TGIF

Follow my blog with Bloglovin


Blomstene jeg fikk forrige lørdag er fortsatt like fine.
Jeg blir like fylt med glede hver morgen når jeg kommer inn på kjøkkenet og ser buketten på bordet.
Tanken på at lille meg faktisk gjør en forskjell der jeg står bak en resepsjonsdisk og at noen har lagt merke til meg, er en merkelig og samtidig veldig god følelse. :grin:
Jeg har fått et selvtillitsboost hver morgen denne uken!


I dag var treningsmotivasjonen helt borte.
Jeg tror det var mest fordi jeg egentlig bare ville hjem til mamma og kose meg.
Denne helgen har jeg nemlig tatt turen hjem til familien.
Vi skal bake julekaker, drikke kakao, slappe av og bare være sammen.
Jeg er i ordentlig ferie modus.
Juleferiemodus.
Jeg har ikke ferie fra skole og jobb før 23. desember, så jeg får pent holde ut litt til.
I mellomtiden tar jeg en liten pre-juleferie her før jeg skal tilbake på jobb igjen på søndag.


Før trening spiste jeg en god lunsj.
Rene fest måltidet!
Sjokoladehavregrøt med banan, kiwi, mango, bringebær, pistasjnøtter og kokosflak.


Grøten laget jeg av 2,5 dl havregryn og 3 dl vann som jeg kokte opp i mikroen.
Så hadde jeg i 3 ss kakaopulver, 1 ss sukrin, 6 dråper stevia sjokolade og 20 g mocca-protein.
Rør godt og opp i skålen.

Ved siden av serverte jeg ris kaker med mager smørost og cherrytomater, og ketchup, spinat, avokadomos og egg, og et eple og en appelsin.
Da var jeg god og mett.


Deretter bar det på trening.
Det ble en ok benøkt og litt core.
– Knebøy
5 sett * 10 repetisjoner
– Markløft
5 sett * repetisjoner
– Hengende benhev
2 sett * 15 repetisjoner
– Planke
1 sett * 3 min

Nå skal jeg hjem og lage middag for familien, baconsurret kyllingfilet med ovnspoteter og salat, senere i kveld er det kortspill og film.
Ordentlig koselig.
Nyt fredagskvelden, det skal jeg :grin:
Riktig god helg.

Kristine

19 kommentarer
    1. Så masse god mat! Kjenner jeg blir sikkerlig inspirert. Det er alltid like koselig å titte innom her på bloggen din. Jeg sitter som alltid igjen med et stort smil og en god følelse. Kos deg masse med familien 😀 God helg, det fortjener du!

    2. Du tar jo helt av med dekorasjonene dine! Vakkert ér det! Jeg merker at jeg kjører en litt enklere stil, sådan, dog sunn 🙂
      God kveld og god natt. Klokken er jo over tolv, tross alt. Nei. Kos deg med en rolig helg. Jeg skal pimpe meg druete på julebord i morgen 😉

    3. Åh herlige matbilder! Elsker at du tar deg tid til å gjøre maten din skikkelig fin å se på. Jeg gjør også det, selv om jeg ikke skal ta bilde engang. Bare fordi det er koselig, og man gjør litt ekstra stas på seg selv 🙂 Ta en titt på lavkarbo-pizzaen jeg laget i kveld og si hva du synes 😉 Klem !

    4. Kos deg masse! 🙂
      I julen, kommer du til å kose deg med vanlig mat da? Eller tenker du at du må spise sunn mat?
      For i julen blir det mye godt, og du lager jo sunnere pepperkaker og sånne ting, men ingenting er vel som ordentlig pepperkaker vel? Hva kommer du til å gjøre i julen? 🙂

    5. Mmm, dette så godt ut! 🙂
      Hva slags merke er riskkakene? Har bare funnet runde i butikken/Sverige 🙂
      Ha en super fredagskveld!

    6. Nam nam! Det så godt ut:) Hvor langt tid etter et slikt måltid går det før du drar på trening? Jeg hadde vel måttet ventet minst to timer etter et slikt måltid, for hadde følt meg så tung, hvis du skjønner:-P?
      Ønsker deg en knall deilig helg med familien!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg