PAKKETIRSDAG


Dagens power lunsj.
Epler og salat av byggris, chilistekt torsk, avokado, salat, gul og oransje paprika, tomat og pesto.
Jeg koker byggrisen i buljong, da blir den utrolig god.
Torsken stekte jeg i panne med litt olje, hvor jeg lot en hel chili delt i to frese i oljen før jeg hadde i torsken.


Planen var egentlig å ta en tur på trening etter lunsj.
Jeg tok på meg treningsklær og dro på Elixia.
Så snudde jeg.
Det fristet absolutt ikke med trening i dag.
Isteden kjøpte jeg en haug med yoghurtgodis og gikk på kaffe med en venninne.
Det var veldig koselig.


Jeg fikk tre pakkelapper på posten i dag.
Rene julaften :grin:
Jeg er som et barn hver gang jeg får en pakkelapp.
I full iver løpet jeg ned for å hente pakkene.
De må hentes med en gang!


Som du ser er det ikke bare jeg som er nysgjerrig når det kommer pakker.
Pusene, her ser dere Mildred som tar en titt, er minst like spente som meg.
Alt nytt som ankommer huset må luktes på og godkjennes.


Pakke nummer en var fra Johaug og fylt med varme hansker.
Jeg er tidens største frysepinne.
For å illustrere hvor ille det er kan jeg fortelle om da jeg var i Thailand for fem år siden. Det var hetebølge og over 40 grader i skyggen. Reisefølge mitt bodde i vannet, de synes det var alt for varmt  på land. Jeg derimot, jeg nektet plent å gå ut i vannet. Da de fikk meg ut èn gang i løpet av de 16 dagene vi var der, var jeg oppe på lan igjen i løpet av noen få sekunder. Det var kaldt! Jeg likte meg best midt i solen. Nå skal det sies at jeg selvfølgelig fikk andre grads forbrenning, men det synes jeg for så vid var helt greit, da var jeg i hvert fall varm.
Vel, over til hanskene.


Nå som gradestokken viser minus 15 grader her på Østlandet er det bare å kle seg.
Jeg vet med meg selv at om jeg fryser på hender eller føtter, så føles det ut som om resten av kroppen fryser også. 
Disse hanskene ser freshe ut samtidig som de varmer.
Jeg fikk en underhanske og tre forskjellige typer overhansker.
Foreløpig har jeg bare testet 30 k Thermo, den var svært behagelig å ha på, men ikke fult så varm.
Jeg har hørt mye godt om allround hanske, den skal være veldig varm.
Dere får en full oppdatering når alle hanskene er testet.


Pakke nummer to og tre var fra iHerb.
Jeg er iHerb avhengig!
Å sitte og titte på denne nettbutikken kan jeg gjøre hver eneste dag.
Jeg finner alltid noe nytt og spennende.
Bruker du koden OKE701 får du 5 $ i rabatt på din første bestilling.


– Vita coco kokosvann
forfriskende og godt. Dette er en favoritt.
– Celestial te
med smaken ‘Gingerbread Spice’. Pepperkakete!
– Celestial te
med smaken ‘Sugar Cookie’.
– Hot Cocoa pulver
Dette er som rett i koppen kakao bare at den er søtet med stevia isteden for sukker.


– Trail Mix
en blanding av forskjellige super bær
– Quest bar
med smak an cinnamon roll. Kanelsnurrebar!
– All Mixed Up Too
en blanding av tørkede bær, nøtter og frø. Dette er en gjenganger
– Stevia med smak av sjokolade
nok en fast favoritt
– Gojibær

Kristine

20 kommentarer
    1. Så heldig du er a! Gave fra Johaug og greier. Ikke dårlig:P Jeg er også litt spent på teen. Hvordan er smaken på den? Jeg ønsker deg en super dag=)

    2. Å nam!! De baren ser så gode ut! Er det mye fiber som er regnet med i kaloriinnholdet? Skjønner ikke helt dette medfiber og karbohydrater. Send meg gjerne en Mail 🙂

    3. Liker du det kakaopulveret? Jeg fikk det med i forrige pakke for noen uker siden og har nesten brukt det opp allerede, haha 🙂 Det har eksistert i over ett år, men først for en måned siden fikk jeg bestilt det! Jeg anbefaler å blande det med philadelfia, det blir enda bedre enn med rent kakaopulver.
      De quest proteinbarene er så gode. Jeg bestilte en pakke med assorterte fra hjemmesiden da. Endelig noen bra proteinbarer uten sukker og uten kunstig søtning! = Jeg kan spise dem. Men de er brukt opp… Så nå vil jeg ha mer, men jeg greier ikke å bestemme meg for hvilken som var best 😉
      Du, er de teene gode? Jeg har siklet på den sugar cookie teen, men smaker den noe særlig?

    4. For en herlig blogg! Fant den med et “uhell” på Google, beste uhellet jeg har hatt
      noengang! 🙂 Så utrolig motiverende! Denne er særdeles den beste treningsbloggen
      jeg har vært innom. Jeg har trengt litt motivasjon for å starte å trene skikkelig igjen.
      Her fant jeg den med de fantastiske oppskriftene dine 🙂 Har grua meg til en lang tid
      uten sjokolade (jeg er veldig avhengig) og virker som alle treningsglade syntes sjokolade
      er veldig FY-FY. Nei, denne bloggen kommer jeg til å følge 🙂 Stå på, du tar deg jammen
      bra ut! 🙂

    5. Ååh, kunne du lagt med linkene til noen av disse tingene? Den teen hørtes utrolig god ut og samme med kanelsnurrebarene! 🙂

    6. Den teen, hvertfall med sugar cookie, fant jeg på søstrene grene idag! Bare så du vet det, usikker på hva den kostet men sikkert ikke mye 😉

    7. Åå pusen <3
      Den kakoen og questbaren fikk jeg veldig lyst å bestille! Fikk faktisk utrolig lyst på kanelsnurrer nå. Hehe 🙂 Den pepperkake-te'en er jeg også veldig nysjerrig på.. Hmm
      Alltid gøy med pakker fra Iherb 😀

    8. Den pepperkake-teen er dessverre ikke god. Ikke engang med 100 suketter. Anbefaler deg Yogi sin choco-te på DET STERKESTE. Som sjokolademelk.

    9. Fikk 1/6 av pakkene fra Iherb idag! Lykke hver gang hentelappen kommer! 😀 Den nettbutikken er så elsk !
      Smaker questbarene som Kanelsnurrer, ser de evt. ut som dem også inni der ? 😉

    10. De vantene tror jeg kanskje er verdt å se på ja 😀
      Hvor lenge er det vanlig å måtte vente på pakkene fra iherb? Jeg bestilte en 15 november, og har enda ikke fått noen pakkelapp :S

    11. Åh sinnsykt mye godt du hadde handlet! Og den middagen så helt konge ut. Minte meg på at jeg må lage fiskemiddag snart… Blir mye kylling og sånt for tiden..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg