NYTT ÅR

Vi nærmer oss slutten av to tusen og tolv.
To tusen og tretten står foran våre føtter.
Nytt år.
Nye muligheter.
Ny almanakk? :grin:

Hva med å starte det nye året med en splitter ny og selvlaget almanakk?
Perfekt om du vil få oversikt over kosthold og trening, avtaler eller livets mange gjøremål.

Det er første søndag i advent og jeg vil feire med å gi noe til dere.
Jeg trekker en vinner av et gavekort hos Personlig Almanakk.
Her kan du lage din egen notatbok eller almanakk.
Jeg er i gang med å designe min treningsdagbok. Det er en klisje, men jeg ønsker å starte et nytt år med blanke ark og nytt treningsprogram. Å skrive ned treningen er en super måte å fremmefremgang og ikke minst en god motivasjonsfaktor. 
Alt du trenger å gjøre er å like Personlig Almanakk på facebook, her
.
Legg så igjen en kommentar i dette innlegget.
Husk å legge igjen e-posten din i mailadressefeltet.
Jeg trekker en vinner tirsdag formiddag.

Vinneren er trukket.
Jeg har sendt deg mail Martine.

.

Jeg ønsker deg en riktig fin første søndag i advent.
Tenn lys, smil og kos deg :grin:

Kristine

143 kommentarer
    1. Hei Kristine! Etter å ha slitt med vekten så og si hele livet har jeg nå gått ned 20 kg på fire Mnd! En tøff kamp å mye trening På elixia! MEN enda mer skal av 🙂 det eneste problemet mitt er At jeg er så utrolig dårlig på å planlegge!
      En sånn bok ville hjulpet veldig! Leser bloggen din og følger deg på insagram og jeg må si at du gir meg mye håp og inspirasjon! En dag skal jeg manne meg opp å faktisk komme bort å si HEI til deg på elixia 🙂 ser deg ofte!
      Takk for gode oppskrifter og treningsgleden du sprer til meg hver dag!
      Klem:)

    2. Har likt siden 🙂 Trener tre dager i uken eller mer, så en slik bok skulle jeg så gjerne hatt! 🙂 Kjekt å kunne se fremgang!
      Digger forresten også bloggen din, du er et forbilde for mange!

    3. Hei 🙂 jeg har likt facebooksiden og det hadde vært helt supert om jeg vunnet.
      Du har inspirert med til å begynne å løfte og trene på en måte som mange jenter er redde for, tusen takk for at du fjerner alle fordommer hos jenter som er super skeptiske til vekter og store musker.

    4. Så lurt! Er en person som liker å skrive ned planer og planlegge uke for uke, så dette hadde vært supert å vinne! Dette hadde nok også passet som julegave til min mor. Hun er en travel kvinne. Takk for et fint julegavetips:-)
      Ha en frisk og fin dag videre!

    5. Hadde vært herlig å vinne, ettersom nyåret byr på utfordringer på
      treningsfronten for min del. Har fått tretthetsbrudd i benet pga. for mye løping og
      styrke, svømming og sykling er det eneste som er tillatt i lang tid.
      Dette er demotiverende, men har bestemt meg for å lære meg å elske styrketrening,
      som jo (dersom en gjør det riktig) er en mer skånsom treningsform enn løp.
      I denne prosessen er en fin almanakk, samt din blogg (selvfølgelig) fine
      inspirasjonskilder!

    6. Jeg liker faktisk Personlig Almanack allerede, jeg 🙂
      Hadde vært supert å vinne en ny en, ettersom min synger på siste verset …

    7. Siden er likt! Hadde vært herlig å frigjøre seg fra post-it mylderet jeg driver med! 🙂

    8. Åååå, hadde blitt så utrolig glad om jeg kunne vunnet! Har snakket så mye om å skaffe meg en slik i det siste, så følte det var skjebnen at du plutselig skulle ha en konkurranse om den nå 🙂 Leser bloggen din hver dag, og det er alltid så motiverende med gode oppskrifter og flotte treningsråd! Jeg skal bli treningsbabe nummer 1 til neste år (haha), så da er det ingenting som passer bedre enn å loggføre treninga si i en så flott almanakk 😀
      Mvh Unni, [email protected]

    9. Å, – den der så super ut!!
      Har likt på Facebook, – og krysser fingrene!
      Ha en fin-fin mandag 🙂

    10. Siden er likt 🙂
      Er helt avhengig av almanakk, men de man får kjøpt på bokhandler osv strekker ikke til når man skal organisere både jobb, skole, trening og mye sosialt. En slik hadde vært midt i blinken! 😀
      *Krysser fingrene*

    11. Da var siden likt!
      BTW du ser helt råå ut, og er en stooor inspirasjonskilde 😀

    12. Oppdaget bloggen din noen uker siden, og siden har jeg blitt fast leser. Du er utrulig inspirerende og motiverende, både når det gjelder trening og kosthold. Slikt er gøy!
      Siden på facebook er likt, så da er det vell bare til å krysse fingrene 🙂

    13. Etter å ha gjort meg selv avhengig av å loggføre treningen det siste året
      har jeg nesten skrevet ut alle sidene i boken min. Har gått med tanker om å
      skaffe en ny snart, så dette hadde passet perfekt.
      Train Hard 🙂

    14. Dette har jeg ønsket meg til jul, faktisk! Men siden ingen i min familie kommer til å klare å bestille en slik fra nettet, så får jeg krysse fingrene for at jeg kanskje vinner her 🙂
      Kjempebra konkurranse.

    15. Jeg har liket siden på bildet og ønsker meg virkelig en slik almanakk!
      God søndag Kristine:)

    16. Hei.
      En personlig kalender er en finn ting å ha for å notere mål, ønsker og hverdagslige
      avtaler i. Jeg er nok en av mange som ønsker å vinne en slik. Dersom jeg er den
      heldige kan du kontakte meg på min e-postadresse; [email protected]
      Kalender eller ikke, ønsker jeg deg en riktig god adventstid.
      Klem fra Andrea.

    17. Ååå, snilt å gi ut en så fin gave 🙂 elsker personligalmonakk.no! har hatt ei slik i år, og var så fornøyd. Blir kjempeglad for en ny. – Hanna 🙂

    18. Jeg vil gjerne være med! Jeg startet opp på treningsprogram for en måned siden og noterer alt jeg gjør, det har jeg merket er en stor fordel for mer effektivitet og fremgang i treningen 😀

    19. Så koselig adventsgave! 🙂 Jeg vil også starte året med blanke ark, og tenker at kalenderen passet bra!

    20. Smart å ha når man har en liten gullfiskhjerne som meg 😛
      Likt siden for leeenge siden, så nå er det bare å krysse fingrene for at jeg er den heldige… hehe 🙂
      [email protected]

    21. Jeg liker dem allerede og har gjort det lenge. Syns bøkene deres er kjempe fine, men får aldri fingen ut til å kjøpe en selv. Så dette passer meg midt i blinken vinne, slik at jeg faktisk får lagt meg en 😀

    22. Jeg har likt siden på fb og jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en slik dagbok for 2013 🙂

    23. Likt FB siden 🙂
      Dette hadde passet perfekt, da jeg også vil ha en ny treningsdagbok til det nye året 🙂
      Har hatt en dette året også, og veldig fornøyd med den.
      [email protected]

    24. Dette er min første jul utenfor sykehuset på 6 år. Før det igjen så var jeg innlagt for laukemi. Det er lenge siden jeg har kunnet slappe av uten å tenke på hva sykepleiere og leger pålegger med å gjøre. Derfor hadde det vært helt herlig om jeg hadde kunnet planlegge et nytt år med nye muligheter på denne måten. Jeg vet det er mange som fortjener å vinne, men… jeg vet at julen handler om å tro og å håpe. Så jeg krysser fingrene for at hellet er med meg! Stor klem og fin advent til deg, Kristine <3 Jeg liker siden på Facebook.

    25. Likt! Eg hadde ei almanakk frå dei i fjor, og eg elska den! Skulle gjerne hatt ein igjen! 🙂

    26. Har likt siden, og har veldig lyst på min egen almanakk som kan motivere meg gjennom det nye året! 😀

    27. 2012 var virkelig ikke mitt år, da min kjære bestemor gikk bort og det ble slutt med kjæresten etter 5 år ilag. Jeg ser derfor positivt på et nytt år som snart er her, og har bestemt meg for at 2013 skal bli MITT ÅR!
      Hadde derfor vært supert å vinne personlig almanakk hvor jeg kan skrive opp treningsøktene mine og arbeidsvaktene.
      Bloggen din er min stor inspirasjon til å trene hardt og spise sunt!

    28. Har likt siden!
      Har endelig funnet inspirasjon til å begynne med styrketrening, mye takket være deg! Jeg vil jobbe hardt for å få den flotte kroppen du har!
      [email protected]

    29. FB-siden er likt 🙂
      Hadde vært supert å få en almanakk/treningsdagbok til neste år, den jeg har nå er det alt for liten plass til å skrive i, hehe. 🙂

    30. Siden er likt 🙂 Kunne vært supert fått en almenakk for neste år – en plass å skrive opp treninger og skolearbeid 🙂

    31. DONE! Håper jeg vinner, trenger virkelig en ny “motivasjonsbok” for det kommende året 😀

    32. Hadde vært knall å vinne en slik! Har en nå, men den går ut om ikke så lenge. Bruker den til ALT – huske småting, skrive ned planene mine, når jeg skal møte venner, jobbe, viktige innleveringer… det meste. Er nyttig!

    33. Så gøy! Jeg kjøpte slike til søstrene mine i fjor, de er kjempefine 🙂 Likt på Facebook 🙂

    34. Sånn, da er siden likt på facebook. Bestemt meg for at 2013 skal bli knallbra treningsmessig sett, og hva er vel da bedre enn en motivasjonsfaktor? 🙂

    35. En personlig almanakk hadde gjort en stor forskjell for meg! Jeg har lenge ønsket meg en, men enda ikke tatt steget ut for å bestille meg en selv. Liker å ta daglige notater, og gjør det den dag i dag i en svært så kjedelig svart notatbok :p Så ja, jeg krysser fingrene!
      Takk for god inspirasjon Kristine! Du er herlig!

    36. Sida er likt på facebook 🙂 Eg må sei at eg har sikla etter ei treningsdagbok lenge no, ettersom eg valte å endra livstilen min med tanke på både kosthold og trening i sommarferien. So langt går da supert, og detta er noe eg berre vil fortsetta og fotsetta med! Eg tenkte og kjøpa meg ei treningsdagbok til da nye året, men å vinna den her istedenfor hadde vert perfekt 😀

    37. Har endelig kommet i gang med treningen og føler endringer på kroppen 😀 Å vinne denne treningsdagboken hadde vært supert for å planlegge videre trening på blanke ark! 😀

    38. Du inspirerer, Kristine 🙂 Tusen takk for at du deler oppskrifter og treningsmotivasjon med oss. Håper du har en flott 1. søndag i advent.

    39. Hei:) Hadde vært supert å vinne:) Så kjekt i forhold til både trening og avtaler:)

    40. åh så gøy! Er såklart med, og har likt siden! Enig i at å skrive ned er en super motivasjon og smart ting å gjøre, dessuten, elsker jeg å lage lister, mihi^^

    41. Hei Kristine!
      Da er siden likt, og jeg håper på å vinne en snedig notatbok! 😀
      Ha en fin dag, videre!

    42. Har veldig lyst på en slik almanakk! Føler jeg får mye bedre fremgang i treningen når jeg planlegger den ordentlig 🙂 hadde vært supert å starte det nye året med en egendesignet almanakk!

    43. Ah, jeg er med! akkurat det jeg trenger for å få orden på mitt messy life 🙂
      Ha en fin dag , digger bloggen din btw 😉

    44. ååå! For en perfekt start på desember det hadde vært!! 🙂
      Ønsker meg skikkelig en slik almanakk!
      Hadde vært et stort lyspunkt i en ellers så litt tung eksamensperiode;)

    45. 2013:Et år fylt av håp,glede,kjærlighet,samt nye mål med treningen og livet <3
      God førjulstid tid deg <3<3<3<3

    46. Hei! Så utrolig lurt, jeg er en liste-jente fra før, så denne passer perfekt 😀

    47. Selv om bloggen din inspirerer meg utrolig mye, ville en slik kalender vært en ekstra motivasjon i hverdagen 🙂

    48. Wii! Et nytt år og nye muligheter 😀 Gleder meg til å ta fatt på nye oppgaver og nye mål!
      Vil gjerne vinne en kalender 😀
      Ha en fin første søndag i advent!

    49. Da har jeg likt 🙂 hadde vært en super ting å ha pånyåret i travle hverdager:)

    50. Hadde vært artig med en Personlig Almanakk.
      God Søndag i Advent yil deg også!

    51. Har likt siden:) Er avhengig av å skrive ned og planlegge treningen og kostholdet mitt, men har aldri klart å funnet den perfekte almanakken, så det har blitt notater på mobil og pc så langt. Hadde derfor vært perfekt å få laget sin egen almanakk, en som passer til mitt bruk!:)

    52. Jeg er med! Hadde vært fint å byttet ut ipaden med en skikkelig trenings “dagbok” 🙂

    53. Denne hadde vært super! Jeg er alt for dårlig til å notere ned treningen min, men skulle klart det hvis jeg hadde denne! Har likt siden!
      Håper du får en super jul:-)

    54. Har begynt å loggføre treninga mi nå, men har bare et vanlig spiralhefte jeg skriver i. Har ikke somla meg til å kjøpe noe annet :b Så hadde vært kjempefint, og sikkert mer ryddig, å ha noe ordentlig å skrive i 🙂
      Ha en kjempefin dag! 🙂

    55. Da var siden likt! Er så koselig med slike konkurranser nå i juletida 🙂 Hadde vært utrolig gøy, og ikke minst praktisk å vinne en slik almanakk 🙂 Jeg har virkelig klart å starte transformasjonen av meg selv dette året, og har funnet ut at å skrive ned treningsøktene og planer er gull! Denne almanakken hadde virkelig gjort det enda mer morsomt å holde oversikt til neste år! 😀
      Håper du får en fin første søndag i advent 🙂

    56. Har ønsket med en sånn lenge, men aldri hatt samvittighet til å bruke penger på det.
      Så – å vinne en hadde vært jo vært supert! 🙂

    57. Siden er likt, og siden jeg har en selv fra før (som varer helt til august ’13) er dette den perfekte julegave!

    58. Har likt 😀 Og snaaart skrevet ut treningsdagboka mi 😉 Ha en kjempefin 1 advent! :))

    59. Alltid spennende med et nytt år! Jeg gleder meg, selv om det er mye kjekt som skjer får nyttår også da 😉 Har likt siden deres fra før av, det er så praktisk å ha en almanakk for å holde orden på hverdagen. 🙂 Ønsker deg en velsignet adventstid, Kristine! 🙂

    60. Siden likt! Har en som går ut snart, så ønsker meg en ny en. Er veldig
      glad i min nåværende, så det blir trist å si farvel.

    61. Så gøy Kristine! Jeg har alltid hatt lyst å lage en egen treningsdagbok på personlig almanakk sine sider, men har bare aldri fått gjort det. Ha en fin søndag 🙂
      [email protected]

    62. Likte allerede siden fra før jeg. Har en, men den går ut i desember, så trenger en ny nå 😀

    63. Liker de på facebook nå. Hadde vært en super ting å vinne. Veldig praktisk.

    64. Har likt FB siden 🙂
      Er kongen(vel, dronningen) av Post-it lapper og lister, og har alltid masse som skal gjøres så dette hadde vært en veldig fin julegave til meg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg