ANDRE

Riktig god andre søndag i advent :grin:
Som tiden fly.
Snart er juleferien her. Som jeg gleder meg!

Hver søndag i advent gir jeg noe til dere, som takk.
Jeg setter utrolig pris på at du titter innom og hver eneste kommentar som blir lagt igjen. 
Dere er herlige. Tusen hjertelig takk.
 

Dere vet fra før av at jeg er iHerb avhengig.
Jeg elsker denne nettbutikken!
I dag gir jeg bort en pakke fra iHerb med noen av mine favoritter.  
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i dette innlegg.
Husk å legge igjen e-posten din i mail-feltet.
Har du en iHerb favoritt, må du gjerne fortelle hvilket.
Jeg ender opp med å bestille kokosolje, kokosmel, mixed up frukt-, nøtt- og frøblanding, wild berry mix med tørkede bær, nøtter og frø, peanøttmel og naturlig peanøttsmør om og om igjen. 
Lurer du på noe kan lese min iHerb-guide her

Ha en fantastisk dag :grin:  
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede,
de står og skinner for seg selv og oss som er tilstede,
så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede.

Kristine   

237 kommentarer
    1. Minefavoritter og det Jeg ender opp med å bestille nesten det samme som deg: mandelmel, sukrin, kokosmel, nøtter og frø, peanøttmel og naturlig peanøttsmør om og om igjen.
      [email protected]

    2. Har lenge hatt lyst til å bestille fra Iherb, men siden jeg er så treig har jeg aldri fått surra meg til det .. Har veldig lyst til å bestille kokosmel og yacon sirup. Varme proteinpannekaker med yacon sirup må være det beste som finnes for min del!

    3. Hei og hopp.
      Her har kokosolje blitt en favoritt. Kunne gjerne tenkt med en “dedication” pakke fra iherb 🙂

    4. Noen av mine favoritter på iherb er dusjsåpe, fuktighetskrem, gelatin, kokosolje,chlorella, og yaconsirup, og cahewnøttsmør 🙂

    5. go lean frokostblanding er nok min favoritt. selv barna liker den =) også har jeg laget sjokoladekjeksa dine med frokostblaningen isteden for sjokoladebiter, det blei godt =)

    6. Så snilt av deg! Har ikke bestilt noe på iHerb enda, men laget en ønskeliste.. Nå trenger jeg bare å overtale pappa og mamma. Hadde vært kjempefint å vunnet. Du har så mange spennende oppskrifter jeg vil prøve ut, bare at jeg mangler alltid en eller flere av indigriensene. 😀 Elsker bloggen din, stå på!

    7. Å, så snill du er, – klart man vil vinne!
      Mine favoritter er mange, men jeg må trekke fram Animal Parade sine Kid Greenz, multivitaminer og egentlig det meste i den serien! Ungene elsker dem!! 🙂

    8. Hei!
      Jeg ser fram til å lese bloggen din hver dag.
      Gjennom den regelmessige, positive og energiske bloggingen, har du nok hjulpet mange. Deriblant meg.
      For første gang på mange år, gleder jeg meg til jul. Og for første gang på mange år skal jeg spise julekaker. Du har vist meg at det er viktig og riktig å spise sunt, men at det og er rett å kose seg litt ekstra en gang i blant. Tusen takk!
      Jeg har ikke kommet meg til å bestille noe fra iherb, ennå, uten at jeg egentlig helt vet hvorfor. Men nesten alt du bestiller derfra virker veldig spennende.
      God jul, Kristine. Kos deg med den fine familien og kjæresten din. Jeg skal tenke på deg, når jeg spiser pepperkaker og feirer med familien min.

    9. Jeg er litt fitnessfreak, men har faktisk aldri bestilt fra iHerb før! Er litt fattig student
      hehe. Men har store planer om å bestille noe derfra. Får jo spesielt lyst når jeg ser alle
      de fantastiske oppskriftene dine 😀 Tusen takk for all inspirasjon og motivasjon du
      gir. Håper du aldri slutter å blogge 🙂 Klem

    10. Kokosolje, atkinsbarene og pb2 sjokolade er gjengangere hos meg!
      Fantastisk fin blogg du har, til stor inspirasjon for andre:)

    11. Kokosmel er absolutt favoritten:)
      Ha en riktig så flott førjulstid, ikke lenge til ferie nå. Du er så positiv og
      motiverende! Stå på 🙂

    12. Steviadråpene er det lureste jeg noen gang har kjøpt der:) Når storstripendet kommer i januar blir det stooor bestilling fra iHerb;) Da skal mange av produktene du anbefaler bli bestilt! Ser så godt ut:) Takk for inspirasjon!

    13. Ååh=) Jeg har såå lyst å bestille alle disse sunne ingrediensene du bruker:P Men hadde vært utrolig kjekt å fått prøvd noe av det du bruker først:D

    14. Har ikke bestilt derfra før, men jeg har veldig lyst å prøve steviadråpene 🙂

    15. Rice Crackers, stevia og te er gjengangere hos meg! Har du prøvd holoday celestials tea, eller? mmm!:)) Hadde økonomien strukket til, så skulle jeg prøvd så mye rart:))

    16. Jeg har faktisk aldri tørt å bruke iHerb, men ved å lese bloggen din får jeg daglig lyst til å gå berserk og kjøpe nærmest alt som er! Særlig stevia-dråper kunne jeg tenke meg å prøve 😀

    17. Hadde blitt veldig glad for å få pakke:D bestiller stadig fra iherb selv også! Du er så flink:)

    18. Iherb er fantastisk. Tror det var her på bloggen din jeg leste om det første gang for ca 1 år siden. Etter det har det blitt bestilt mang en pakke.
      Favorittene er kokosolje, Pukka-te, usaltede nøtter, ulike meltyper, kakaonibs.. The list goes on.
      Morsomt å se andres favoritter. Tror jeg må bestille en pakke snart igjen 🙂

    19. Håper du har hatt en fin søndag Kristine!! Min iherb-favoritt for tiden er Kashi-frokostblandingene. De er så utrolig gode!:)

    20. Går ikke ann å bare velge ut 1 produkt på Iherb! Er så mange geniale produkter der som jeg elsker og er avhengig av 😀

    21. Iherb er en gjenganger her også! Har gått hardt utover pengboken den siste mnd med tanke på julebaksten;-)
      Snill du er som viser litt ekstra omtanke! Håper du har hatt en fin 2.søndag i advent 🙂

    22. Ååh, så gøy det hadde vært å vinne en pakke med dine favoritter!! Hver gang du får en pakke derfra gleder jeg meg for å se om du har funnet noe nytt jeg også kan prøve :- D Jeg kjøper alltid chocorite brownie-proteinpulveret mitt derfra, så takk for den anbefalingen ;- ) Nå klarer jeg ikke en morgen uten proteinkaffe uten den!! Klem

    23. hei:)
      hender det du trener før du spiser ditt første måltid på ”morgenen”?
      isåfall føler du at du har nok energi til å gjennomfører treningen på et greit intensitet nivå?
      bloggen din inspirerer meg virkelig, hjelper på dager der treningslysten ikke er på topp:)

    24. Hei! Har bestilt en del fra iherb, og brukte bla. rabattkoden på 5 dollar som du har gitt oss:) Eg har nylig fått konstantert bowel sydrom, noke som gjer at eg må prøve alternative prdukt for å finne ut kva eg kan ete. Bla mandelmjøl osv. Kjempegreit å hadle på iherb da! Eg er veldig glad i steviadråpene, men planlegger å prøve ut mandel, peanutt og kokkosmjølet der:)

    25. Iherb florerer av gode saker og ting, så vanskelig å velge en favoritt! Noen av de må vel være Chocorite proteinpulver med capuccinosmak, PB2 med sjokoladesmak, Madre Bees pomegranate lipbalm, Chocolite chocolate crispy caramel og ikke minst Bare Fruit cinnamon apple chips. Helt fantastisk godt, de MÅ du smake!
      Håper din andre søndag i advent har vært fin 🙂

    26. Åh, er alltid så gøy med sånne konkurranser! Vanskelig å velge en favoritt, men steviadråpene ligger nok ganske så høyt på lista 🙂

    27. For en fin gave!:)
      Har mange favoritter! Der er såå mye digg på iherb at det er vanskelig å plukke ut noen som favoritt!

    28. Åj, for en gave! Jeg handler myyyye fra iherb, og har svært mange favoritter. Elsker iherb! Det som går igjen i handlekorgen er kokossmør, peanøttmel og mirakelnudler.

    29. Favoritten min er det naturlige peanøttsmøret fordi jeg ikke får tak i det i butikk og er heelt avhengig! Elsker peanøttsmør spesielt med eple til, nydelig!!
      [email protected]

    30. Favoritten min fra iHerb er uten tvil Kashi : Go Lean frokostblandinger, de gir meg en perfekt start på dagen! 🙂

    31. Så kos! 🙂 Jeg har bestilt en god del steviadråper fra iherb. Liker de veldig godt, og så er det jo så mange smaker å velge mellom. Digger også Chocorite. Ha en fortsatt fin 2. søndag i advent. Kos deg masse 😀

    32. For en flott advends gave. Har mange ganfer ønsket å bestille ting fra iherb ,mn eneer alltid med å snu i kassa. Ønsker å prøve produkter før jeg kjøper noe. Der med ville dette vert perfekt slik at jeg selv kan teste ut produkter andre har testet oc spesielt som deg som lager så mye god mat 🙂

    33. Hei 🙂
      Jeg har aldri bestilt noe fra i-herb, men har vært innom å tittet og “siklet” på produkter mange ganger.. Det jeg kunne tenke meg å prøve er peanøttmel, stevia, walden farms sirup, kokosmel og vaniljeprotein 🙂
      Ha en strålende fin søndag!

    34. Så gøy!! Jeg er også iherb avhengig 😉 håper jeg vinner.Jeg har også laget brente mandler med sukrin i dag. Det ble kjempegodt. Ha en god søndag videre!

    35. Jeg bestiller (altfor) ofte fra Iherb. Noen av mine favoritter er PB2, Chocorite proteinpulver, Jojobaolje, nattlysolje og kokosolje 🙂

    36. Jeg er ganske fersk når det kommer til iherb, med bare en bestilling til nå – nr 2 på vei i postkassen, hihi 🙂
      Jeg bestilte bestilte blandt annet Walden Farms Caramel Dip og denne er bare suuupergod. Så til nå vil jeg vel si at det er favoritten 🙂
      Ha en fantastisk andre søndag i advent! Du er virkelig et supert forbilde og utrolig inspirerende 🙂

    37. Mange favoritter på iherb(got to love it!). Bestiller også kalekruchies(veldig godt), questbarer og proteinpulver gjevnlig(og da snakker vi gjevnlig!).
      Ha en herlig 2. søndag i advent. Her nytes den til fulle med baking av det sunnere slaget(men ikke av det dårligere slaget) og kos med kjæresten:)

    38. åå! så gøy, jeg vil gjerne vinne! kanskje jeg kan prøve å lage mange av de gode tingene du lager

    39. iHERB er helt fantastisk. Bestiller stadig vekk sukrin, peanøttmel (som jeg ble inspirert av deg), kokosflak (som smaker HELT vindunderlig), Atkins barer, mandelmel, nøtter, nøttepålegg osv.

    40. Har aldri bestilt noe derfra før. Har hatt veldig lyst, men er ofte blakk i tillegg til at mine foreldre er litt skeptiske. Men den dagen jeg flytter hjemmefra, DA! Haha, neida, men har tenkt å snart kjøpe meg sukrin hvert fall! Pannekaker og havregrøt er ikke SÅ godt uten søtning, hehe.
      Setter utrolig stor pris på positiviteten din, og jeg ser virkelig opp til deg! Nyt søndagen 🙂

    41. Er veldig glad i en av kokosoljene fra iHerb, billig og god. 🙂 Favoritten er derimot en av lunsjboksene fra Fit&Fresh (Lunch On The Go Set), DET er det beste kjøpet noensinne!

    42. Noen av dine gjengangere er lik mine 🙂 Jeg er også kokos og nøttegal, haha!
      Det er vanskelig å velge bare en favoritt. Bestiller en del krydder fra Frontier og Simply Organic.
      Så liker jeg godt dette proteinpulveret: http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-ChocoRite-Protein-Shake-Mix-Chocolate-Fudge-Brownie-14-7-oz-418-g/29972
      Takk for at du tar deg tid til å dele din mat og treningsglede med andre,
      bloggen din har jeg lært av og blitt mye inspirert av.
      Ha en fin søndag videre 🙂

    43. God 2.advendtssøndag Kristine – håper du koser deg masse! Mine favoritter fra iherb er steviadråpene og mandelmelet 🙂

    44. God 2. adventssøndag, og lykke til med innspurten til juleferie, den fortener vi alle sammen 🙂

    45. Hei og hopp!
      Fast lesar av bloggen din, må sei du gjer meg super energi til både baking, trening og vegen til ein sunnare livsstil. Sitt for tide å drømme meg vekk på bloggar og nettbutikkar om tips til god julebakst og snacks, og skal til å trykke heim ei pakke frå Iherb. MEN, før eg bestiller hiver eg meg på konkurransen din her – er alltid verdt eit forsøk!!

    46. God andre søndag i advent!:-D
      Bestiller fra iherb flere ganger i måneden! “Fattig” student, og det er på iherb pengene mine brukes!
      Har flere favoritter, men de beste må vel være artisana sine nøttesmør og kokosmel!:-D

    47. Jeg er helt avhengig av iHerb! Spesielt etter jeg flyttet til utlandet, de første månedene her visste jeg ikke hvordan jeg skulle få tak i noe som helst…

    48. Syns Iherb har masse spennende! Men av en eller annen grunn har jeg kun bestillt noe en gang, syns det er littebitt skummelt å bestille over nett desverre… Har veldig lyst til å prøve ut Yaconsirup og Stevia med vanilje:)

    49. Jatakk, herlig premie! Elsker sjokolade, så sjokolade søtet med stevia står vel øverst på ønskelista:)

    50. Åh, det hadde vært helt perfekt å kunne få bestille noe fra iHerb! Jeg har vært inne og kikket masse, men ikke bestilt noe enda. Har jo lest mange av oppskriftene dine her inne på bloggen, og har så lyst til å prøve noen av dem, men er en del ingredienser jeg trenger som jeg ikke har. Hadde vært utrolig gøy hvis jeg kunne få prøvd meg på noen av oppskriftene nå før jul! 😀

    51. elsker iherb. bestiller som regel forskjellige typer mel, stevia dråper og walden farms produkter 🙂

    52. Det er hyggelig å lese bloggen din også 🙂
      ja. I <3 Iherb too. Men har ikke så mye penger å handle for der for øyeblikket.
      Student, men i utlandet så kan ikke jobbe.
      Men gøy å handle der en gang i blant. 🙂

    53. Jeg har forelsket meg i Iherb 🙂 Det jeg ender opp med å kjøpe hver gang er en eller annen kokosvann..Har ikke kjøpt så mye derfra enda. for jeg trenger tips fra andre til hva de anbefaler 🙂

    54. Elsker Iherb! mine favoritter er nok ChocoRite Protein pulver og stevia dråper! Kan brukes til alt! ønkser deg en fortsatt fin 2. søndag i advent og kose deg sammen med familien din.

    55. Å, så koselig!
      Må bare fortelle at jeg nå har begynt med styrke på mitt nærmeste treningssenter, mye takket være deg. Jeg må innom her hver dag og har mye glede av å lese om treningen og kostholdet ditt. Du inspirerer meg!

    56. Har faktisk aldri bestilt fra iherdig før :O vet det er billig og bra, men er en av dem som fortsatt syns det er litt skummelt å bestille på nett…. Haha xD
      Håper du får en nydelig søndag og en fortsatt fin førjulstid!
      Klem 🙂

    57. Må bare få si det Kristine; jeg beundrer virkelig måten du tar vare på “de gode stundene” om jeg kan kalle det det. Du er så flink til å sette pris på ting, stoppe opp og ta deg tid til å kjenne etter på det som gjør godt for deg i hverdagen. Jeg skulle virkelig ønsket jeg hadde evnen til å være så oppmerksom og klare å fokusere like bra selv, da jeg sliter en del psykisk med stresstanker og andre småting. Dette er bare noe jeg har merket meg som går igjen i mange av innleggene dine. Å lære seg å ta vare på øyeblikkene og verdsette dem slik du gjør skulle jeg så gjerne fått til! Jeg regner med man bare må forsøke å jobbe med det 🙂 Høres kanskje en smule sprøtt ut, men måten du formidler ting på, også gjennom bilder, gode ord osv virker nesten beroligende på meg! Hehe.. Setter hvertfall pris på deg som en dyktig blogger og du er en stor inspirasjonskilde og motivasjon, det skal du vite. Ville bare ha det sagt 🙂
      Når det kommer til favorittprodukter fra Iherb er det flere ting som stadig går igjen når jeg bestiller! Blant annet steviadråper med vanilje og english toffee, waldenfarms sirupen, go lean frokostblandingen (elsk!) og chocorite sjokolade- og peanøttprotein, samt chocolites med cookies’n cream og karamell!
      Ha en fin andre søndag i advent, Kristine. Kos deg og nyt resten av kvelden til fulle 🙂

    58. Elsker iherb, men har desverre ikke så mye penger til overs til å bruke der akkurat
      nå. Håper jeg vinner, det hadde vært en topp julegave 🙂
      Det er veldig inspirerende å lese bloggen din, du gir så masse av deg selv at jeg nesten blir glad i deg 🙂

    59. Iherb er fantastisk! Jeg bestilte første gang etter å ha lest om det på bloggen din,
      og nå blir det ca en gang i måneden 🙂 Fantastiske produkter.
      Noe jeg alltid må ha er golean frokostblanding. Den er fantastiksk god 🙂

    60. Jeg handler alltid med meg peanøttmel og Chocorite chocolate fudge brownie! Og i det siste har det også havnet oppi pakker i ulike varianter av Quest bar, de anbefales! 🙂 Ha en fortsatt flott adventstid!

    61. Iherb er ren lykke 🙂
      Favorittlista er laang 🙂 men inneholder bl.a extra virgin kokosolje, mandelmel,steviadråper, chlorella med mye mer 🙂
      Tusen takk for super blogg og masse sunn mat-inspo 🙂

    62. Har aldri tatt meg tiden til å bestille, men har virkelig lyst! Må få gjort det med en gang på det nye året 🙂 Bloggen din er super, utrolig inspirasjonskilde!!

    63. Jeg har prøvd både mat og hudpleie produkter fra iherb, alt falt i smak:)
      Gjengangere er stevia, kokosmel og kokosolje.
      Ha en fin søndag videre!

    64. Å, så fantastisk! Har ikke mulighet til å bestille selv, så ønsker meg dette veeeeldig :-))
      Ellers god andre søndag i advent<3

    65. Det hadde jo vært supert å vinne dette da det for meg ikke er mulig å handle på nett uten postoppkrav på mitt bankkort.. Super blogg. Elsker spesielt når du legger oppskrifter 🙂

    66. Du er en inspirerende sjel 🙂 det var grunnet deg jeg oppdaget iherb. Har foreløpig kun prøvd kokosmel og steviadråpene m/vanilla creme, hadde blitt utrolig glad for en pakke fra deg. Da kan jeg teste ut enda mer, itilleg de produktene du anbefaler 😉 krysser fingrene! Ha en superduper dag! Hilsen fra Camilla

    67. For en super gave! Hvem kunne vel ikke tenke seg en pakke fra iHerb, det må jo være den beste butikken 😀 Å velge en favoritt blir nok vanskelig… men stevia, kokosolje, kokosmel, peanøttsmør og diverse nøtter er noe som går igjen i bestillingene mine 😉
      Ellers vil jeg også ønske deg ei riktig fin adventstid og ei god jul! Du er fantastisk flott, og en stor inspirasjon til trening, helse og en sunn livsstil. Stå på videre, jeg ELSKER bloggen din! 😀

    68. Super gave Kristine! Jeg elsker også iherb 🙂 Gjengangere hos meg er Atkins barer, kokosmel og steviadråper. Ønsker deg en fantastisk juletid 😀

    69. Hei Kristine! Det hadde vært luksus med en gave fra iHerb for en pengeløs student som meg 🙂 god søndag videre!

    70. Jeg har ikke bestilt noe fra i-herb enda, men har planer om å gjøre det veldig snart og eksprimitere litt med julebaksten 😀

    71. Har aldri handlet på iherb, men det ser veldig bra ut:) 🙂 Atkinsbarene vet jeg hvertfall er gode;) Bloggen din gir meg mye inspirasjon Kristine!! Masse god jul 😀
      Kryyyyssseer fingrene!

    72. For en fin premie! Jeg har hittil bestilt og smakt mest av produktene til Walden Farms, så det hadde vært morsomt å prøve noen av dine favoritter 🙂 Dette hadde kommet godt med som en “julegave- til- meg- selv” premie etter en stressende eksamensperiode 🙂

    73. For en flott gave! Hadde vært kjempegøy å vinne 🙂
      Jeg har mange favoritter, men sukrin og spirulina er nesten alltid med i handlekurven! 🙂
      Ha en fin søndag!

    74. Jeg har aldri smakt noen av produktene til Iharb, så det hadde vært kjempe spennende! 🙂
      Ha en finfin 2. søndag i advent! 🙂

    75. Hei Kristine! Jeg liker best atkinsbarene, slik jeg ser mange andre gjør også! 😀 Ha en kjempefin andre søndag i advent, kos deg masse!

    76. Har aldri bestilt noe fra iHerb, men hadde vært utrolig morro å vinne:)
      Liker bloggen din utrolig godt, Kristine 🙂

    77. Har for tiden dilla på atkinsbarene (som er så mye rimeligere der enn i butikken) samt Walden farms sausene og miracle nuddler!

    78. Iherb <3
      Mine favoritter er atkinsbarene, walden farms caramel saus og pb2! 😀

    79. Kjempenyttig premie 🙂 Har selv flere favoritter fra iHerb, blant annet PB2 og steviadråper. 🙂
      Må også prøve ut noe nytt hver gang, sist ble det Go Lean frokostblanding, den var veldig god. Kommer til å kjøpe den igjen.
      Sara

    80. Bestiller fra Iherb titt og ofte, som student er det kjekt med en nettside med billig, sunn mat. Ender ofte opp med å bestille flytende stevia, walden chocolate dip, kokosflak, peppermyntete, nøtteblandinger, kokosmel og peanøttmel. Peanøttmelet er en viktig ingrediens i en av de oppskriftene jeg har blitt hekta på, nemlig snickerskulene dine! Hadde vært knall med en pakke 😀

    81. Det er via deg jeg ble introdusert til iherb, og FY så avhengighetsskapende! Dessverre strekker ikke økonomien til, så det er sjeldent jeg får shoppet så mye der. Må innrømme jeg “vindusshopper” på iherb hver dag, allikevel 😉 når økonomien tar seg opp er det SÅ mye jeg har lyst til å prøve! Jeg unner meg stevia dråper med smak vanilla créme og mulberries fra tid til annen da. Havregrøten blir liksom ikke det samme uten. har ønsker meg penger til jul så jeg kan shoppe litt. Har så utrolig lyst til å skaffe meg et proteinpulver!
      Ha en FIN adventssøndag, gledespreder!

    82. Yaconsirup, peanøttmel og mandelmel er storfavoritter her! Og steviadråper da, genialt!

    83. Hei!
      Fantastsik blogg du skriver 🙂 Favoritten min fra iHerb er Quest Protein Bar
      Chocolate Brownie.
      Anbefales absolutt!

    84. Har aldri bestilt fra iHerb før, men kunne gjerne prøvd noe peanøttmel eller kokosmel 🙂

    85. Hei Kristine! 🙂
      Jeg elsker bloggen din, oppskriftene dine, treningsplanene dine, hverdagen din og deg! du er fantastisk du! 🙂
      Det var faktisk igjennom deg jeg kom over iHERB! Så stor takk!
      Nå er jeg en ivrig og fast kunde hos denne nettsiden!
      Jeg har så mange favoritter som jeg kjøper om og om igjen 😀
      Mine mine topp 3 som jeg alltid legger i handlevognen er:
      Wisdom Natural, SweetLeaf flytende Stevia, Sweet Drops søtningsmiddel, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) jeg elsker sjokolade! kan bruke sjokolade i nesten alt som er, bakverk, drikker, desserter ALT!
      Amazon Therapeutics, Organic, Yacon Syrup, 11,5 fl oz denne elsker jeg også, bruker den i cottage cheese, tyrkisk yoghurt og de berømpte proteinpannekekakene 🙂
      HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Peanut Butter, 14,7 oz (418 g) beste proteinpulveret jeg noen sinne har smakt, bruker det både i kesam og i pannekaker, jeg kan til og med sitte å møvle det 🙂
      Ha en fin 2.dag advent 🙂

    86. Ha en fin andre søndag i advent, Kristine 🙂
      Har faktisk aldri bestilt frå iHerb, har tenkt å gjøre det mange ganger, men har
      aldri kommet så langt. Men vet fra før av at Atkinsbarene er gode :).

    87. Elsker iherb!
      Men det er du som fortjener en takk! bloggen din (og instagram) er en stor inspirasjon- og motivasjonkilde! er innom en tur hver dag for å samle inspo til matlaging og motivasjon til trening! stå på slik! 😀 digger bloggen din
      God advent og god jul!
      [email protected]

    88. Atkins barene:D Ønsker deg forresten en kjempefin jul og et godt nyttår, det fortjener du! Sprer glede og inspirasjon hver dag 😀

    89. Heihei!
      Mine favoritter fra iherb er PB2 peanøttmel og atkinsbarene!
      Ha en fortsatt fin søndag! 🙂

    90. Hei Kristine, kjempe flott konkurranse!
      Jeg simpelt elsker iHerb og synes det er en flott nettbutikk med riktige priser for oss fattige studenter. Jeg bestiller som oftest chocolitebarene samt proteinpulveret og annet sukkerfritt godteri 😀

    91. Bestiller alltid de vanlige baketingene (som vi forsåvidt har fått i norge til en helt sinnsyk pris..:P)
      og pancake sirup + chocholate sirup fra walden, også har jeg blitt stor fan av proteinbarene til chocholite:D Håper du får en fin adventssøndag skjønne du 😀

    92. Heihei Kristine 🙂
      Min favoritt er chocolite barene og div sukkerfritt og økologisk godteri 🙂
      God adventstid 🙂

    93. jeg syns iherb guiden din er kjempebra! Håper jeg vinner denne supre pakken. Mammman min har mistet jobben, så det er ikke nok penger til overs å bestille julegaver derfra nå 🙁 Hadde vært den perfekte julegave å vunnet denne pakken! GOD 2 søndag i advent! Kos deg masse og hils kattene dine fra “Ludde” hunden min 🙂 OG MEG selvsagt!

    94. Håper du også får en herlig søndag, Kristine =)
      Min favoritt fra iHerb må være Chocorite Proteinpulver, har ikke prøvd alle smakene, men har smakt noen og de er jo gode alle sammen=) ellers er jeg glad i walden farms-dressingene og karamelsausen =)

    95. Min absolutte favoritt er Chocorite Proteinpulver med chocolatefudge-smak. Har laget meg noen gode oppskrifter med det pulveret som jeg hyppig bruker. Elsker smaken og konsistensen. Ønsker deg en god søndag!

    96. Elsker iherb! bestiller vanlighvis proteinbarer fra chocolite og steviadråper 🙂
      Flott blogg!

    97. Akkurat som deg, finner jeg utrolig mye spennende på iHerb, men fordi jeg prøver å holde meg under tollgrensen på 200,- må jeg prioritere. Jeg syns det morsomste er å prøve nye ting, så det er sjelden jeg kjøper det samme, men Psyllium Husk Powder må jeg alltid ha i hus:) Nå tenkte jeg med ut for litt kamuflert styrketrening, nemlig snømåking;) Riktig god søndag i advent til deg også, Kristine:)

    98. Jeg har prøvd muscle brownien å den var sykt god. Har lyst å prøve flere ting men vet ikke helt hvor æ skal begynne;)

    99. Min favoritt er -i likhet med alle andre seg det ut til- peanøttmel =)
      Tusen takk for en veldig fin blogg, Kristine.
      Du er til stor inspirasjon og hjelp for meg.
      Ønska deg ein fin søndag 🙂

    100. Åh, for en herlig gave å gi bort! Hmm, jeg har ikke fått handlet så fryktelig mye fra iHerb føler jeg, men har lenge hatt lyst til å teste ut chocorite pulver/proteinbarer eller flere atkins varianter. Det har hittil gått i steviadråper, walden farms karamell/pannekake sirup, osv 🙂 Åpen for å teste ut! 🙂

    101. Søte Kristine, bloggen din er til stor inspirasjon! Både med tanke på kosthold og trening, men også at du nyter hver dag!:)
      Er nylig blitt bitt av iHerb basillen, å har blitt hektet på steviadråpene, xylo Sweet og peanøttmelet:) Hadde vært fantastisk å vunnet!:)

    102. Jeg har uendelig mange ganger bestilt proteinpulver av diverse smaker, yaconsirup, steviadråper, sukrin, mirakelnudler og den siste tiden har jeg fått øynene opp for kokosmel 😀 he absolutt elsker iherb! Tør ikke å regne ut hvor mye penger jeg har brukt på den siden ;p

    103. Bestiller disse atkins barene om og om igjen!! Haha de eeer så gode 😀 Ellers er jeg glad i kokosolje, og er akkurat tom! Ellers har jeg prøvd peanut smør, og nøtter 😀 YUM!
      Ha en nydelig dag, vakre du 😀

    104. Jeg også bestiller en god del derifra! 🙂 Jeg tenkte å prøve den frontier cherry for å ha i pepsi max´en 😀 Ellers går det utrolig mye i steviadråper for tiden :- )

    105. Hei!
      Så koselig med adventskalender =) mine iHerb favoritter er Walden Farms sin chocolate syrup, caramel syrup, bbq dressing, caramel dip og chocolate dip. Jeg har ikke bestilt så mye annet derfra, men er veldig nysgjerrig på mange produkter.
      Ha en fortsatt god søndag!

    106. Iherb har blitt en storStor favoritt!! 🙂 Jeg digger stevia dråpene og mandel og
      kokos melet!!! du er en stor insirasjons kilde for mange!! stå på 😀 god 2. søndag
      i advent!

    107. Å, du er så herlig ! ja, er en av stalkerne om følger bloggen din hver dag xD (Er en jente btw, blir ofte tatt for å være gutt pga navnet)
      Iherb er favoritt butikken ja! hadde det ligget en sånn butikk med sånne priser nedi gata, da hadde jeg vært blakk hahah.
      Favorittene mine er Yacon syrup, peanøttmel, Pureplanet Kamut, Avalon organic shampoo (får håret til å voke fortere :O) og simply organics krydder :DD
      God advent! :DD

    108. Så snill du er som deler ut godsaker 🙂
      Det er vanskelig å velge en favoritt blandt mange hjertebarn på iherb, men jeg tror faktisk at Walden Farms sausene (sjokolade og karamell) er mine “life-savers” i hverdagen. Med disse kan jeg unne meg en god dessert som smaker “usunt” hver eneste dag 😀
      Klem fra Kristin

    109. Dette vil jeg være med på!! De har farlig mye godt på iherb 😀 Tenkte å bestille noen pakker derfra nå før jul 🙂 Liker godt atkinsbarene, chocorite produkter, yummy earths lollipops, steviadråpene, peanøtt- og mandelmel. Men de har så mye annet spennende også, er alltid kjekt å bestille noe nytt 🙂

    110. Å for en flott gave! Den har jeg virkelig lyst på i og med at jeg ikke har så mye penger til å bestille produkter derfra! Jeg er med 🙂
      Stine Øie Rasmussen
      [email protected]

    111. Hurra for adventsøndag! 🙂
      Favorittene mine er Stevia-dråper, Chocorite proteinpulver og diverse Atkinsbarer.. Har byttet ut nettshopping på HM og Nelly med Iherb! 😉

    112. Iherb er bare helt fantastisk. Nesten avhengig 🙂 Tror nok at mitt favorittprodukt må være chocorite proteinpulvret.. vanilje er helt nydelig i grøt!!
      Ha en strålende 2 søndag i advent søte deg!

    113. Æ e med1!:)
      Æ trur mine favoritter e atkins/protein og barer generelt e mine favoritter.
      Det dumme e at no kan æ kanskje ikke spise dem fordi æ har kanskje laktose intoleranse!:(
      Håpe du har hatt ei fin helg å får en fin Søndag!:)

    114. God 2.adventssøndag! Neste er luciadagen, ganske spesiell historie bak denne høytiden 🙂

    115. Vanskelig å velge en favoritt fra iherb altså! Men jeg må alltid ha Apple Pie Spice (til havregrøt og pannekaker), Caramel Sirup fra Walden Farms, også har jeg fått dilla på de Quest-barene 🙂 Hadde blitt superglad for pakke fra deg og iherb!! 🙂

    116. Håper virkelig på å vinne!! har superlyst å prøve ut et litt mer fancy kosthold som matcher min kommende treningsplan, men er litt tiltaksløs!!

    117. Har ikke bestilt noe fra iHerb enda, men de har så masse jeg har lyst å prøve! Har spesielt lyst å smake muscle brownie, har hørt at de er så gode 🙂
      Ha en fin søndag! 🙂

    118. Er avhengig av stevia og PB2 🙂 Peanøttmelet har jeg ikke testet enda, og heller ikke kokosmelet! Har også sett at de har fått inn muscle-brownies, noe jeg måå prøve! 🙂
      Ha en super 2. søndag i advent!

    119. Hei!
      Titter innom bloggen din stadig, og den gir mange fine og oppmuntrende innlegg, både når det kommer til mat og trening! 🙂
      Jeg bestiller ofte fra iHerb og min favoritt er gojibær!
      Ha en fortsatt fin adventstid! 🙂

    120. Elsker alle de forskjellige typene te de har på iherb!
      Ha en fin søndag! 🙂

    121. Jeg elsker steviadråper, spesielt vanilla cream! Kan nesten ikke leve uten, og nå er jeg faktisk tom – kriise. Har veldig lyst til å prøve kokosmel og sugar cookie teen snart. Håper du får en fin 2. adventssøndag. 🙂

    122. Jeg er med!!! Iherb er avhengighetsskapende, og farlig til tider!!! 😉 Desemberklem<3

    123. Jeg har faktisk aldri bestilt noe fra iHerb!:-O Men jeg har lyst til å prøve smakssatte stevia-dråper, peanøttmel, chocorite proteinpulver, kokosmel og kokosolje:)

    124. Hei !
      Jeg bestiller fra iherb ca 1 gang i mnd, da blir det alltid kale chips, tørkede bringbær og jordbær og nøtter, kanskje sjokoladebarer og kakao 🙂
      Ha en fin søndag 🙂

    125. Åh, for en fin gave! Har alltid hatt lyst til å prøve noen av de deilige bake-oppskriftene dine, men da studentbudsjettet ikke streker helt til blir det med det som kun krever “vanlige ingredisenser”. Men har veeldig lyst til å vinne litt kokkosmel eller yaconsirup osv 😀 God søndag til deg, søte!

    126. Aldri bestilt noe derifra, så en overraskelsespakke med noen av dine favoritter hadde jeg satt veldig stor pris på:)
      ingvild2006(ætt)gmail.com

    127. Mine favoritter er peanøttmel, stevia dråper og chocorite fudge brownie:D Ha en flott søndag:)

    128. En kommentar skal du få.
      Nå er det lenge siden jeg har bestilt noe fra iherb, men jeg bruker alltid legge ved noen lypsyler når jeg bestiller. De veier ingenting og er nesten gratis. Det er et fint gavetips. Men snart må jeg bestille en ny pakke. Det begynner å bli tomt for pukka-te 🙂

    129. Veldig lyst på pakke fra Iherb! Favorittene mine er Yogi te(vanilje og hasselnøtt er fantastisk) og selvfølgelig er steviadråpene gullverdt! God 2.søndag i advent 🙂

    130. Jeg har ikke bestilt noe derfra, siden jeg er 17 og det da ikke er mulig å bestille på nettet selv:(
      God andre søndag i advent, og god jul! Kos deg masse! 🙂

    131. Så moro med “konkurranse”. Iherb er og blir favoritt nettbutikken min. Prøver stadig ut nye varer, men gjengangerne er peanøttmel, kokkosmel, diverse atkins barer og steavia dråper.
      Da lener meg tilbake med frokost og ski men jeg krysser fingrene for at jeg er den heldige vinnerene 🙂
      Ønsker deg en fin adventssøndag.

    132. Jeg har ikke bestilt noe derfra, siden jeg er 17 og det da ikke er mulig å bestille på nettet selv:(
      God andre søndag i advent, og god jul! Kos deg masse 🙂

    133. Hei Kristine 🙂
      Så fin en gave du gir bort, kommer godt med hos en fattig student!
      Jeg er glad i å bestille ulike produkter når jeg kan og har råd 😉
      God andre søndag i advent!

    134. Beste konkurransen 🙂 Jeg liker mandelmel, kokosolje og yaconsirup aller best!

    135. Ifølge min iherb konto er stevia vanilla creme mitt favoritt produkt:-) Bestilt det utallige ganger!

    136. åååh, eg har lyst på kokosmel, nøttesmør, peanøttmjøl, agavesirup, kokosolje og smør, stevia med sjokolade.. Ja. Kokos og sjokolade! Må bestille no.

    137. Åh! Elsker disse konkurransene dine, du er så flink! 🙂
      Dette var en moro gave å vinne! Hos meg er peanøttmel, tørket superfrukt, ulike typer proteinbarer og forskjellige kostilskudd vanlige gjengangere!
      Ha en flott søndag, fine Kristine! 🙂
      Klem fra Margrethe! ([email protected])

    138. Hei!
      Digger matoppskriftene dine! Synes du er en god treningsinspirasjon også. Men det er først og fremst det at du er så positiv og har en flott innstilling til livet som gjør at jeg titter innom hver dag. Pluss at bloggen din er en fin avveksling til andre blogger der man har en tendens til å tenke at man ikke er god nok.

    139. God andre søndag i advent til deg også! Du er så flink til å balansere trening, kos og avslapping, synes jeg 😉

    140. Herlig premie for en iHerb-avhengig! 😀 Noen av mine favoritter er atkins-barene, sjokoladeprotein fra Twinlab og rått kakaopulver til sjokoladelaging 🙂

    141. Du er en stor inspirasjon for meg, både når det gjelder trening og matlaging 🙂 Har enda ikke fått bestilt noe fra iHerb, men har tenkt til å gjøre det. Må bare få enda mer inspirasjon, og vite mer om produktene :p
      Ha en kjempefin andre søndag i advent!
      -Silje 🙂

    142. Hei, leser bloggen din hver gang du popper opp på fb 😉 har selv aldri bestilt fra Iherb, men er stor fan av Stevia<3 Når det kommer til det å bestille fra Iherb, hvor mye pleier du å bestille og hva koster det? Nettopp fylt 18 og har nå frihet til å kunne bestille ting på nette, så bare lurte på hva som er lurt å bestille, sann at jeg ikke får den faktura´en i posten! takk:)

    143. Jeg har aldri testet noen av produktene, men jeg har utrolig lyst til å prøve! Bloggen din inspirerer meg skikkelig – tenk alt den gode maten man kan lage, som samtidig er sunn! Disse produktene må være helt fantastiske, og jeg har veldig lyst til å hamstre inn noe i nærmeste fremtid 🙂 Såå, krysser fingrene for at jeg blir valgt ut. Hihi! Ha en fin dag videre! 🙂

    144. Jeg har aldri bestilt fra iHerb før, er ganske ny i dette med å spise sunt, haha! Men tenkte å bestille litt ganske snart, tusen takk for guiden! 😀

    145. Jeg pleier å bestille sukrin, atkins barer, krydder, peanøttmel og proteinpulver. Elsker iherb 😀

    146. Iherb har blitt min store redning pga glutenintoleranse. Nå kan jeg som student bake og spise
      middag med glutenfrie produkter, uten at det koster en formue. Også har jeg ikke vondt i magen
      lengre 😉 I tillegg er det koselig å få pakke i posten! hehe
      Mine favoritter sålangt er melet fra Bob’s red mill, Chocolove, Bare fruits – mango.

    147. Har aldri bestilt fra iherb da, men hjemme har vi sukrin, kokosmel, raw chocolate powder:)

    148. Det der hadde vært fantastisk gøy å vinne. Peanøttmel, kokosmel, steviadråper og ulike nøttesmør er mine favoritter 🙂 Ha en strålende søndag 😀

    149. Jeg bestiller også ofte fra iherb, og mye av samme tingene som deg, fått mange gode tips via bloggen din-takk 🙂 Et proteinpulver som har blitt min favoritt er vaniljeproteinet fra NowFoods, det er eggehvitteprotein, og veldig fint for mager som ikke skal ha melkeprodukter 🙂
      Ønsker deg en strålende 2.søndag i advent <3

    150. Favoritten er nok kokosmel, og ChocoRitche Brownie proteinpulver =) Minner meg på at jeg må bestille meeeeer <3

    151. Quest barene er en kjempe favoritt og peanøttmelet er med i hver bestilling!! 🙂
      God adventstid 🙂

    152. Så utrolig koselig!! 🙂
      Hadde vært veldig kjekt å vinne, aldri turt å bestille noe derfra..
      En fattig student kan ikke bruke penger på noe den ikke vet at blir 100 % suksess;)
      Du må ha en fortsatt fin adventstid, Kristine 🙂 Og håper det kommer flere sunne julebakst-alternativ:)

    153. Jeg har kjempelyst på 😀 Min favoritt på iherb er kanskje Atkins barene!

    154. Flott konkurranse, veldig gavmildt av deg 🙂
      Jeg bestiller som oftest atkins barer, steviadråper og sukrin.
      God adventstid til deg! 🙂

    155. Takk for at du alltid gir treningsmotivasjon og matglede og sprer masse god energi.
      Ha en fortsatt fin dag! 🙂

    156. Hei! God 2.søndag i advent 🙂 Min favoritt er peanøttmel-uten helt å ha prøvd det :p
      Det ser bare ut som en viktig ingrediens i mange oppskrifter jeg kunne tenkt meg å prøve, så dette er nr 1 på ønskelista 😉
      Ellers digger jeg cashewnøttsmør,da det er genialt å bruke i sjokolade.

    157. Det hadde vært utrolig gøy å vinne:)
      Jeg bestiller body lotion og body scrub fra iHerb. Helt fantastiske produkter!

    158. Jeg bestiller flere pakker hver eneste månde fra iherb, det jeg bestiller mest er forskjellige grønne pulvere og peanøttmel, som stort sett er med i alle pakker.

    159. Jeg å elsker iherb. HVA skulle vi gjort uten?
      Jeg vet ikke hva jeg gjorde før i livet mitt før jeg viste om iherb og styrke trening.Denne fantastiske kombinasjonen. Jeg bestiller igjen og igjen soy chips,og protein pulver. Samt sjokolader,og gummi godis.Pluss masse greens 🙂 Ha en fin juletid,når er det snart ferie her også.Skolearbeidet skal på hylla og bena på bordet!!!Gleder meg 🙂

    160. Min favoritt blant mange gode produkter må nok bli Chocorite sitt proteinpulver med ChocolateBrownie-smak, det smaker sykt godt i grøt og kaffe, bare synd det kommer i slike små poser!!! 🙂

    161. Åå, for en gave! Det hadde kommet godt med for en litt “fattig” student nå i desember! God andre søndag i advent til deg, Kristine:-)

    162. Iherb har så mye bra og det til en billig penge! VinnVinn! problemet er at jeg ikke får til å bestille.. når man lager seg bruker og skal velge land finner jeg ikke norge.. tips? 🙂

    163. Mine favoritter er kokosolje til meg og min sønn og mengder av ulike tevarianter 🙂

    164. Jeg bestiller fra iherb flere ganger i mnd. Helt avhengig 🙂 Har mange favoritter, men høyest på listen står nok lecithin, peanøttmel, peanøttsmør og tart cherry. Ønsker deg en god førjulstid og 2. søndag i advent!
      🙂 Hentiette

    165. Jeg bestiller fra Iherb 2-3 ganger i måneden, det er så mye gøyt der!
      Favoritten er Chocorite Proteinpulver med Sjokoladesmak, Stevia Sjokolade og peanøttmel 🙂 Er så godt å lage kjeks av dette! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg