NEW


Jeg kjøpte meg nye freshe Nike tights i går.
Er de ikke kule? :grin:  
Antonsport tar ofte inn klær som er litt mer spenstig enn det de selger på for eksempel G-sport.
Dette er en vinter tights som er noe mer plostret enn den vanlige tightsen.
Kjempe deilig å ha på. God og varm er den også. 
Det eneste negative er at det ser ut som om jeg har pingle ben, men, men, det gir ekstra motivasjon til å bygge mer masse.


Jeg var på Elixia allerede klokken syv i morges.
I går ble det treningsfri.
I morges var jeg dermed super klar for å trene, selvfølgelig med nye tights!
Ny tights, gir ny giv.

Det ble en helt ok benøkt.
Jeg merker at kroppen har ikke like mye futt så tidlig på morgenen, men det ble likevel 40 greie minutter.
– Knebøy
4 sett * 10 repetisjoner
– Markløft
4 sett * 12 repetisjoner
– Bulgars utfall
2 sett * 8 -9 repetisjoner
– Kick back i kabel
2 sett * 10 -12 repetisjoner
– Benpress
3 sett * 6 -7 repetisjoner


Etter skolen var jeg utrolig sulten.
Da jeg kom hjem hadde PØ vært så fantastisk å lage middag.
Mat smaker så og si alltid godt. Ekstra godt blir det når man får den tillaget uten å løfte en finger selv.
Jeg er en heldig frøken.


Fullkornsnudler med wokkede grønnsaker og stekt kylling, biff og svin.
Jeg blandet alt sammen etter at jeg hadde det på tallerkenen, men det så ikke like delikat ut.


Gul og rød paprika, sukkererter, brokkoli, rødløk og purreble stekt i panne sammen med finhakket chili, ingefær og hvitløk i litt olje.
Hell så over en saus laget av soya saus, buljong, vann og litt fortykkningsmiddel som jbk-mel eller maizena.
La koke et par minutter før du server.
Du kan gjerne ha kjøttet over i wokken, eller servere det ved siden av.
Veldig godt, sunt og raskt.
Når jeg  spiser wok ender jeg alltid opp med å spise ekstra mye grønnsaker, og det er jo ikke en dum ting.


Nå har jeg satt meg ned med desserten.
En boks mager kesam iblandet 10 dråper stevia vanilje og 1/2 ts vaniljepulver, toppet med Paüluns müsli, blåbær og kokos.
Enkelt og veldig godt.

Da er helgen her dere.
Jeg er riktignok på skolen hele helgen. Det er så spennende at det er helt greit å bruke helgen på forelesning.
God helg :grin:  

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg