TIPS


Det fortsetter å være kaldt (og jævlig???) ute.
I dag tok jeg på meg allround hansken fra Johaug.
Denne er varm og god og holder mine frosne fingre varme.
Jeg har blitt veldig glad i dem, endelig slipper jeg å få blå hender!
Et lite tips, hver dag frem til jul gir Johaug ut et par hansker i sin julekalender.
Du finner den her.


Før trening ble det et måltid med sylte, kokte asparges, poteter, cherrytomater i forskjellige farger, pesto cottage cheese og kokte egg, sammen med en proteinkaffe og en appelsin.
Jeg har fått dilla på pesto cottage cheese. Jeg blander rett og slett like deler pesto og cottage cheese sammen. Kjempe godt som tilbehør til kjøtt, fugl og fisk, over potetene eller på salaten.


Om du er glad i sylte men vil ha en magrere variant, får du kjøpt sylte av kalkun i pakker à 100 gram til 18 kroner på Rema1000.
I julen kjøper jeg vanlig sylte, men tar vekk de største fettbitene.


Jeg trakk forresten adventsgave nummer to i går kveld.
Da jeg sette meg ned og leste alle kommentarene deres ble, jeg utrolig rørt av alle de koselige ordene.
Tusen takk. 
Jeg skulle ønske jeg kunne gi dere alle en gave! 
Ved hjelp av Random Pic Generator trakk jeg to vinnere isteden for en, Janne og Eline får en iHerb-pakke. Jeg har sendt dere mail :grin:  

Jeg trente biceps, triceps og skuldre før jobb.
Ukens morsomste treningsøkt!
– Skulderpress med kettlebell
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Triceps pushdown
4 sett * 8 -12  repetisjoner
– Bicepscurl med stang
4 sett * 8 -10  repetisjoner
– Skulderpress med stang
4 sett * 7 -9  repetisjoner
– Fronthev med vektskive
3 sett * 12 -15  repetisjoner
– Fransk press
3 sett * 9 -10  repetisjoner
supersett med
– Dips på benk
3 * 15  repetisjoner


Proteinkaffe.
Jeg blander 25 g mocca-protein blandet med 0,5 dl vann og 4 dråper stevia sjokolade i en kopp, før jeg heller i svart kaffe.
Proteinrik kaffe med sjokoladesmak, jeg elsker deg!
Som dere allerede vet bruker jeg mocca-protein fra MyRevolution.
De har en julekalender hvor du kan vinne produkter fra webshopen hver dag.
Jeg har vært fast kunde av dem i mange år. Jeg anbefaler å ta en titt innom julekalenderen her.
Kanskje er det du som stikker av med en premie?

Når vi først er inne på tips.
iHerb har gratis frakt på alle bestillinger over 40 $ frem til å med 31 desember.
Jeg har allerede lagt inn en stor bestilling.
Bruker du koden OKE701 får du 5 $ i rabatt på din første bestilling.

Ha en super duper onsdag :grin:
Kristine

18 kommentarer
    1. sponsa av johaug eller? husk at det er påbudt å opplyse bloggleserne om skjult reklame på bloggen.

    2. Heisan, eg ville i utgpkt. ikkje valgt Johaug hansken til 599,-,men dama er rå i langrennsporet, så kanskje likevel:)
      Ha ein fin kveld Kristine!
      klem

    3. Hei på deg 😉
      Eg har akkurat oppdaga bloggen din…og er hekta 😉
      Digger at du skriver om sunn mat og trening…på ein så naturleg og koseleg måte!!!

    4. Du må vel betale toll når du bestiller så store/dyre pakker, selv om frakta er gratis..?

    5. åå..du frister meg stadig vekk med proteinkaffe..! *sukk* Tror jeg skal prøve det igjen..
      drakk det litt i sommer, men halsen min snurpa seg sammen :O Kanskje prøve med et annet proteinpulver.. MÅÅ tåle det, det er jo så godt!!!!

    6. Kjære Kristine 😀 Jeg må bare si takk til deg for at du skriver denne bloggen! Jeg henter så mye inspirasjon og så mange flotte tips til blant annet matlaging og trening her inne 😉 Jeg er rett og slett blitt avhengig av å lese bloggen din, og det er blitt et av dagens høydepunkter å klikke seg inn her for å lese hva du har å dele med oss! 😀 Mens jeg skriver dette sitter jeg og nyter en stor kopp proteinkaffe, og da kunne jeg ikke la være å tenke på deg! Tusen takk – den smaker helt nydelig! ;D
      Ha super dag, og ei nydelig adventstid med mye kos – det fortjener du! ;D

    7. Vil bare si at jeg virkelig håper du blogger i en god tid fremover, Kristine 🙂 Går det en dag uten at jeg har mulighet til å stikke innom bloggen din føler jeg helt ærlig noe mangler. Du har gitt meg så mange gode tips om blant annet sunn ig god mat og trening, men viktigst av alt; hverdagslykke!
      Det at du er så ærlig og positiv, men samtidig kan innrømme å ha hatt en dårlig dag uten å måtte pynte på det, gjør deg til den fantastiske Kristine du er og som jeg har blitt så glad i via bloggen din.
      Håper du har en fin dag, ikke minst en fin JUL (<3) og vit at du er verdsatt...alltid!

    8. Hvor mye kondisjon trener du på en uke? får inntrykk av at det er mye styrke og lite kondisjon, har jeg rett?
      har du forresten noen tips til hvordan man effektivt går ned i fettprosent, holder på å ”deffe” selv og kunne trengt noen gode tips på veien:)
      bloggen din er super, min favoritt for øyeblikket:D

    9. gode tips som alltid kristine takk =) gøy at du trakk meg gleder emg til pakke fra deig =)

    10. Takk for iherb tips! Har en stor bestilling jeg har lyst på og visste ikke om jeg burde legge inn flere! Betyr det at jeg kan bestille en stor pakke, eller bør jeg tenke på frakt og vekt?? Klem Kristina

    11. så “rar” den sykten så ut. er det en ny type? 🙂 hørtes ut som en bra økt foressten. Jeg skulle trene bein i dag, og gjorde det forsåvvidt,men var ikke i slaget mentalt så det ble mest daffing.. hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg