det hvis du ikke viste det.

    3. Kan du lage et innlegg om hvordan er er å trene om man er støl i muskulatur? 🙂

    4. liker bloggen din veldig godt, masse tips som er enkelt å anvende i hverdagen !
      jeg urte på en ting, når du bestiller ting fra iherb, betaliler du 6 eller 27 dollar i frakt. det sto at det er ikke mulig denne vanlige levering til norge, syns d blir litt dyrt å betale 200 i frakt.
      ha fortsatt en fin kveld 😉

    5. Mange fine julegavetips her 🙂 men jeg har et spørsmål jeg håper du kan hjelpe meg med.
      Jeg trener nå 3-4 ggr i uken, alt fra styrke, kondisjon, corebar, step/styrke, sh’bam osv. Dette har jeg gjort nå ca 1 mnd. Hvor viktig er det med innak av proteiner for meg før/etter trening? Har ganske bra å ta av på kroppen, og planen er å bli kvitt noe av dette først og fremst.

    6. Jeg har vel sånn halvveis vokst opp med at treningsting er “uhøflig” å gi i gave. hehe.. Men å gi til sporty venner og familie er jo ok. Jeg hadde blitt kjempeglad for disse gavene hvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg